Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olkaa niin ystävällisiä ja jättäkää ne turhat hajusteet kotiin, kun menette esim. jumppaan! Kiitos.

Vierailija
08.04.2008 |

Itselläni on astma + hajuste yliherkkyys. Kaikki voimakkaat hajusteet sun muut käyvät henkeen ja pahimmassa tapauksessa aiheuttavat pahan migreenikohtauksen.

Eikös taas eilen yksi tyyppi tullut jumppaan haisevana. Ihan kuin tuo olisi kaatanut puoli pullollista hajuvettä päälleen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, juu. Niin varmaan joo.

Vierailija
2/26 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Juu, juu. Niin varmaan joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä, näin se on, kyllä

Vierailija
4/26 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt hemmetti vähän! En todellakaan ole ainut, jota nuo kaiken maailman hajusteet häiritsevät.

Vierailija
5/26 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mieti nyt hemmetti vähän! En todellakaan ole ainut, jota nuo kaiken maailman hajusteet häiritsevät.

Vierailija
6/26 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään hajusteita! Ja jos meille tulee allergisia vieraita, niin huomioin heidän allergiansa tarjoilussa.

Vierailija
7/26 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en laita hajusteita jos olen menossa esim. pidemmälle junamatkalle juuri siitä syystä että joku ei välttämättä kestä tuoksua. Samoin jumppaan ei tulisi mieleenkään laittaa, jos olen aiemmin laittanut (töistä tulossa jumppaan) niin saatan kuntosalin vessassa pyyhkäistä kostealla paperilla kaulan/ranteen alueelta hajusteet pois. Ei ole kyllä iso juttu ottaa näin huomioon muut ihmiset, enkä edes tunne yhtään astmaatikkoa.

Vierailija
8/26 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En käytä mitään hajusteita! Ja jos meille tulee allergisia vieraita, niin huomioin heidän allergiansa tarjoilussa.

Vierailija
9/26 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka yritti omaan astmaansa vedoten kieltää mua polttamasta:D Siis korostan, etten polttanu ees meidän parvekkeella, ku silloin ku kämppis ei ollu kotona. Mut siis hänen mielestään se, et olin polttanu matkalla duunista kotiin, oli suuri vääryys häntä kohtaan. Muutenkin ihan kreisi ämmä:D Oi yksiöasumisen iloja

Vierailija
10/26 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä sen tyypin vieressä tarvi seisoa.

Vierailija
11/26 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei siinä sen tyypin vieressä tarvi seisoa.

Vierailija
12/26 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran ollut tilanteissa, joissa astmaa sairastava on saanut kohtauksen hajusteista. Oletteko te hölmöt koskaan nähneet astmakohtausta? Se ei ole mikään naurun asia, siihen voi vaikka kuolla.

Jos syöt suklaata tai hemmottelet itseäsi muuten sisäisesti, se ei vahingoita kuin itseäsi. Mutta seuraavan kerran, kun lotraat sen puolipullollisen jotain " hyvää hajua" itseesi, ajatteles, että saatat aiheuttaa kanssaihmiselle sairaalareissun.

Ja ennenkuin kotkotus alkaa:

minä tai perheeni emme ole astmaatikkoja, emme edes allergisia.

Vierailija
13/26 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sun suklaasi mättäminen tai banaanit tappavat tuhansia lapsia vuodessa!

En muuten syö kumpaakaan. Se on sinun harrastuksesi.

Vierailija
14/26 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön harvoin suklaata, mutta banaaneja syön viikottain. Nuo kun ovat melkeinpä ainoita hedelmiä, joita voin syödä (olen allerginen lähes jokaiselle hedelmälle + muutamalle muulle ruoka-aineelle).

Vierailija
15/26 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia jos menee vaikka yökerhoon..

Vierailija
16/26 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteiden käyttöä verrataan ihan tyhmiin asioihin. Monissa julkisissa tiloissa esim. sairaaloissa on usein lappuja seinillä ihan vain pyyntönä ettei voimakkaita hajusteita käytettäisi. Ymmärrettävistä syistä. Ei siellä kuitenkaan lue että älä syö banaania tms. Älkää nyt olko tyhmiä.

Vierailija
17/26 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö teidän kokea se astma ja kaikki sihen liittyvä ennen kuin ymmärrätte mistä tässä on kyse?

Vierailija
18/26 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän hajuste yliherkkyys ja astma ole yleisempiä kuin tuo sun ongelmasi.

En käytä kumppareita ihmisten ilmoilla, en edes omista moisia kapistuksia.

Vierailija
19/26 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää pienhiukkasten määrä ilmassa ja sitä kautta pahentaa astmaan. Jos haluatte oikeasti ajatella astmaatikkoja, ette hanki mitään tuontiruokaa, vaan syötte lähiruokaa.

Lisäksi ette polta savukkeita, ette takassa puita, aja dieselautolla tai aja autolla ollenkaan. Lisäksi ette istuta nurmikkoa pihallenne, koska se aiheuttaa joillekin oireita, vaan vuoraatte pihanne kivillä (kuitenkin luonnollisesti muotoilluilla, koska kivien leikkaus luo kivipölyä ja altistaa nämä joitakin henkilöitä kivipölykeuhkolle & astmalle).

On niin paljon asioita, joita itsekkäästi harrastatte, vaikka niitä välttämällä voisitten välttää jonkun astman!

Ja tiedän, mistä puhun, koska perheessäni on kaksi astmaatikkoa ja useampia allergikkoja.

Vierailija
20/26 |
08.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiltti, äläkä vähättele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä