Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi naisille ei kelpaa kiltti mies?

Vierailija
31.10.2014 |

Naiset aina valittavat kuinka kaikki miehet ovat sikoja vaikka itse valitsevat kumppaneikseen agressiivisia alfauroksia.

Miksei kiltti ja mukava mies sytytä naisia?

Kommentit (209)

Vierailija
161/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpais kiltti! Luulin valinneeni sellaisen, oli yhteiset arvot ja kaikki, mutta sitten sain kuulla pettäneen minua lukuisten naisten kanssa. Ja syy oli "koska aiemmin naiset ovat kohdelleet huonosti". Itse aina laitoin miehen etusijalle ja yritin tehdä onnelliseksi, koskaan en tehnyt mitään mikä olisi ollut pettämistä. Ei muka osannut enää ottaa sellaista vastaan. Eli kiltit miehet ovat myös katoava luonnonvara.

Vierailija
162/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 10:24"]

Mulle kelpais kiltti! Luulin valinneeni sellaisen, oli yhteiset arvot ja kaikki, mutta sitten sain kuulla pettäneen minua lukuisten naisten kanssa. Ja syy oli "koska aiemmin naiset ovat kohdelleet huonosti". Itse aina laitoin miehen etusijalle ja yritin tehdä onnelliseksi, koskaan en tehnyt mitään mikä olisi ollut pettämistä. Ei muka osannut enää ottaa sellaista vastaan. Eli kiltit miehet ovat myös katoava luonnonvara.

[/quote]

Ei tuo ollut kiltti vaan katkera kusipää, joka syyttää muita omista sikailuistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltteys ei ole kenenkään ainoa ominaisuus. Mistä olette saaneet päähänne, että nimenomaan kiltteys olisi syy naisettomuuteen? Aika monella se syy taitaa olla huono naismaku, jos ihannenainen on kusipään kanssa hengaava alistuja.

Vierailija
164/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aiemmissa viesteissä oli sitä mieltä, että naiset vaihtavat ajatuksiaan ketjun mukaan. Että oikeasti halutaan alfa uros, mutta sitten toisessa ketjussa puolustetaan kiltteyttä. En tietenkään voi muiden puolesta sanoa, mutta itse ajattelisin, että eri aloitukset keräävät eri tyylisiä ihmisiä. Keskimäärin, enemmän sellaisia, joita asia koskettaa. Että samat ihmiset ei vastaa kaikkiin ketjuihin. Ja tämä ketju kerää enemmän naisia, jotka kokevat että kiltteys on hyvä asia ja heille tulee tarve vaikuttaa aloittajan "virheelliseen" käsitykseen. Ja samat naiset ehkä enemmän loistavat poissaolollaan jossain muussa ketjussa.

Vierailija
165/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 10:16"]

Minä pidän kiltteyttä sellaisen hyväntahtoisuuden synonyyminä, että arvostaa muita ihmisiä, tahtoo hyvää, on huomaavainen. Ja mielestäni se on todella hyvä ominaisuus miehellä. Mutta jos kiltteys tarkoittaa sitä, että mukautuu täysin toisen käytökseen, esittää jotain muuta kuin on toisen mieliksi, ei kerro ajatuksiaan, niin ei sellainen kiinnosta. Silloin minulle jää hämärän peittoon se ihminen, millainen hän oikeasti on. 

[/quote]

Juuri näin. Olen seurustellut parin tuollaisen "kiltin" miehen kanssa, joille kilttiys oli sitä että ikinä eivät kertoneet mitä oikeasti haluavat ja ajattelevat, vaan olivat sellaisia "joojoo-miehiä". Ja tietysti vuosien mittaan sitten vittuuntuivat ja katkeroituivat, kun eivät "saaneet" ikinä päättää mistään. Eli tyyliin kysyin mitä haluaisit syödä, vastaus oli "ihan sama", ja kun sitten itse päätin, niin miestä vitutti. Yksikin avautui eron jälkeen että perkele kun aina piti syödä riisiä kun hän olisi halunnut makaroonia!!! (Aina vastasi kysymykseen "kelpaako riisi" että joo). 

Enää ikinä en sormellani koske mieheen joka väittää itseään kiltiksi, sillä suurin osa on juuri näitä, joilta pitäisi pihdeillä nyhtää mitä ne haluaa. 

Vierailija
166/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

alfa uros :D

Millä perusteella kusipää on alfauros? Minulla on mielestäni alfauros: akateemisesti koulutettu, vakavarainen, kädentaitoinen, hyväkäytöksinen. Jos jonkun oikeinkirjoitushaasteisen mielestä alfauros on huonosti käyttäytyvä, väkivaltainen öykkäri, niin pitäköön ihmeessä löytönsä. Minä katselen mieluummin tasoistani miestä.

Vierailija
167/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:40"]

No just ne kiltit on niitä alfauroksia. Yleensä hyvin korkealle koulutetut, varakkaat ja älykkäät ihmiset ovat enemmän kilttejä kuin jotain testosteronipilvessä rähinöijiä...

[/quote]

Korkealle koulutetut, varakkaat ja älykkäät eivät ehkä rähinöi kännissä, mutta osaavat henkisen väkivallan senkin edestä.

Vierailija
168/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti saa olla muttei nössö!

Vierailija
169/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset tykkää saada nyrkkiä joka reikään. Mies nousee pukilla ja huora alistuu. Jumalan säätämä luonnon laki.

Vierailija
170/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 10:48"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 00:40"]

No just ne kiltit on niitä alfauroksia. Yleensä hyvin korkealle koulutetut, varakkaat ja älykkäät ihmiset ovat enemmän kilttejä kuin jotain testosteronipilvessä rähinöijiä...

[/quote]

Korkealle koulutetut, varakkaat ja älykkäät eivät ehkä rähinöi kännissä, mutta osaavat henkisen väkivallan senkin edestä.

[/quote]

Et taida tuntea kovin montaa.

Vierailija
171/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 10:45"]

alfa uros :D

Millä perusteella kusipää on alfauros?[/quote]

Alfauros on suosittu mies. Se ei ota kantaa kusipäisyyteen eikä siihen, millaiset naiset häntä suosivat. Alfauros voi olla totaalinen kusipää, joka saavuttaa aseman manipuloimalla ja viekkaudella - ja ihan vain syrjäyttämällä röyhkeästi muut. Tai sitten alfa voi olla osittainen kusipää (esim. vaimolle) tai kiltti (eli hyväntahtoinen). Jokaisella noista miestyypeistä on hieman erilainen kannattajakunta. Nuo kusipäisimmät alfat kiinnostavat pinnallisia naisia, jotka pönkittävät omaa statustaan seurustelukumppanin avulla. Keskimmäiset kelpaavat kulisseja rakentaville gold digger-naisille ja viimeiset tasapainoisemmille ja fiksummille naisille.

Tuo kusipäiden osuus on pienin, mutta se on määräänsä nähden hyvin näkyvä ryhmä. Samoin heitä suosivat naiset ovat yleensä itseään esiin tuovia.

Vierailija
172/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:16"]

Kiltti muttei tylsä mies kelpaisi paremmin kuin hyvin. Missä te piileksitte?

[/quote]Mitä pitäisi olla, ettei olisi tylsä?

Vierailija
173/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 10:07"]

Kauheeta yleistämistä taas. Minun mieheni on kyllä yksi maailman kilteimmistä ja hyväsydämmisista ihmisistä jonka tunnen. Mutta kyllä hän on myös todella komea. Etkai ap ole mikään vässykkä?

[/quote]Määrittele vässykkä.

Vierailija
174/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 10:51"]Kiltti saa olla muttei nössö![/quote]

Mies saa olla myös nössö, eli haluton ottamaan riskejä ja poistumaan mukavuusalueeltaan. Jos et usko, yritä löytää kolmekymppinen kiltti nössömies. Luulen, että haaveeksi jää. Niitä on paljon, jotka kutsuvat nössöyttä kiltteydeksi, mutta ovat nuoruuden epäsuosion katkeroittamia jotka kostavat omaa kelpaamattomuuttaan mahdollisille seurustelukumppaneilleen, mutta oikeasti hyväntahtoiset parisuhdehaluiset ja -kykyiset nössömiehet ovat tuossa iässä naimissa.

Salaisuus on siinä, että nössönaisia on selvästi enemmän ja he eivät uskalla sitoutua kuin mahdollisimman turvallisiksi kokemiinsa miehiin. Nössömiehistä ei tarvitse kilpailla muiden naisten kanssa, he eivät vaadi naiselta mukavuusalueelta poistumista, he eivät aiheuta naisille huolta omalla riskinotollaan (esim. riskeeraamalla perheen omaisuutta yritystoiminnassa) ja he hyväksyvät naisen sellaisena kuin tämä on.

Vierailija
175/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle kelpais :-)

Vierailija
176/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 02:51"]

Valitettavan usein se kiltiksi ja mukavaksi tavalliseksi mieheksi itseään luonnehtiva: pelaa koko ajan koneella, "jees jees-mies" - kaikki on ihan sama, epäsosiaalinen. -- Mieti kumpi yllä mainituista miehistä olet? [/quote]Eli on vain kahdenlaisia miehiä. Selvä.

Vierailija
177/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
178/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 11:10"]Määrittele vässykkä.[/quote]

En ole tuo kirjoittaja, mutta kokeillaan:

Pelkää riskejä ja hallitseva elämänstrategia on tappioiden minimointi.

Kokee itsen haastamisen vastenmieliseksi.

Ei yleensä omaa suurta kiinnostusta mihinkään työhön, harrastukseen tai muuhun. "Tylsä" tyyppi.

Sosiaalisesti arka. Reagoi ristiriitoihin alistumalla tai pakenemalla.

Vierailija
179/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mitään daddy issues, isäni on kiltti ja hyvä ja itse haluan myös kiltin ja hyvän miehen rinnalleni. Ei vaan ole vielä löytynyt. Tosin en kauheasti käy missään missä tapaisi minkäänlaisia miehiä. Kiltteys yksinään ei kyllä ihan riitä, pitäis olla vähän samantyyppiset toiveet elämältä myös.

Vierailija
180/209 |
04.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kiltti mies kelpaa, normaali tavallinen mies kelpaa, mutta mitä sitten kun se ei sytytä? :( Voiko ja kannattaako olla yhdessä järkisyistä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi