Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys uskovaisille: mitä homot teidän mielestänne saa tehdä?

Vierailija
01.12.2014 |

Te jotka vastustatte homojen avioliittoa, voitteko kertoa millaista sallittu homous sitten on?

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:00"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 15:40"]Heidän täytyisi käytännössä pysyä selibaatissa, samoin kuin esim. sellaisenkin täytyy jonka luontainen viehtymys olisi alaikäisiin. [/quote] Hahah.. Hei lisää näitä teidän hauskoja vitsejä :DD vai olitko tosissasi?

[/quote]

Olin ihan tosissani. Ja olen muuten itse pidättäytynyt myös seksistä näin 40-vuotiaaksi asti ja pidättäytynen loppuikäni, koska en myöskään hyväksy seksiä ennen avioliittoa, ja naimisiin en ole päässyt. 

Olet siis aseksuaali. Enemmistö ihmisistä ei ole.

Vierailija
82/110 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan mielestä joku voi olla syntiä, muuten voi tehdä mitä vaan. Ei uskovaiset siihen puutu, muttei kannustakaan jos on mielipide muodostunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aslak =Aslam.

Vierailija
84/110 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyä kaapissa. Ja elää normaalisti niin kuin muutkin. En halua tietää heidän pervoiluistansa mitään.

Vierailija
85/110 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehköön mitä lystää kunhan eivät alttarille tule rietastelemaan.

Homojen tapauksessa rietasteluksi lasketaan pelkkä perinteinen julistuksen jälkeinen suutelu?

Vierailija
86/110 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aslak, Elävät vedet yms toiminta voi johtaa eheytettävän itsemurhaan. Siksi se on laitonta monessa maassa.

Toivottavasti pian meilläkin. 

Vierailija
87/110 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydä töissä ja maksaa veroja.

Vierailija
88/110 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi tarvitaan uskovaisia jotka on julkisesti liberaaleja, vastapainoksi änkyrille

Vierailija
89/110 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se kovin luonnonmukaista vaatia, että ihminen olisi yksi harvoja eläimiä, jolla ei ole samansukupuolisia suhteita?

Vierailija
90/110 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänmittainen selibaatti. Pätee myös heteroihin jos eivät mene naimisiin. Seksi kuuluu ainoastaan miehen ja naisen väliseen avioliittoon.

Vierailija
91/110 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä uskonnon uskovaiselta kysyt.  Joissain uskonnoissa ei kysellä mitään vaan toimitaan.

Vierailija
92/110 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämänmittainen selibaatti. Pätee myös heteroihin jos eivät mene naimisiin. Seksi kuuluu ainoastaan miehen ja naisen väliseen avioliittoon.

Saanko kysyä tarkentavan kysymyksen: kuuluuko se naisen ja miehenkin avioliittoon vain lisääntymistarkoituksessa?

Vierailija
93/110 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskova ja nähdäkseni kysymys ei ole siitä mitä saa tehdä. Jos edes haluaa tehdä syntiä, on matkalla kadotukseen. Mutta kun ihminen uudestisyntyy, hän ei enää himoitse mitään. Kyse on siitä mitä alintajuntamme sallii. Ennen uudestisyntymää saatoin himoita miestä, jolla oli vaimo, mutta uudestisyntymän jälkeen sellaista ei tapahdu enää. Sama kuin jos alitajuntasi sallii himoita veljeäsi (perheenjäsentäsi) niin voit syyllistyä sukurutsaan tilaisuuden tullen, mutta monen alitajunta ei tätä salli joten heitä ei oma veli kiinnosta. Näin homoudestakin voi parantua.

Vierailija
94/110 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homojen pitäisi jättää kirkko rauhaan ja perustaa oma kirkko joka ei perustu raamatun sanomaan.

Vierailija
95/110 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He saa tehdä sen, mitä kokevat tarvitsevansa. Mutta pitäköön homoutensa omana tietonaan. Mitä varten heidän pitää koko maailmalle julistaa, että ovat perseeseen panijoita tai pillujen vastakkain hierojia. Tässä ei ole mitään ongelmaa, kun eivät tuputa muille. Ja kirkko pitää jättää rauhaan. Heidän ei kuulu vaatia kirkolta yhtään mitään.

Vierailija
96/110 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvoisitko omalle homolapsellesi elämänkestävän selibaatin?

Aivan varmasti. Seksi ei ole samaa kuin leipä tai vesi 0 välttämätöntä. Suomi on täynnä seksittömiä  inceleitä.

Vierailija
97/110 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä tarkentavan kysymyksen: kuuluuko se naisen ja miehenkin avioliittoon vain lisääntymistarkoituksessa?

Ei tietenkään kuulu. Mies ja nainen voivat harrastaa seksiä jatkuvasti.

Vierailija
98/110 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... olen itsekin ollut ihastunut samaan sukupuoleen. Onko hän siis kristitty? Itse olen ja Jeesus kehotti etsimään ennen kaikkea Jumalan valtakuntaa. Eli kehottaisin häntä etsimään ennen kaikkea sitä, näin yritän tehdä itsekin.

Vierailija
99/110 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:07"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 16:00"]

[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 15:40"]Heidän täytyisi käytännössä pysyä selibaatissa, samoin kuin esim. sellaisenkin täytyy jonka luontainen viehtymys olisi alaikäisiin. [/quote] Hahah.. Hei lisää näitä teidän hauskoja vitsejä :DD vai olitko tosissasi?

[/quote]

Olin ihan tosissani. Ja olen muuten itse pidättäytynyt myös seksistä näin 40-vuotiaaksi asti ja pidättäytynen loppuikäni, koska en myöskään hyväksy seksiä ennen avioliittoa, ja naimisiin en ole päässyt. 

[/quote]

Itse saat muuttaa vaikka tynnyriin, mutta et voi sen perusteella vaatia sitä muilta.

[/quote]

En minä vaadikaan, mutta Raamattu sanoo että mies ei saa yhtyä mieheen, ja että sellaisen tekijät ei peri Jumalan valtakuntaa. Joten kyllä min

Minä en halua periä Jumalan valtakuntaa, saakelinmoiset perintöverot tulee kun en ole edes sukua... Ja mahtaa olla vaikea jälleenmyytävä.

M41

Vierailija
100/110 |
01.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi vaan, että heteroperhe ei ole automaattisesti tasapainoinen, kaikkea vielä!

Niin paljon kärsimystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän