Mistä löytää aikuinen, fiksu mies?
Olen kaikin puolin fiksu ja asiallinen neliviitonen nainen, nättikin. Välillä on usko koetuksella, kun etsinnässä on täyspäinen ja tunne-elämältään tasapainoinen mies. Mies, jonka henkinen kehitys ei ole jäänyt Akkarien lukemisen asteelle - ei minulla ole mitään Aku Ankkaa vastaan, mutta you get the point - vaan hänessä on kapasiteettia hyvään arkeen, elämän mysteerien mietiskelyyn ja kiihkeään seksiin. Savuton ja alkoton, kiitos.
Jos olet aikuisena löytänyt hyvän miehen niin kerrohan minulle vinkkejä!
Kommentit (152)
Minäkin haluaisin henkisesti kehittyneen naisen jonka kanssa keskustella päivittäin. En kylläkään haluaisi sellaisen kanssa asua saati seksiä harrastaa, asun mieluummin fyysisesti kehittyneen nuoren naisen kanssa.
Terveisin: mies jolla on saumaa molempiin.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:27"]En tiedä, mutta olen seurannut läheltä monen todella fiksun, menestyvän, ihan hyvännäköisen, hyvän koulutuksen saaneen nuoren miehen jäämistä ilman tyttöystävää, kun eivät näköjään kelpaa naisille! Mikä siinä on, jos urheilullinen, opinnoissaan menestyvä, pitkä salskea nuorimies ei kelpaa naisille? Onko pakko joku junttiluuseri ottaa mielummin? Täysi arvoitus minulle.
[/quote]
Hyvä mies kelpaa aina.
He eivät nuorina kelpaa suomalaisille alfauroksista haaveileville naisille, joten he löytävät aasialaiset vaimot, joiden kanssa elävät tyytyväisinä elämänsä loppuun asti.
Pakko kommentoida mutta kuulostat vähän hörhöltä :)
Mitä tarkoittaa elämän mysteerien mietiskely? Jotenkin tuo kuulostaa sellaiselta joka harvaa miestä kiinnostaa. Toki jos tarkoitit esim. tieteiden tai taiteiden pohtimista niin sitten varmasti esim. akateemisia miehiä löytyykin.
Täysin alkottomia on suomessa loppujen lopuksi aika vähän ja jos onkin niin aika moni on lopettanut alkon ongelmien takia.
Lisäksi noissa vaatimuksissa on sellainen ongelma että tutkimusten mukaan sinkkumiehet ovat keskimäärin onnettomampia ja elävät lyhyemmän elämän kuin parisuhteessa olevat joten uskaltaisin väittää että moni sinkkumies ei ehkä ole tunne-elämältään kovin tasapainoinen ainakaan sillä hetkellä kun naista itselleen etsii.
Niin samaistun ap:hen! Itselläni ikää on viitisen vuotta vähemmän, mutta nyt sinkkuiltuani jokusen vuoden tuntuu sinkkuilu ihan hyvältä vaihtoehdolta jatkossakin. Pidän itseäni suht fiksuna, menestyn työelämässä, harrastukset liikunnallisia yms. ja tasavertainen suhde itsenäiseen mieheen olisi toiveissa. Jos hiemankin potentiaalinen tapaus löytyy, niin heti halutaan saman katon alle. Ei, ei.
Puumabuumi näkyy: nuorta salskeaa seuraa on kyllä tarjolla, mutta missä ikäiseni tai hieman vanhemmat miehet?
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:17"]Niin samaistun ap:hen! Itselläni ikää on viitisen vuotta vähemmän, mutta nyt sinkkuiltuani jokusen vuoden tuntuu sinkkuilu ihan hyvältä vaihtoehdolta jatkossakin. Pidän itseäni suht fiksuna, menestyn työelämässä, harrastukset liikunnallisia yms. ja tasavertainen suhde itsenäiseen mieheen olisi toiveissa. Jos hiemankin potentiaalinen tapaus löytyy, niin heti halutaan saman katon alle. Ei, ei.
Puumabuumi näkyy: nuorta salskeaa seuraa on kyllä tarjolla, mutta missä ikäiseni tai hieman vanhemmat miehet?
[/quote]
Haudassa.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:17"]
Mitä tarkoittaa elämän mysteerien mietiskely? Jotenkin tuo kuulostaa sellaiselta joka harvaa miestä kiinnostaa. Toki jos tarkoitit esim. tieteiden tai taiteiden pohtimista niin sitten varmasti esim. akateemisia miehiä löytyykin.
Täysin alkottomia on suomessa loppujen lopuksi aika vähän ja jos onkin niin aika moni on lopettanut alkon ongelmien takia.
Lisäksi noissa vaatimuksissa on sellainen ongelma että tutkimusten mukaan sinkkumiehet ovat keskimäärin onnettomampia ja elävät lyhyemmän elämän kuin parisuhteessa olevat joten uskaltaisin väittää että moni sinkkumies ei ehkä ole tunne-elämältään kovin tasapainoinen ainakaan sillä hetkellä kun naista itselleen etsii.
[/quote]
Nämä teoriasi tekevät kyllä itsestäsi aikamoisen hörhön. Kaikki sinkkumiehet ovat ennen naisen löytämistä epätasapainoisia ja hautovat itsemurhaa?
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:24"]
Olen kaikin puolin fiksu ja asiallinen neliviitonen nainen, nättikin. Välillä on usko koetuksella, kun etsinnässä on täyspäinen ja tunne-elämältään tasapainoinen mies. Mies, jonka henkinen kehitys ei ole jäänyt Akkarien lukemisen asteelle - ei minulla ole mitään Aku Ankkaa vastaan, mutta you get the point - vaan hänessä on kapasiteettia hyvään arkeen, elämän mysteerien mietiskelyyn ja kiihkeään seksiin. Savuton ja alkoton, kiitos.
Jos olet aikuisena löytänyt hyvän miehen niin kerrohan minulle vinkkejä!
[/quote]
Ehkä kannattaisi laskea rimaa jos mielit joskus jonkun saada. Itse olen kehuttu hyvä mies mutta juompa viikossa 6 kaljaa joten siihen taisi kolahtaa sitten
Hoh hoh mitä paskaa. Hei ette te mitään ansaitse joten give it up! Jotain rajaa noihin haihatteluihin... Fiksu mies... joopa joo...
Minä löysin omani baarista. Oli tosin varattu, mutta sehän oli vain hidaste. Nyt takana jo 12 vuotta yhdessä, naimisissakin jo 7 vuotta. Puhuu kolmea kieltä sujuvasti ja osaa olla hienossakin ravintolassa. Istutaan joka päivä töiden jälkeen ja keskustellaan, laitetaan ruokaa yhdessä. Viikonloppuisin käydään joko kulttuuririennoissa tai ihan vaan metsälenkillä. Ja joo, duunari on - ammattikoulupohja. Hankkinut sivistyksensä matkustelemalla paljon ja olemalla kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista. Lukee myös paljon, muutakin kuin Akkaria :D
Nelikymppisenä ymmärsin, että aikuisuus on täysin yliarvostettua. Kyllä tässä ollan ehditty olemaan niin fkisuja aikuisia,että...pilkettä silmäkulmaan ja ottamaa asioita huumorilla tekemällä ihan päättömiä asioita!
@13: Elämän mysteerien mietiskely kuulosti hiukan korkealentoiselta, myönnetään. Muotoilen sen vaikkapa sitten niin, että miehen kanssa voi keskustella juurikin vaikka tieteestä ja taiteesta.
Mies, joka tuntee itsensä ja on sinut itsensä kanssa. Ja jolla on selkeät arvot. Noilla pääsee jo aika pitkälle...
ap
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:19"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:17"]
[/quote]
Nämä teoriasi tekevät kyllä itsestäsi aikamoisen hörhön. Kaikki sinkkumiehet ovat ennen naisen löytämistä epätasapainoisia ja hautovat itsemurhaa?
[/quote]
Oletko ihan varma? En tietysti tarkoittanut että kaikki sinkkumiehet hautovat itsemurhaa, mutta jos laitetaan muutama esimerkki
1. iki-sinkku naisten metsästäjä --> ei varmaan ole tunne-elämältään se tasapainoinen jota ap. etsii
2. Olosuhteiden pakosta sinkku (peräkamarin poika, ujo yms.) --> ei varmaan ole myöskään ensimmäisenäö listalla.
3. Eronnut tai karannut --> riippuu tapauksesta, mutta aika monelle ero on kyllä hankala
4. Omasta tahdostaan sinkku n. 45 vuotias sivistynyt, komea, itsestään huolehtiva tasapainoinen mies, joka ei vain ole löytänyt vielä elämänsä naista vaikka ottajia olisi koko ajan ovella. --> OK nyt puhutaan asiaa, mutta paljonko tällaisia on?
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:26"]
Nelikymppisenä ymmärsin, että aikuisuus on täysin yliarvostettua. Kyllä tässä ollan ehditty olemaan niin fkisuja aikuisia,että...pilkettä silmäkulmaan ja ottamaa asioita huumorilla tekemällä ihan päättömiä asioita!
[/quote]
Totta! Kyllä sitä työelämässä ja ystäville yms saa esittää ihan tarpeeksi tekopyhää hurskastelevaa fiksua aikuista, että vapaa-ajalla sitä voi heittäityä hulluttelemaan sen sisäisen lapsensa kanssa.
Viittasin aikuisuudella siihen, että mies on noin nelikymppinen.
Hulluttelu on peruskauraa iästä riippumatta!
ap
Saman ongelman kanssa painin. Olen nelikymppinen, koulutettu, lapseton, omasta mielestäni myös fiksu, ihan kauniskin. En ole tiukkapipo suorittaja, vaan mielelläni hulluttelen ja juoksentelen paljain jaloin sateessa tukka hulmuten, mutta olen tarvittaessa myös asiallinen ja vastuullinen aikuinen. Elämäni sisältö ei ole astiastoissa tai toisiinsa sointuvissa tekstiileissä, en tarvitse miestä kulissien rakentamiseen tai maksajaksi.
Toivoisin tasavertaista kumppania, aikuista, joka on irti omista vanhemmistaan, existään ja traumoistaan, joka haluaisi jakaa arjen, olisi nimenomaan tietoinen omista arvoistaan ja valinnoistaan elämässä, jonka kanssa voisi keskustella ja ihmetellä maailmaa, käydä metsälenkeillä ja marjassa, kalassa tai oopperassa, pukeutua hienosti ja syödä kuuden ruokalajin illallinen, katsoa hömppäsarjaa sohvalla sylikkäin, tehdä aivan tavallisia juttuja, joka olisi sen verran sinut itsensä kanssa, että pystyisi puhumaan ja näyttämään tunteitaan, olisi valmis vastaanottamaan ja antamaan rakkautta.
Jep, tiedän - ja lehmät lentää. Asun maalla ja täällä haluan pysyäkin, joten olen jo luopunut toivosta ja ajatellut elää elämäni yksin. Onhan täällä näitä peräkammarin poikia, joille saisi alkaa äidiksi, mutta kiitos ei.
Tuuri, sattuma, kohtalo, karma. Valitse edellisistä se mihin uskot.
Täällä on ihan järkevä, asiallinen, omillaan toimeen tuleva, aikuinen mies. Pitäiskö meidän tavata?