Kysymys uskovaisille: mitä homot teidän mielestänne saa tehdä?
Te jotka vastustatte homojen avioliittoa, voitteko kertoa millaista sallittu homous sitten on?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi vaan, että heteroperhe ei ole automaattisesti tasapainoinen, kaikkea vielä!
Niin paljon kärsimystä.
Homopari on automaattisesti tasapainoinen.
Sama määrä tissejä, sama määrä kulleja sama määrä palleja..
Miksi ihmeessä olisin niin kieroutunut perverssi, että puuttuisin muiden ihmisten seksielämään?
N
Oletko pervo vai miksi haluat tietää yksityiskohtaisen listan mitä kaksi miestä voivat intiimisti tehdä keskenään?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:00"]
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 15:40"]Heidän täytyisi käytännössä pysyä selibaatissa, samoin kuin esim. sellaisenkin täytyy jonka luontainen viehtymys olisi alaikäisiin. [/quote] Hahah.. Hei lisää näitä teidän hauskoja vitsejä :DD vai olitko tosissasi?
[/quote]
Olin ihan tosissani. Ja olen muuten itse pidättäytynyt myös seksistä näin 40-vuotiaaksi asti ja pidättäytynen loppuikäni, koska en myöskään hyväksy seksiä ennen avioliittoa, ja naimisiin en ole päässyt.
Sitten on helpompi ymmärtää suhtautumisesi: koska en ole saanut, ei muidenkaan pidä!
Uskovat pohjaavat mielipiteensä Raamatun sanaan eli Jumalan ilmoitukseen. Raamattu antaa ohjeita myös muihin asioihin. Nekin voi tarkistaa siis sieltä, mitä saa ja ei saisi tehdä, jotta toimisi Jumalan tahdon mukaan.
on pedon aika ja homoista tulee yhä enemmän isänsä homoperkeleen eli Pedon kuvia
https://www.iltalehti.fi/keho/a/cc505f39-0500-46e1-826f-93d05aeeabb0?ut…
Ei se Jumalan mielipide siitä muutu, jos jostain asiasta nostetaan mökä. Kaikille ihmisielle on Raamatussa sama vaatimus: tee parannus ja usko evankeliumi. Ja ohjeet parannuksentekoon löytää Raamatusta.
Tunteilleen ei paljon mitään voi, mutta käytännössä voi pidättäytyä seksin harrastamisesta. Jos asuu rakastettunsa kanssa saman katon alla, voi olla vaikeaa olla lankeamatta.
Olipas ahdistavan tunkkainen kommentti, sukupuoli on mielentila ja alati muuttuva käsite!