Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi naisille ei kelpaa kiltti mies?

Vierailija
31.10.2014 |

Naiset aina valittavat kuinka kaikki miehet ovat sikoja vaikka itse valitsevat kumppaneikseen agressiivisia alfauroksia.

Miksei kiltti ja mukava mies sytytä naisia?

Kommentit (209)

Vierailija
141/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:14"]

Naiset aina valittavat kuinka kaikki miehet ovat sikoja vaikka itse valitsevat kumppaneikseen agressiivisia alfauroksia. Miksei kiltti ja mukava mies sytytä naisia?

[/quote]

Voi olla kiltti - mutta ei saa vaikuttaa liian passiiviselta nössöltä. Kyllä moni kovaääninen supliikkimieskin on kiltti ihminen.

Miesten pitää rohkaistua, sillä monen ongelma on turha ujous ja itsekriittisyys. Moni mies ei osaa lukea naisen kiinnostuksen merkkejä lainkaan ja pelkää liikaa torjuntaa - aina voi kysyä, että lähdetkö kahville tai muuta vastaavaa.

SUOMALAINEN MIES ON OIKEASTI HYVÄ MIES. Usein näkee ihan karmeillakin mamuilla suomimuijia; saavat niitä, koska koko ajan yrittävät reippaasti. Ei suomalaisten toki pidä alkaa niin limaisiksi ja manipuloiviksi naistennaurattajiksi kuin mitä monet mamut ovat - mutta siis sitä rohkeutta peliin lisää, mutta suomalaisella vilpittomyydellä.

Ihmisen on hyvä olla oma itsensä ja tyytyväinen itsensä, nimittäin jos itse uskoo olevansa hyvä, niin toinenkin helpommin uskoo  ja ostaa sen ajatuksen. Raamattukin kehottaa rakastamaan Jumalaa, lähimmäistään ja ITSEÄÄN myös.

LUKEKAA OMA-APUKIRJOJA, SIIS ERILAISIA OPPAITA VAIKKAPA RAKKAUDESTA JA ITSETUNNOSTA - PSYKOLOGIAA JA RAAMATTUAKIN!

Vierailija
142/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 01:48"]Siis sehän nyt menee niin, että tylsän ja kilttien miesten täytyy etsiä itselleen tylsä ja kiltti nainen. Ja sama toisin päin.[/quote]

Juuri näin. Ja kun kerran tylsiä ja kilttejä naisia on enemmän kuin tylsiä ja kilttejä miehiä, lopulta noilla miehillä on pariutumisetu, vaikka sitä pitääkin odottaa tuskalliset 10-20 vuotta seksuaalisen kiinnostuksen heräämisestä. Tarkoitan tässä kiltillä hyvätapaista ja hyväntahtoista, en kusipäätä, joka myy itseään kilttinä. Kiltteys on tekoja, ei puheita. Jos mies sanoo naiselle olevansa kiltti, melkein poikkeuksetta hän vain teeskentelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:13"]Miesten pitää rohkaistua, sillä monen ongelma on turha ujous ja itsekriittisyys. Moni mies ei osaa lukea naisen kiinnostuksen merkkejä lainkaan ja pelkää liikaa torjuntaa - aina voi kysyä, että lähdetkö kahville tai muuta vastaavaa.

Eikö nainen voi tehdä aloitetta? Miksi kaikki paska aina sälytetään miesten harteille?

LUKEKAA OMA-APUKIRJOJA, SIIS ERILAISIA OPPAITA VAIKKAPA RAKKAUDESTA JA ITSETUNNOSTA - PSYKOLOGIAA JA RAAMATTUAKIN!

Kunpa se olisikin niin yksinkertaista, että luonne kehittyy kirjoja lukemalla.

Vierailija
144/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:45"]

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 07:13"]Miesten pitää rohkaistua, sillä monen ongelma on turha ujous ja itsekriittisyys. Moni mies ei osaa lukea naisen kiinnostuksen merkkejä lainkaan ja pelkää liikaa torjuntaa - aina voi kysyä, että lähdetkö kahville tai muuta vastaavaa.

Eikö nainen voi tehdä aloitetta? Miksi kaikki paska aina sälytetään miesten harteille?

