Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys uskovaisille: mitä homot teidän mielestänne saa tehdä?

Vierailija
01.12.2014 |

Te jotka vastustatte homojen avioliittoa, voitteko kertoa millaista sallittu homous sitten on?

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän täytyisi käytännössä pysyä selibaatissa, samoin kuin esim. sellaisenkin täytyy jonka luontainen viehtymys olisi alaikäisiin.

Vierailija
2/110 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkö vuoksi että esiaviollinen seksi on syntiä vaiko siksi että he ovat homoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehköön mitä lystää kunhan eivät alttarille tule rietastelemaan.

Vierailija
4/110 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 15:47"]

Senkö vuoksi että esiaviollinen seksi on syntiä vaiko siksi että he ovat homoja?

[/quote]

Siksi kun on syntiä miehen yhtyä mieheen.

Vierailija
5/110 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvoisitko omalle homolapsellesi elämänkestävän selibaatin?

Vierailija
6/110 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta ihan kaikkea samaa kuin muutkin, paitsi mennä kirkossa naimisiin keskenään tai adoptoida muiden lapsia. Avioliitto on miehen ja naisen ja lapsella on oikeus isään ja äitiin, eli ehjään ja kunnolliseen heteroperheeseen. Ei sen kummempaa. Onhan sille ihan luonnollinen syy, miksi kaksi miestä ei voi lisääntyä keskenään, joten luonnonvastaista heidän on toimia vanhempinakaan. Periaatteessa sama koskee naisparejakin, mutta naisparin on vain todella paljon helpompi lisääntyä. Siinähän sitten lisääntyvät, mutta muiden lapsia ei heidänkään tule adoptoida.

Vierailija
7/110 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 15:40"]Heidän täytyisi käytännössä pysyä selibaatissa, samoin kuin esim. sellaisenkin täytyy jonka luontainen viehtymys olisi alaikäisiin.
[/quote]
Hahah.. Hei lisää näitä teidän hauskoja vitsejä :DD vai olitko tosissasi?

Vierailija
8/110 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:00"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 15:40"]Heidän täytyisi käytännössä pysyä selibaatissa, samoin kuin esim. sellaisenkin täytyy jonka luontainen viehtymys olisi alaikäisiin. [/quote] Hahah.. Hei lisää näitä teidän hauskoja vitsejä :DD vai olitko tosissasi?

[/quote]

Olin ihan tosissani. Ja olen muuten itse pidättäytynyt myös seksistä näin 40-vuotiaaksi asti ja pidättäytynen loppuikäni, koska en myöskään hyväksy seksiä ennen avioliittoa, ja naimisiin en ole päässyt. 

Vierailija
9/110 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 15:48"]

Tehköön mitä lystää kunhan eivät alttarille tule rietastelemaan.

[/quote]

Kauheaa, "rietastelua" alttarialla. Jokaisen tuhman kristityn salainen fantasia :D

Vierailija
10/110 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 15:40"]Heidän täytyisi käytännössä pysyä selibaatissa, samoin kuin esim. sellaisenkin täytyy jonka luontainen viehtymys olisi alaikäisiin. [/quote] Hahah.. Hei lisää näitä teidän hauskoja vitsejä :DD vai olitko tosissasi?

[/quote]

Olin ihan tosissani. Ja olen muuten itse pidättäytynyt myös seksistä näin 40-vuotiaaksi asti ja pidättäytynen loppuikäni, koska en myöskään hyväksy seksiä ennen avioliittoa, ja naimisiin en ole päässyt. 

[/quote]

Itse saat muuttaa vaikka tynnyriin, mutta et voi sen perusteella vaatia sitä muilta.

Vierailija
11/110 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:07"]

[/quote]

[/quote]

Itse saat muuttaa vaikka tynnyriin, mutta et voi sen perusteella vaatia sitä muilta.

[/quote]

En minä vaadikaan, mutta Raamattu sanoo että mies ei saa yhtyä mieheen, ja että sellaisen tekijät ei peri Jumalan valtakuntaa. Joten kyllä minä ainakin kristittyä homoa neuvoisin pidättäytymään.

Vierailija
12/110 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä monille nykyihmisille tuntuu olevan suuri uutinen on se, että on monia homoja ja lesboja, jotka ovat uskoontulemisensa myötä eheytyneet seksuaalisuudessaan. Esim. Aslak-järjestö ajaa tätä asiaa ja on olemassa erilaisia terapioita, joissa puidaan mm. lapsuuden kokemuksia ja niiden kautta monet ovat huomanneet, että poikkeava seksuaalinen käyttäytyminen johtuukin jostakin traumasta. Tätähän ei saisi nykypäivänä sanoa ääneen, koska leimaantuu heti homovihaajaksi. Itse en sellainen ole, sillä olen itse käynyt tuon prosessin läpi. Eli olen homoseksuaalisuudesta monien vaikeiden vaiheiden kautta päätynyt uskovaiseksi heteroksi, joka on ensi kesänä menossa naimisiin vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. En tietenkään terapiaa kenellekään tuputa, sanon vain että se on mahdollisuus, niille jotka haluavat. Jumalakaan ei pakota ketään.

Vierailija
13/110 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika radikaalia. Toivottavasti et tule elämässäsi katumaan tätä periaatteellisuuttasi. En oikein osaa päättää pitäisikö minun sinua ihailla vai olla pahoillani puolestasi.

[/quote]

[/quote]

Vierailija
14/110 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos kaksi aikuista homoa ihastuu ja rakastuu toisiinsa, he eivät saisi panna? Saisivatko kuitenkin pussailla, entäs suuseksi?

Vierailija
15/110 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs lesbot, saako ne "yhtyä"? Scissor sisters jne. you know?

Vierailija
16/110 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi homojen adoptoida muiden lasta, koska tällöin on kyse kolmannen henkilön oikeuksista. Jos heillä on omia lapsia, se käy. Lailla ei mielestäni voida sulkea pois lapsen oikeutta isään ja äitiin noin periaatteessa. En pidä homoja muuten mitenkään huonompina kasvattajina tai muuta, kysymys on lähinnä periaatteesta.

Vierailija
17/110 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi päättää toisen elämästä. Voin vain tuoda julki näkemykseni omalta osaltani, sopivissa tilanteissa ja sopivalla tavalla. Ja näkemykseni on että avioliitto kuuluu miehelle ja naiselle, ja lapsi isälle ja äidille. Ei muuta. Muuten, jos asioin ihmisen kanssa, joka on homoseksuaali, en anna sen vaikuttaa käytökseeni millään tavalla poikkeavasti, sillä näen homoseksuaalin ihmisenä siinä missä muutkin, kaikesta huolimatta.

Vierailija
18/110 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:08"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

En minä vaadikaan, mutta Raamattu sanoo että mies ei saa yhtyä mieheen, ja että sellaisen tekijät ei peri Jumalan valtakuntaa. Joten kyllä minä ainakin kristittyä homoa neuvoisin pidättäytymään.

[/quote]Kuka haluaa periä teidänlaistenne Jumalan valtakuntaa? Aika harva, veikkaisin.

Vierailija
19/110 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:08"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Raamattu sanoo myös, että sapattina työn tekemisestä pitää rangaista kuolemalla. Kannatatko tätä vai vastustatko pyhää kirjaasi?

Vierailija
20/110 |
01.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurhan saavat tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kahdeksan