Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex mies sai vauvan

Vierailija
31.10.2014 |

Ja en pääse yli tästä ärsytyksestä jonka tuo uutinen sai minussa aikaan. Tuntuu kun ex mies olisi pettänyt minut ja mitätöinyt minut lapsemme äitinä. Kun sain kesällä tietää vaimonsa raskaudesta niin en kyennyt edes onnittelemaan tai teeskentelemään onnellista heidän puolestaan. Tehnyt olen kyllä selväksi etten asiaa ns. hyväksy ja koen tuon olevan väärin meidän lastamme kohtaan, joka on kuitenkin kaikkein tärkein. En halua mitään vauvaa siihen kilpailemaan huomiosta ja viemään lapsen erityisasemaa.

Joku varmaan sanoo katkeraksi ämmäksi, mutta totuus on että lapseni etu on kaikki kaikessa ja tiedän että lapsemme on tärkein myös miehelle (uutta vauvaakin tärkeämpi) ja ärsyttää ylipäätään että vaimonsa on päättänyt vauvan haluta! En usko hetkeäkään että mies olisi uutta vauvaa halunnut joten senkin puolesta ikävää että lapseni joutuu tilanteesta kärsimään! Onko muita jotka ovat joutuneet pettymään ex mieheen vastaavalla tavalla?

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen ihmisen exänä en kertoisi edes nyksästä!

Vierailija
2/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖH mitä vastauksia! Minä ainakin ymmärrän ap:tä! Kamalaa kun lapselta viedään isä tuollaisen naisen takia! Itsekin pelkään koko ajan millon exä ilmoittaa vaimonsa olevan paksuna! eiköhän sekin ämmä lapsen vielä halua vaikka oli sillä jo ennestäänkin. Pidä puolesi ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo exäs nainen vaikuttaa tosi hirveältä! nuori nainen joka on halunnut vauvan miehensä kanssa. Ja kehtaa ostaa sun muksulles vaatteita! Kerrassaan hirveää! ja kehtaa vielä imettää, huh huh. En ole ennen moisesta kuullut. Ihan kauhea nainen selvästi...

Vierailija
4/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 18:14"]Ja en pääse yli tästä ärsytyksestä jonka tuo uutinen sai minussa aikaan. Tuntuu kun ex mies olisi pettänyt minut ja mitätöinyt minut lapsemme äitinä. Kun sain kesällä tietää vaimonsa raskaudesta niin en kyennyt edes onnittelemaan tai teeskentelemään onnellista heidän puolestaan. Tehnyt olen kyllä selväksi etten asiaa ns. hyväksy ja koen tuon olevan väärin meidän lastamme kohtaan, joka on kuitenkin kaikkein tärkein. En halua mitään vauvaa siihen kilpailemaan huomiosta ja viemään lapsen erityisasemaa.

Joku varmaan sanoo katkeraksi ämmäksi, mutta totuus on että lapseni etu on kaikki kaikessa ja tiedän että lapsemme on tärkein myös miehelle (uutta vauvaakin tärkeämpi) ja ärsyttää ylipäätään että vaimonsa on päättänyt vauvan haluta! En usko hetkeäkään että mies olisi uutta vauvaa halunnut joten senkin puolesta ikävää että lapseni joutuu tilanteesta kärsimään! Onko muita jotka ovat joutuneet pettymään ex mieheen vastaavalla tavalla?
[/quote]

Miten ihmeessä sä voit väittää, ettei tämä uusi lapsi olisi miehelle yhtä tärkeä kuin aikaisempi? Jos mies ei missään nimessä lasta halunnut, hän varmaan teki sen selväksi nykyiselle naiselleen jo ajat sitten. Miten voitkin olla noin ilkeä ja katkera? Mitä pahaa se vauva on sinulle tehnyt, kun puhut siitä noin alentavaan sävyyn? Eiköhän se vauva ole hänen äidilleen MAAILMAN TÄRKEIN. Kuten sinullekin oma lapsesi on. Exällesi molemmat lapset ovat maailman tärkeimpiä, koittaisit hyväksyä sen. Harvinaisen oksettava aloitusviesti oli kyllä... Oletko mustasukkainen ja vielä exäsi perään vai mikä sinua oikein vaivaa?

Vierailija
5/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä ihmetellään, miksi isät hylkäävät lapsiaan...

Vierailija
6/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:00"]

HÖH mitä vastauksia! Minä ainakin ymmärrän ap:tä! Kamalaa kun lapselta viedään isä tuollaisen naisen takia! Itsekin pelkään koko ajan millon exä ilmoittaa vaimonsa olevan paksuna! eiköhän sekin ämmä lapsen vielä halua vaikka oli sillä jo ennestäänkin. Pidä puolesi ap!

[/quote]

"Tuollaisen naisen"? En ymmärrä, mitä tarkoitat. Kyseessä on miehen rakas aviovaimo, jonka kanssa hän on halunnut lapsen. Kukaan ei ole sitä paitsi vienyt keneltäkään isää, vaan esikoinen on saanut sisaruksen. Monet ainoat lapset itse asiassa toivovat sisarusta.

Vierailija
7/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:05"]

Joo exäs nainen vaikuttaa tosi hirveältä! nuori nainen joka on halunnut vauvan miehensä kanssa. Ja kehtaa ostaa sun muksulles vaatteita! Kerrassaan hirveää! ja kehtaa vielä imettää, huh huh. En ole ennen moisesta kuullut. Ihan kauhea nainen selvästi...

[/quote]

Unohdat vielä sen hirvittävän rikoksen, että se oli hommannut ihan lastenvaunut vauvalleen. Kerrassaan rikollista toimintaa. Sanoisin, että täysi lastensuojeluilmoituksen paikka.

Vierailija
8/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKIS-provoilija taas vauhdissa.

Vierailija
9/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 18:57"]Ainiin, sekin vielä että lapsen isällä vierailujen ohjelma vaikuttaa muuttuneen vauvan myötä! Haluaisin miehen tarjoavan lapselle aktiviteetteja, vievän eri paikkoihin ja reissuihin, panostavan myös rahallisesti viikonloppujensa sisältöön. No nyt niinä kahtena viikonloppuna kun lapsi on olltut isällään vauvan synnyttyä, eivät ole tehneet mitään! haravoineet pihaa ja käyneet vaunulenkillä kuulemma vain. Eli vauva määrää tahdin kuten pelkäsinkin. Lisäksi lapsi (7,5v poika!) sanoi nähneensä miehen vaimon imettämässä vauvaa! tuo oli jo vähän liikaa koska ei todellakaan ole sopivaa että poika näkee tuollaistakin siellä ollessaan. On imettäminen ihan ok ja hyvä varmaan vauvalle, mutta ei lapseni tarvitse nähdä vieraan naisen rintavarustusta jatkuvasti isällä ollessaan! oksettavaa suorastaan. Tästä sanoinkin jo miehelle.

AP
[/quote]

Sä oot kyllä harvinaisen sekaisin, kateellinen, mustasukkainen ja katkera. Ei tää voi olla totta, pakko sun on olla provo. Itselläsi on lapsi, etkö muista kuinka paljon aikaa ja huolenpitoa hän tarvitsi vauvana? Tietenkin isä haluaa olla mukana uuden lapsensa ensihetkissä. Ja tuoreet äidit imettävät jopa julkisilla paikoilla ja se on täysin luonnollinen asia, miksi sitä pitäisi piilotella noinkin vanhalta lapselta? Ei se siitä mitään traumoja herranjumala saa. En tiedä miksi edes vaivauduin vastaamaan sinulle, kun olet noin ääliö.

Vierailija
10/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:00"]

[/quote]

Öh, miten tuossa tilanteessa ap voisi "pitää puolensa"? Vaatia eksää työntämään peruuttamaan koko lapsenhankinta ja työntämään vauva takaisin vaimonsa kohtuun? Vai esittää loputtomia vaatimuksia isäviikonloppujen ohjelmasta, mitä kenelläkään ei ole minkäänlaista velvollisuutta toteuttaa ja jotka vain kiristävät ap:n omia välejä esikoisen isään? Ei tuossa tilanteessa ole muuta mahdollisuutta kuin hyväksyä se, että ex-mies on siirtynyt elämässään eteenpäin ja esikoisella on pikkusisar.

Vierailija
11/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:07"]

Itselläni on kokemus ap:n kaltaisesta katkerasta exästä. Sain siis kauan odotetun ja toivotun vauvan mieheni kanssa pari vuotta sitten lapsettomuushoitojen tuloksena.

Oli odotettavissa että miehen ex asiasta metakan nostaa vaikka asia ei hänelle kuulukaan. Kun hän sitten sai tietää meille tulevasta perheenlisäyksestä, niin alkoi armoton abortin ehdottelu, minulle soittelu kuinka olen miehen huijaamassa isäksi ja pahin oli kun kertoili "kylillä" että olen jakanut p*rsettä ympäri kyliä eikä mieheni ole oikeasti lapsen isä!

Kuulostaa täysin utopistiselta mutta näin todella kävi! olin raskaushormonihuuruissani ihan pois tolaltani kun tämä nainen minullekin viestitteli näitä paskapuheitaan. Vaatimukset oman lapsensa suhteen alkoivat olla kohtuuttomia ja lopulta isyyden hinta oli kiristetty niin kovaksi että miehen tapaamiset vähenivät hetkellisesti todella paljon. Uhkaukset olivat tyyliin "jos ette tee aborttia, niin et saa enää tavata lasta" ja myöhemmin "jos siellä on yksikin vauvan tavara näkyvissä kun X tulee käymään niin X ei enää ikinä tule sinne" Mies kun suoraan sanoi että ei aborttia ei tehdä tai joo, kyllä täällä on pinnasänky jota ei aleta piilottamaan niin tapaamisia peruuntui. Viimeisimmät uhkaukset olivat vauvan synnyttyä jossa tämä nainen vaati miestä jättämään minut ja vauvan (ja olemaan ikinä tapaamatta vauvaa) tai hän ei saa enää tavata lasta.

Tarkempia yksityiskohtia en kerro mutta toki asia vietiin näiden uhkausten osalta lopulta eteenpäin ja näin saatiin ne loppumaan. Tapaamiset olivat pitkään hankalia järjestää ja pitkään jatkuivat vaatimukset siitä ettei lapsi tule käymään mikäli minä ja vauva ollaan paikalla. Tuon naisen toiminta oli niin järkyttävää, tässä oli siis vain pintaraapaisu kaikesta mitä hän meille ammensi, että moni mies varmaan olisi sitten lyönyt hanskat tiskiin ja lopettanut kaikki tapaamiset päästäkseen eroon kyseisestä eukosta.

Mieheni ei ole mikään tunteeton kusipää mutta on sanonut itsekin että kyseisen keissin takia jotain muuttui pysyvästi hänen ja tämän lapsensa välillä. Kyllä se on totta että äiti voi omalla toiminnallaa pilata lapsensa suhteen isään ja tässäkin se nähtiin. Nainen kai kuvittelee toimivansa lapsensa edun mukaisesti mutta todellisuudessa miehen suhde lapseen vain viilenee v.mäisen exän takia. Tämä vinkkinä sinullekin ap!

[/quote]

Mä en ymmärrä, että miksette tallentaneet noita exän uhkailuja. Eiköhän lastenvalvoja olis asiaan puuttunut kun tapaamisessa olis kuunneltu miten exä uhkaa estää tapaamiset. 

Vierailija
12/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:07"]

Itselläni on kokemus ap:n kaltaisesta katkerasta exästä. Sain siis kauan odotetun ja toivotun vauvan mieheni kanssa pari vuotta sitten lapsettomuushoitojen tuloksena.

Oli odotettavissa että miehen ex asiasta metakan nostaa vaikka asia ei hänelle kuulukaan. Kun hän sitten sai tietää meille tulevasta perheenlisäyksestä, niin alkoi armoton abortin ehdottelu, minulle soittelu kuinka olen miehen huijaamassa isäksi ja pahin oli kun kertoili "kylillä" että olen jakanut p*rsettä ympäri kyliä eikä mieheni ole oikeasti lapsen isä!

Kuulostaa täysin utopistiselta mutta näin todella kävi! olin raskaushormonihuuruissani ihan pois tolaltani kun tämä nainen minullekin viestitteli näitä paskapuheitaan. Vaatimukset oman lapsensa suhteen alkoivat olla kohtuuttomia ja lopulta isyyden hinta oli kiristetty niin kovaksi että miehen tapaamiset vähenivät hetkellisesti todella paljon. Uhkaukset olivat tyyliin "jos ette tee aborttia, niin et saa enää tavata lasta" ja myöhemmin "jos siellä on yksikin vauvan tavara näkyvissä kun X tulee käymään niin X ei enää ikinä tule sinne" Mies kun suoraan sanoi että ei aborttia ei tehdä tai joo, kyllä täällä on pinnasänky jota ei aleta piilottamaan niin tapaamisia peruuntui. Viimeisimmät uhkaukset olivat vauvan synnyttyä jossa tämä nainen vaati miestä jättämään minut ja vauvan (ja olemaan ikinä tapaamatta vauvaa) tai hän ei saa enää tavata lasta.

Tarkempia yksityiskohtia en kerro mutta toki asia vietiin näiden uhkausten osalta lopulta eteenpäin ja näin saatiin ne loppumaan. Tapaamiset olivat pitkään hankalia järjestää ja pitkään jatkuivat vaatimukset siitä ettei lapsi tule käymään mikäli minä ja vauva ollaan paikalla. Tuon naisen toiminta oli niin järkyttävää, tässä oli siis vain pintaraapaisu kaikesta mitä hän meille ammensi, että moni mies varmaan olisi sitten lyönyt hanskat tiskiin ja lopettanut kaikki tapaamiset päästäkseen eroon kyseisestä eukosta.

Mieheni ei ole mikään tunteeton kusipää mutta on sanonut itsekin että kyseisen keissin takia jotain muuttui pysyvästi hänen ja tämän lapsensa välillä. Kyllä se on totta että äiti voi omalla toiminnallaa pilata lapsensa suhteen isään ja tässäkin se nähtiin. Nainen kai kuvittelee toimivansa lapsensa edun mukaisesti mutta todellisuudessa miehen suhde lapseen vain viilenee v.mäisen exän takia. Tämä vinkkinä sinullekin ap!

[/quote]

Mä en ymmärrä, että miksette tallentaneet noita exän uhkailuja. Eiköhän lastenvalvoja olis asiaan puuttunut kun tapaamisessa olis kuunneltu miten exä uhkaa estää tapaamiset. 
[/quote]

Kirjoittihan hän, että asia vietiin eteenpäin.

Vierailija
13/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 18:27"]Meillä miehelle meidän kaksi lasta tärkeintä maailmassa. Aiemman avioliiton lapsi rakas mutta etäinen ja ei niin tärkeä.
[/quote]

Sinähän oikean valioyksilön olet ottanut!

Vierailija
14/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 18:27"]Meillä miehelle meidän kaksi lasta tärkeintä maailmassa. Aiemman avioliiton lapsi rakas mutta etäinen ja ei niin tärkeä.
[/quote]

Sinähän oikean valioyksilön olet ottanut!
[/quote]

Jotkut katsos pystyvät myöntämään tosiasiat.

Vierailija
15/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 18:17"]Hahah, katkeralta kuulostaa ap :)

Luulempa ettei sinun geeniperimääsi kantava äpärälapsi ole muuta kuin ikävä lovi lompakossa ja tärkeys järjestyksessäkään ei yltäne tuoreen rakkauden hedelmän tasolle. Sori vaan. Tämänhän tiedät ja sehän taitaa v*tuttaakin vai mitä?
[/quote]

Sä olet uusperheen huora, joka vitulla kuvittelee miehen saavansa ja perheen. Kaikki lapset ovat yhtä tärkeitä. Sinä mustasukkainen akka olet sairas.

Vierailija
16/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 20:07"]

[/quote]

Joo mä luulen, että siinä alkaa tökkiä se tietoisuus siitä, miten vaikean ihmisen geenejä siinä toisessa on. Erään eronneen miehen sanoin: ei ole aina helppoa nähdä lapsissaan sitä ihmistä jota inhoaa yli kaikkensa.

Vierailija
17/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menee läpi mikä tahansa provo ;D Kyllä teitä on helppo vedättää!

Vierailija
18/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 22:09"]Täällä menee läpi mikä tahansa provo ;D Kyllä teitä on helppo vedättää!
[/quote]
Ehkä. Mutta minä tiedän parikin tapausta, joissa isä ei ole tavannut lastaan tämän äidin temppujen takia. Toinen varsinkin on antanut äitinsä tuntea sen nahoissaan ja se on ihan oikein.

Vierailija
19/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mietipäs asiaa nyt lapsesi kantilta ja yritä päästä yli omista henkilökohtaisista tunteistasi. Sun homma olisi tukea lastasi näissä kaikissa kuvioissa ja tolla asenteella et tule onnistumaan siinä kovinkaan hyvin. Mulla on itselläni kokemusta siitä kun vanhemmat erosivat ja äitini sai vielä pari lasta lisää uuden miehen kanssa. Isäni ja äitini välit olivat huonot, mutta eron myötä mä sain elämääni uuden äitipuolen ja isäpuolen. Hyviä tyyppejä molemmat ja ehdottomasti olleet osa mun turvaverkkoa ihan sieltä lapsuudesta saakka. Saatika ne uudet sisarpuolet. Ei ne mulle ole puolikkaita vaan ihan ihan yhtä tärkeitä ja rakkaita, kuin täyssisaruksetkin olisivat. Mulla on nyt vaan laajempi perhe kuin joillain toisilla ja useampi ihminen ympärillä tukemassa ja rakastamassa. Mun mielestä sun lapsen parhaaksi olisi se, jos pyrkisit tukemaan parhaalla mahdollisella tavalla sitä ajatusta, että hänellä on uusi ihana sisar ja varmasti ihan kelpo äitipuoli. Ja voihan olla, että itsekin joskus tahdot/saat vauvan ja et varmasti silloin ajattele, että esikoisesi olisi jotenkin vähemmän arvoinen. Tällaisissa tilanteissa enemmän hallaa tekee toi sun asenne kuin se pieni vauva tai imetyksen näkeminen. Ja lapsen reaktioihin kannattaa suhtautua pienellä varauksella..etävanhemman luona oleminen on aina lastattu suurilla odotuksilla ja tunteilla. Ikävöi varmasti sinua siellä ollessaan ja sinun luona ollessasi isäänsä ja sekin varmasti heijastuu jossakin. Nyt ehkä kannattaisi vaikka lapsesi kanssa jutella siitä, että eikös tollanen vauva olekin ihmeellinen ja sinullakin oli samanlaiset pienet varpaat jne. Isoveljeksi tuleminen on aika pähee ja hieno ja jännä juttu ja varmasti tykkäisi sullekin puhua siihen liittyvistä kivoista asioista. 

Vierailija
20/102 |
31.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:38"]

[quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 21:34"][quote author="Vierailija" time="31.10.2014 klo 18:27"]Meillä miehelle meidän kaksi lasta tärkeintä maailmassa. Aiemman avioliiton lapsi rakas mutta etäinen ja ei niin tärkeä. [/quote] Sinähän oikean valioyksilön olet ottanut! [/quote] Jotkut katsos pystyvät myöntämään tosiasiat.

[/quote]

Makunsa kullakin. Mä en tuollaiseen lallukkaan paljon vilkaisisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi