Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi naisille ei kelpaa kiltti mies?

Vierailija
31.10.2014 |

Naiset aina valittavat kuinka kaikki miehet ovat sikoja vaikka itse valitsevat kumppaneikseen agressiivisia alfauroksia.

Miksei kiltti ja mukava mies sytytä naisia?

Kommentit (209)

Vierailija
181/209 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ompa ihmisillä täällä outo käsitys siitä, että ihminen on hyvä ja kiltti sydäminen. Ja pahoja on ensinnäkin miehissä ja naisissa, sellaisia ilkeitä ja häijyjä. Ja niitä on paljon! Jokaisessa yhteiskuntaluokassa. Natsahtavia ihmisiä tarkoitan. Kaljupäisiä rumiluksia joiden pää on epämuodostunut ja tatskoja ja rööki kädessä, kämänen pöly tai asfaltti haisee, hyi helvetti että vihaan sellaisia ihmisiä! Olen aina saanut kärsiä siitä, että olen liian kiltti ihminen, mies sellainen. Juuri sellaiset natsahtavat ihmiset olisi itse pitänyt laittaa keskitysleirille, toivon heille kaikkea pahaa, koska he itse ovat läpeensä pahoja ja pirullisia ihmisiä jotka vain toivovat toisille kaikkea huonoa! Joten olen vain oikeudenmukainen mielestäni kun toivon heille esim. että sairastuvat parantumattomaan syöpään jne. Tiedän monta " ihmistä" jolle toivon tällaista. Ja voin sanoa, että minulla on hyvät perusteet siihen, koska ne ihmiset ovat aikoinaan tehneet ja yrittäneet tehdä elämästäni helvettiä. Onneksi olen päässyt heistä aina eroon, esim. sanomalla itseni irti. Mutta silti kannan pahaa sydäntä näitä "ihmisiä" kohtaan. Kuolkaa paskaanne, sitä toivon todella heille. Kaikkea huonoa. Kuolkaa saastat! Jos ihminen on niin saastainen että haluaa ja lähtökohtaisesti toisille pahaa, niin minä olen pahempi tässä tapauksessa ja toivon heille itselleen jotain todella pahoja kärsimyksiä jotka toivovat samaa ihmisille jotka ovat hyviä ja kilttejä, ymmärrättekö pointin! Hyville hyvä. Pahoille paha.

Vierailija
182/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:33"]

En minä ainakaan tunne yhtäkään vapaata, kilttiä miestä. Jos joku muu tuntee, niin kertokaa. Olisin kovasti kiinnostunut.

[/quote]

Minä tunnen. Mutta heissä on sitten muita vikoja kuin renttuus tai ilkeys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/209 |
01.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.11.2014 klo 11:33"]

En minä ainakaan tunne yhtäkään vapaata, kilttiä miestä. Jos joku muu tuntee, niin kertokaa. Olisin kovasti kiinnostunut.

[/quote]

Minä tunnen. Mutta heissä on sitten muita vikoja kuin renttuus tai ilkeys. 

[/quote]

Eihän ne sitten ole vapaita kilttejä miehiä,jos ovat ilkeitä renttuja. Kiltti on ilkeän vastakohta,mutta se ei tarkoita että miehen pitäisi olla täysi lattiamatto. Ilmeisesti AP:n ja muiden "en kelpaa naisille kun  olen liian kiltti"-miesten suurin ongelma ei ole se että he ovat kilttejä. Heissä todennäköisesti on jokin turn off-piirre,joka karkoittaa naiset. Se että naisten puutetta pitää itkea AV:lla,on jo merkki aikamoisesta munattomuudesta. Kuka haluaa itsesäälissä rypävän ruikuttajan?

Vierailija
184/209 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vannoutunut pahojen poikien ihannoija, suhde sellaisen tunnekylmän itsekeskeisen paskan kanssa ei ollut herkkua.

Tapasin kiltin miehen, mietin kasvoihini kangistuneena että mikähän nössykkä tää on ja pelkäsin että hän karkaa samantien kun raotan menneisyyttäni, joka ei ollut mitään kirkkokuorolaisen elämää. Hän kertoi sitten omasta menneisyydestään joka on ollut hyvin samanlainen kun omani ja tajusin että

Vaikka mies on kiltti, löytyy hänestä selvästi myös munaa.

Tästä aarteesta aion pitää kiinni kynsin ja hampain :)

Vierailija
185/209 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:22"]

Kíltti mies ei ole lajin säilymisen kannalta hyvä vaihtoehto. Naaras ei tunne oloaan turvalliseksi. Pitää olla saalistaja ja taistelija, joka pystyy suojelemaan naarasta ja poikasia.

Nykyään vaan sen vahvimman tunnistaminen on vaikeaa, kun toisaalta painaa väkivalta, toisaalta sosiaalinen status.

Mulle kelpais. Kunhan ei ole muuten tossukka, osaa petipuuhat ja on hyvä lapselle. Kusipäämiehestä pitäis päästä vain ensin eroon 😞

Vierailija
186/209 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti siis ei "aggressiivinen" reilusti ekstrovertti alfamies= kylmä ja laskelmoiva neuroottinen/narsistinen mies joka haluaa kontrolloida kaikkea naisessa

Näin siis monesti niiden kohdalla jotka tituleeraavat olevansa kilttejä.

Vierailija
187/209 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö ap taas kerran, kuinka mones tuhannes aloitus samalla väitteellä?