Kunpa se olisikin niin yksinkertaista, että luonne kehittyy kirjoja lukemalla.

Ainakaan monet ns. kunnolliset ja perinteiset naiset eivät halua tehdä aloitetta - se on ikään kuin maineenkin ylläpitoa, ettei vaikuta hutsutyyliseltä munahaukalta, kun ei sellainen ole! Se on enemmän ladylike -fiilis, kun mies pyytää.

Eivätkä monet naisetkaan halua tulla torjutuiksi - mutta miestenhän ei tarvitsisi ottaa torjuntaa edes niin vakavasti, koska mieshän ei nyt mainettaan niin menetä, vaan pikemminkin joidenkin mielestä kerää sitä.

Kyllä kirjojen lukemisesta on apua vaikkapa itsetuntemuksen kehittämisessä. Monella suomalaisella naisella ja miehellä on ihan liian huono itsetunto ja itsearvostus, koska ei ole lapsena kehuttu mistään yms. Ja on ihan hyvä lukea vaikkapa muiden kokemuksistakin - rakkaudessa ja muussa - kyllä niistäkin oppii.

Vierailija
145/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 08:42"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:33"]

En minä ainakaan tunne yhtäkään vapaata, kilttiä miestä. Jos joku muu tuntee, niin kertokaa. Olisin kovasti kiinnostunut.

[/quote]

Minä tunnen, mutta kyseessä on leskimies ja pienen vauvan yksinhuoltaja joten siinä voi olla työsarkaa liikaa sinkkunaisille.

[/quote]

Todellakin! Kannattaa vältellä yksinhuoltajia. Ja niitähän Suomessa riittää!

Vierailija
146/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 01:37"]

Mikä on "kiltti" mies? Olen mielestäni ottanut sellaisen kahdesti (huom. myös muiden mukaan kiltti ja kunnollinen, ulkoisesti kaikki kunnossa) ja saanut siltä turpaan, vähättelyä alistamista ja pettämistä.

Nykyisin soi heti hälytyskellot kun mies kehuu itseään kiltiksi...

[/quote]

Ota huomioon, että nyt puhuttiin kilteistä, ei pahoista. Minä ainakin ymmärrän nuo käsitteet niin.

Vierailija
147/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 08:26"]Ainakaan monet ns. kunnolliset ja perinteiset naiset eivät halua tehdä aloitetta - se on ikään kuin maineenkin ylläpitoa, ettei vaikuta hutsutyyliseltä munahaukalta, kun ei sellainen ole! Se on enemmän ladylike -fiilis, kun mies pyytää.

Eivätkä monet naisetkaan halua tulla torjutuiksi - mutta miestenhän ei tarvitsisi ottaa torjuntaa edes niin vakavasti, koska mieshän ei nyt mainettaan niin menetä, vaan pikemminkin joidenkin mielestä kerää sitä.[/Quote]

Ei naistenkaan tarvitse ottaa vakavasti vanhoilliskonservatiivien ja kusipäiden mainelässytyksiä. Jos ei elä jossain 20 asukkaan vanhoillislestadiolaisessa pikkukylässä, "maineella" ei ole mitään todellista merkitystä yläasteiän jälkeen, ja siinä iässä teot eivät tunnetusti vaikuta maineeseen vähääkään. Yleensä maineesta intoilevat kusipäiset naiset, joilla on kova tarve päästä mustamaalaamaan muita naisia, ja turhautuneet miehet kusipäiset, jotka eivät kelpaa naisille.

Vierailija
149/209 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:33"]

En minä ainakaan tunne yhtäkään vapaata, kilttiä miestä. Jos joku muu tuntee, niin kertokaa. Olisin kovasti kiinnostunut.

[/quote]

Minä tunnen, mutta kyseessä on leskimies ja pienen vauvan yksinhuoltaja joten siinä voi olla työsarkaa liikaa sinkkunaisille.

Vierailija
150/209 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:13"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 10:24"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:14"]

Naiset aina valittavat kuinka kaikki miehet ovat sikoja vaikka itse valitsevat kumppaneikseen agressiivisia alfauroksia. Miksei kiltti ja mukava mies sytytä naisia?

[/quote]
Jaa-a- OLin reilu 30wee  asti aika hulivili ja avioliittokin loisti. Naisia oli tyrkyllä toisin kuin nykyisin. Kun rauhoituin, avioliittokin meni tylsäksi ja kaikki muu sen mukana lakkasi avioliitossa. Olemme enemmän kämppikset kuin pari.
 Ehkä tämä vastuunkanto ei sittenkään sytytä naista. Syytä en tiedä ja miettinyt sitä paljon. Puolisoni ja hänen ystävänsä sanovat minua ihannemieheksi kaikinpuolin nykyisin. Teen kaiken olematta tossun alla (koska haluan), mutta se ei näköjään riitä. On rahaa, kaikki on kunnossa mitä ihminen yleensä haluaa talot, romut, autot työt, lapset...vai onko...

Ehkä jatkuva onni saa ihmisen sokeaksi onnelle ja hän alkaa haluamaan vielä jotain enemmän...sitä vaan ei ole. Tarvitaan huonoja asioita, että onnellisuuttakin osa arvostaa enemmän. Nuoremmille naisille se jännitys on vielä normaalia ja sitä tarjoaa hieman villimpi ori. Pitemmän päälle tämä ihanneliitto käy kumminkin tylsäksi rutiiniksi. seksikin menettää hohtonsa, kun on kaikki jänskä tehty ja loppu menisi hieman yli.
Ehkä olisi aika renttuilla hieman ja laittaa avioliitto kuntoon...

se miksi nainen ei enää niin paljon ole minusta kiinnostunut voi johtua siitä että muutkaan naiset eivät ole. (kilpailu?) Ennen painelin yläkroppa puoli paljaana risoissa farkuissa ja arvailua ei jäänyt, nyt kroppani on paremmassa kunnossa kuin koskaan, mutta pukeudun 'sivistyneesti, joten kukapa kiinnostuisi.
Joskus kun olen painanut kotihommia ja painelen lähikauppaan hakemaan jäätelöä, hieman hikisenä ja likaisena kireissä työfarkuissa hihaton paita päällä tukka sekaisin + hieman iloista virnettä naamalla valmiiksi tehdyn työn vuoksi, olen huomannut seuraavaa. Vilkuilua naisilta (jopa lähestymistä), kassaneidiltä normaalia enemmän puhetta ja iloisemman tervehdyksen yms pientä merkkiä jonkinasteisesta huomiosta. Silti miehen pitää olla naisten mukaan siisti, muodikas jne. En oikein ymmärrä tätä, mutta kai se joskus aukenee. Joten samassa veneessä aloittajan kanssa.

Tarkistan yhden asian ja palaan asiaan illalla.

[/quote]

Huoh.

[/quote]

Huoh itsellesi. Jos kommenttisi on että taas näitä niin leave it.
 Ja kysyin tuota. Puolisolta sen vastauksen pyysin kesken työpäivän.
Sana kiltti on väärä. Yllätyksettömyys ennemmänkin kuvaa asiaa. Tylsä sitä minä olen nykyisin. Teen kaaiken mitä pitää, ihannemies, mutta yksi tylsä kaava. Seksikään ei ole erilaista kun erilaisuudesta on tullut tavanomaista. Nyt olen hukassa.
 Oletuksena kilttimies on odotukseltaankin tylsä jatkossakin. Puolisoni ei odota minulta mitään uutta ja vanhan on jo nähnyt. Olen lipunut ns näkymättömäksi rutiiniksi. Renttulilu ei auta, mutta särmää pitää olla. Minulla on sitä mutta ei naisten silmiin, ne on poiikien juttuja. Kaikkiaan vika on minussa, mutta kilteys ei ole ongelma vaan olen yksinkertaiseti tylsä. Ja kun ajattelen itseäni niin elämäni on tylsä ja helppo kaava jota toistan. Ja näytänkin siltä. Kaavalta, massalta, tylsältä, harmaalta, persoonattomalta. Miten voisin kiinnostaa ketään seksuaalisestikaan.
Renttuvuosien jälkeen ajattelin muuttaa itseäni ja tälläsin itseni muottiin jollaisen vaimo minulle antoi - ikäänkuin hyvitykseksi tai edes omaatuntoani paikkaamaan...
Tässä nyt yhden kiltin miehen anatomia.
[/quote]

Mulla on yks kilttimies salarakkaana :)... mut mun kaa se on kyl vähemmän kiltti ;)

Vierailija
151/209 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiltti kelpaa minulle ainakin! Onneksi olen saanut rinnalleni kulkemaan kiltin miehen. Hänestä huokuu sellainen ystävällinen itsevarmuus. Kuin hän olisi riittävän sinut itsensä kanssa ollakseen kiltti kaikille muille. Hän ottaa aina muut huomioon ja on valmis auttamaan. Jos tällainen kiltteys ei ole miehessä vetoavaa ja jopa seksikästä niin en sitten tiedä mikä olisi!

Vierailija
152/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on se muskelialfauros ja olen sanonut monta kertaa että jos hän olisi kiltti niin hän olisi täydellinen!

Vierailija
153/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kiltti mies. On silmälasit ja kaikki. Toisaalta harrastan extreme- ja vauhtilajeja. Mm. vuorikiipeilyä, alamäkipyöräilyä ja vapaalaskua. Harrastukset ei muuten näy päälle kuin että välillä könkkään kyynärsauvan kanssa. Muuten olen tosiaan se kiltinnäköinen tylsä rillipää metron vastakkaiselta penkillä.

Vierailija
154/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tää on perua sieltä luolamiesajoilta. Se k-pää, aggressiivinen mulkero ajoi tunkeilijat hevonkuuseen sieltä luolalta ja nainen tunsi olonsa turvalliseksi. Sen jälkeen ... tiedätte varmaan mitä tapahtui. Ja niin ne k-päätä suosivat geenit siirtyivät eteenpäin.

Kai tämä tulee parin sadan vuosituhannen kuluessa muuttumaan kun enää ei tarvita sitä K-päätä vaan älykkyys ja sosiaaliset taidot hakkaavat K-pään. Nykyajassa eleävät joutuvat vielä kärsimään K-pää geeneistä. Valitan!

Vierailija
155/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä paskaa.

Vierailija
156/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta yleistämistä taas. Minun mieheni on kyllä yksi maailman kilteimmistä ja hyväsydämmisista ihmisistä jonka tunnen. Mutta kyllä hän on myös todella komea. Etkai ap ole mikään vässykkä?

Vierailija
157/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle ainakin kelpasi. Ja niin myös aivan valtavalle prosentille kavereistani ja tuntemistani naisista. Meillä on kilttejä, kivoja ja fiksuja miehiä, hyviä isiä. "Alfa-uros" hymyilyttää jo terminä. 

Mutta meissä on kyllä ehkä aloittajan mielestä yksi kammottava vika. Me olemme kuule suurimmaksi osaksi vähän sellaisia feministisesti ajattelevia naisia. Eikö olekin kauheaa? 

Vierailija
158/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla kiltti, mutta samassa paketissa itselleni ei kyllä toimi se, että ei ota koskaan mitään riskejä, ei milloinkaan poistu mukavuusalueeltaan eli on sellainen turvallisuushakuinen vässykkä.

Vierailija
159/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän kiltteyttä sellaisen hyväntahtoisuuden synonyyminä, että arvostaa muita ihmisiä, tahtoo hyvää, on huomaavainen. Ja mielestäni se on todella hyvä ominaisuus miehellä. Mutta jos kiltteys tarkoittaa sitä, että mukautuu täysin toisen käytökseen, esittää jotain muuta kuin on toisen mieliksi, ei kerro ajatuksiaan, niin ei sellainen kiinnosta. Silloin minulle jää hämärän peittoon se ihminen, millainen hän oikeasti on. On hankala kiinnostua, jos ei saa selvää ihmisestä. Minua ei ujous haittaa, jos toinen on hieman aran oloinen, mutta jos se esittää aivan jotain muuta, niin se voi olla ongelma.

Vierailija
160/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla turha puhua koko aiheesta, kun ei päästä yhteisymmärrykseen mistä puhutaan!

Mitä on kiltteys?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi