Kuka maksaa isäinpäivälounaan?t.ammattivalittaja
Tilasin isäinpäivälounaan ja se maksaa meiltä 70€. Rahaa mulla ei ole kuin pankissa johon ei ole pankkikorttia. Kuka maksaa?
Kommentit (38)
Yleensä ei tilata asioita joita ei pystytä maksamaan.
Kannaisko joskus miettiä etukäteen
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:03"]
Joudutte tiskaamaan.
[/quote]
Ajattelin että mies maksaisi. ap
Ei tietenkään mies maksa. Olis kannattanut nostaa rahaa aikaisemmin. Peruuta ja tee itse ruoka.
Olisit tehnyt lounaan kotona. Mutta ethän sä kerkee, kun pitää keksiä näitä höpöjuttuja.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:05"]
Ei tietenkään mies maksa. Olis kannattanut nostaa rahaa aikaisemmin. Peruuta ja tee itse ruoka.
[/quote]
En peruuta. ap
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:06"]
Olisit tehnyt lounaan kotona. Mutta ethän sä kerkee, kun pitää keksiä näitä höpöjuttuja.
[/quote]
Mies halusi kerrankin isäinpäivälounaan ravintolassa. ap
Haloo luuseri. Äiti viedään ulos syömään mutta isänpäivänä kokataan kotona isin lempiruokaa. Meillä on huomenna maksaa ja jälkkäriksi omenapiirakkaa. Halpaa mutta miehen lempparia.
Haha, olis kätevää järjestellä kaikenlaisia lahjoja ja sitten sanoa "ajattelin et sä maksat"
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:08"]
Haloo luuseri. Äiti viedään ulos syömään mutta isänpäivänä kokataan kotona isin lempiruokaa. Meillä on huomenna maksaa ja jälkkäriksi omenapiirakkaa. Halpaa mutta miehen lempparia.
[/quote]
Meillä on äitienpäivinä syöty kotona ja isäinpäivänäkin yleensä nyt mies halusi ravintolaan. ap
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:05"]
[/quote]
En peruuta. ap
[/quote]
Mitä hittoa sitten kyselet täällä tuosta? Sinulla urpolla ei ole rahaa ja et aio peruuttaa sitä joten TADAAA: mies jälleen maksaa. Vai kuka? Naapurin täti? Olet kyllä juuri kuten olet sanonut, heikkolahjainen.
Minkä ihmeen takia et nostanut rahaa tililtäsi? Maksatko itse äitienpäivä- ja synttärimuistamiset omalta tililtä?
Sua tarttis syöttää pelkällä spermalla viikko ni oppisit olemaan!
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:12"]
Minkä ihmeen takia et nostanut rahaa tililtäsi? Maksatko itse äitienpäivä- ja synttärimuistamiset omalta tililtä?
[/quote]
Mä olen maksanut paljon omia ja koko perheen juttuja niillä rahoilla mitä mulla on. Tuloja 0€ ollut jo vuosia joten voi kuvitella ettei se ole helppoja kun ei ole tuloja. Mutta keksin kyllä jonkin ratkaisun. ap
Mä niin odotan, että ukkos hyppää pää edellä savupiippuun, eikä suostu tuleen sieltä pois.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:19"]
Mä niin odotan, että ukkos hyppää pää edellä savupiippuun, eikä suostu tuleen sieltä pois.
[/quote]
Ei se tee niin. ap
Hei! Nyt suosittelen että liityt Facebookiin ja äityleihin ja Edes yhtenä päivänä maailman tärkein -ryhmään ja kerrot niissä tuon saman. Varmasti saat rahoituksen. :)
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:18"]
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:12"]
[/quote]
Mä olen maksanut paljon omia ja koko perheen juttuja niillä rahoilla mitä mulla on. Tuloja 0€ ollut jo vuosia joten voi kuvitella ettei se ole helppoja kun ei ole tuloja. Mutta keksin kyllä jonkin ratkaisun. ap
[/quote]
Voithan sinä vaikka ensi yönä hoitaa jotain vanhaa ukkoa, kyllähän sellaisesta nyt rahaa tulee.
Sinullahan tuo nollatuloisuus ei ole ongelma, kun sitä rahaa voi saada työttömänä vaikka tonttikauppoja tekemällä tai sitten osakekaupalla tai tavaroita ostamalla ja myymällä :)
ei pitäisi rahan olla ongelma, kun niistä työttömyystuistakin haluat eroon. Kaikille kun riittääva nhoja ukkoja hoidettaviksi ja sillä voi sitten itsensä elättää.
[quote author="Vierailija" time="08.11.2014 klo 18:13"]
Sua tarttis syöttää pelkällä spermalla viikko ni oppisit olemaan!
[/quote]
no syötettäiskin. ap
Joudutte tiskaamaan.