Se miksi rentut vetoavat naisiin ei ole mikään muu kuin äidinvaisto. Naiset vaistoavat miehen huonon käytöksen takana olevan kärsivän pikkupojan, ja kuvittelevat että rakastavat rentun kunnon mieheksi. Kun kerran kokeilee niin yleensä tajuaa että kyllä se kannattaa etsiä vaan sellainen mies joka on jo kunnon mies eikä mikään ressukka renttu. Jotkut naiset eivät opi virheistään vaan etsiytyvät uudestaan ja uudestaan renttujen retuutettavaksi, niistä naisista tietää että ei heillä itselläänkään ole kaikki asiat kunnossa, tarvitsisivat itse isän rakkautta, ovat luultavasti oman isänsä hylkäämiä, tavalla tai toisella.

Vierailija
188/209 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö ap taas kerran, kuinka mones tuhannes aloitus samalla väitteellä?

Se miksi rentut vetoavat naisiin ei ole mikään muu kuin äidinvaisto. Naiset vaistoavat miehen huonon käytöksen takana olevan kärsivän pikkupojan, ja kuvittelevat että rakastavat rentun kunnon mieheksi. Kun kerran kokeilee niin yleensä tajuaa että kyllä se kannattaa etsiä vaan sellainen mies joka on jo kunnon mies eikä mikään ressukka renttu. Jotkut naiset eivät opi virheistään vaan etsiytyvät uudestaan ja uudestaan renttujen retuutettavaksi, niistä naisista tietää että ei heillä itselläänkään ole kaikki asiat kunnossa, tarvitsisivat itse isän rakkautta, ovat luultavasti oman isänsä hylkäämiä, tavalla tai toisella.

Ei pidä paikkansa. Ei ole mitään äidinvaistoa ensinnäkään. Naisetkin voivat ihan hyvin vain haluta jännitystä elämään ja that's it. Tai sitten nainen haluaa vastusta, sitä ei kaikista löydä.

Vierailija
189/209 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä oon tähän mennessä törmännyt lähinnä mukakiltteihin miehiin, jotka palvovat naisensa ylhäiseen yksinäisyyteen. Yhden oikeasti kiltin olen tavannut myös, mutta hän ei näyttänyt ulospäin pätkääkään kiltiltä. Meillä onkin suhde, ollut jo pitkään.

Vierailija
190/209 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kiltti mies, mutta ei todellakaan tylsä. On myös pitkä, hyvännäköinen, hyvässä työssä ja hänen kanssaan mulla on elämäni parasta seksiä. Oon joskus aiemmin seurustellut parin wannabe-koviksen kanssa ja jälkeenpäin tehnyt mieli lyödä päätä seinään, kuinka itsekeskeisiin idiootteihin sitä onkaan nuorena ja tyhmänä tyytynyt. Tämä "kiltti" mieheni on myös ainoa, jota olen aidosti rakastanut ja jonka kanssa olen onnellisempi kuin sinkkuna. 

Vierailija
191/209 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa tosiaan on etteivät naiset myönnä tätä! 

En epäile, etteikö olisi sellaisiakin naisia, jotka oikeasti tykkäävät kilteistä, mutta fakta on kyllä se, ettei maailmassa taida olla yhtäkään pillua saamatonta väkivaltarikollista. Mitä kusipäisempi mies, sen varmemmin sillä on nainen tai pari. Tuskin naiset itsekään tätä sentään kiistävät? 

En toki kiistä. Mutta eihän se pillun antaminenkaan vaadi minkäänlaista kiltteyttä. Eli se mitä siinä tapahtuu on, että kaksi tuhmaa löytävät toisensa. Kyllä kiltit ja kunnolliset naisetkin jää helpommin yksinäiseksi ja elää ilman seksiä kuin tuhmat tytöt.

Seksi ei ole mikään palkinto hyvyydestä, vaan ihan kaikenlaiset ihmiset harrastaa seksiä.

Vierailija
192/209 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljardis ensimmäinen k.ilttiu.lin äimistely asiasta. 

Sinä et ole k.iltti. Sinussa on jotain niin viturallaan, että tavallinen nainen huomaa sen tuota pikaa ja osaa väistää.

Aidosti k.iltit, iloiset ja ystävälliset menestyvät hienosti.

Vierailija
193/209 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Ei kukaan halua tossua miehekseen.

Vierailija
194/209 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kílttí mies on rötvätti.

Vierailija
195/209 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttien miesten aika ei koskaan koittanutkaan, jos se joskus oli niin viimeistän 2020-luvulla se on ohi. Tavismiehä vihaava äärifeminismi yhdistettynä Tinder-kulttuuriin tarkoittaa sitä, että vain komeat miehet voittavat. Kiltin miehen tappio on nykyäaikana lopullinen.

Vierailija
196/209 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehet on edelleen muotia. Painaa turpaan aina välillä ottaluut siniseksi ja sitten taas rakastetaan (kun on tultu takasin vieraista tietenkin) rajusti. Tätä kaavaa moni nainen toistaa suhteesta toiseen.

Vierailija
197/209 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttien miesten aika ei koskaan koittanutkaan, jos se joskus oli niin viimeistän 2020-luvulla se on ohi. Tavismiehä vihaava äärifeminismi yhdistettynä Tinder-kulttuuriin tarkoittaa sitä, että vain komeat miehet voittavat. Kiltin miehen tappio on nykyäaikana lopullinen.

Hyvin oivallettu. Nyt pärjää kun jaksaa piestä ja olla vi ttumainen narsisti! Niinkuin aina ennenkin :D

Vierailija
198/209 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonsei tänäjouluna ole kilttejä miehiä niin ollahan joukolla tuhmia.

Vierailija
199/209 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku nyt selventää, mikä on kiltti mies ja mikä on jännä mies?

Vierailija
200/209 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku nyt selventää, mikä on kiltti mies ja mikä on jännä mies?

Jännämies uskaltaa lähestyä naisia ja puhua niille, kilttimies ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi