Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää aikuinen, fiksu mies?

Vierailija
29.10.2014 |

Olen kaikin puolin fiksu ja asiallinen neliviitonen nainen, nättikin. Välillä on usko koetuksella, kun etsinnässä on täyspäinen ja tunne-elämältään tasapainoinen mies. Mies, jonka henkinen kehitys ei ole jäänyt Akkarien lukemisen asteelle - ei minulla ole mitään Aku Ankkaa vastaan, mutta you get the point - vaan hänessä on kapasiteettia hyvään arkeen, elämän mysteerien mietiskelyyn ja kiihkeään seksiin. Savuton ja alkoton, kiitos.

Jos olet aikuisena löytänyt hyvän miehen niin kerrohan minulle vinkkejä!

Kommentit (152)

Vierailija
101/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 17:16"]

Itse olen kolmefemma sinkkumies. Tunnustan, että vielä muutama vuosi sitten olin nirso naisten. En siis ulkonäön kannalta, vaan siinä että etsin ns. "sielunkumppania", naista jota kiinnostaa samat asiat. Nyt olen tajunnut, että omat mielenkiinnot kohteet omaavia naisia ei ole juuri edes olemassa..... Valitettavasti olen huomannut tapailemissani naisissa lähes kaikissa saman nirsouden. Tästä kun sinkut, nii miehet kuin naisetkin pääsisivät eroon, niin pariutuminen olisi varmasti helpompaa. Luulen että lähes kaikilla ikisinkuilla on tämä ongelma, haetaan jotain unelmaa, mitä ei edes ole olemassa....Lähes jokainen ikisinkku on ehkä jollain tasolla tälläinen.

[/quote]

Mutta kun fiksut kaipaavat keskusteluseuraa! Siksi yleensä koulutetut ovat niitä "nirsoja vaikeasti pariutuvia". Ei riitä että kotona on joku vaan sen pitää olla samalla aaltopituudella.

Vierailija
102/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä löysin ihanan ikäiseni sielunkumppanimiehen samassa iässä kuin sinäkin ap. Molemmat ollaan ihan keskivertoja, mutta tullaa älyttömän hyvin toimeen sekä toistemme, että myös muiden kanssa. Käydään kyllä baarissa välillä ja siellä tavattiinkin, mutta onko se nyt joku ongelma sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 12:32"]

Oletko kokeillut ulkomaalaisia? En tarkoita afrikasta tai muista kehitysmaista tulleita, vaan keski-eurooppalaisia, jenkkejä tms? He ovat laadukkaampia ja monilukuisempia, ja taatusti kohteliaita, osaavat keskustella ja olla sivistyneesti.

[/quote]

Jenkit taatusti sivistyneitä? Kaikenlaista sitä saa lukea.

Vierailija
104/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 18:07"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 12:32"]

Oletko kokeillut ulkomaalaisia? En tarkoita afrikasta tai muista kehitysmaista tulleita, vaan keski-eurooppalaisia, jenkkejä tms? He ovat laadukkaampia ja monilukuisempia, ja taatusti kohteliaita, osaavat keskustella ja olla sivistyneesti.

[/quote]

Jenkit taatusti sivistyneitä? Kaikenlaista sitä saa lukea.

[/quote]

Juu, nämä etiketti- ja small talk -höpinät kun karsitaan pois, niin eipä taida jäädä paljon juteltavaa, sori vaan!

Vierailija
105/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että miten ärsyttävä sana tuo "alko" kun puhutaan alkoholista. 

Vierailija
106/152 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 15:05"]

Olen huomannut, että fiksuja ja ihania ihmisiä tapaa fiksujen ja ihanien ystävien kautta. Jos ystäviä ei liioin ole niin on hyvä harrastaa ja tehdä paljon asioita kodin ulkopuolella. Se, että poistuu kodistaan usein johtaa väistämättä siihen, että kohtaa enemmän ihmisiä. Kuulostaa yksinkertaiselta, mutta niin se toimii. Toki harrasteiden ja tekemisten ei pidä missään tapauksessa tapahtua vain sen takia, että tapaisi sen unelmien partnerin vaan tehdä niitä juuri sen takia, että haluaa tehdä juuri niitä asioita :) Uskalla heittäytyä ja rakasta itseäsi terveellä tavalla niin olet jo pitkällä.

Ystäväni ja itse olen tavannut uusia ihmisiä erilaisten tanssiharrastusten kautta kuten Zouk, salsa, yms. myös jooga, meditaatio tapahtumat ja muut yhteisöllisemmät juhlat joita järjestetään paljon nykysuomessa.

Jo AP:n kirjoitustyyli paljastaa, että sinulla on paljon annettavaa parisuhteessa ja olet valmis kasvamaan yhdessä oikean ihmisen kohdattuasi. Iloa ja rakkautta elämääsi. -Simeon

ps. elä etsi baareista ;)

[/quote]

Kiitos kaunis! En muuten käy baareissa! 

ap

Vierailija
107/152 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 16:22"]

Miehenä jatkuvasti ihmettelen miksi naiset ylipäätänsä haluavat miehen. Me miehet yksinkertaisesti emme ole samalla tasolla ja aaltopituudella kuin naiset (tai no, muutamat hassut yksilöt ovat), ja kun nainen pystyy saamaan kaiken elämässä ilman miestä, niin miksi toivoa suhdetta mieheen?

[/quote]

Huomasit kai, kun mainitsin samalla tasolla olemisesta, niin otin esimerkiksi kynsiviilailija-Salkkarinaisen ja lukemisesta kiinnostuneen miehen? Eli siis on olemassa monenlaisia naisia ja monenlaisia miehiä ja toivottavasti kukin löytää sopivan vastakappaleen. 

Miehissä on yleisesti ottaen niin paljon hienoja ominaisuuksia (mm. suoraviivaisuus on eduksi monessa asiassa, samoin päättäväisyys, periksiantamattomuus jne.) että elämä ilman miestä on monin tavoin tyhjempää. Enkä viittaa pelkästään fyysiseen läheisyyteen, joka toki on ihana osa elämää! :) Mies ja nainen täydentävät ja tarvitsevat toisiaan!

ap

Vierailija
108/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 17:23"]

Itse olen kolmefemma sinkkumies. Tunnustan, että vielä muutama vuosi sitten olin nirso naisten. En siis ulkonäön kannalta, vaan siinä että etsin ns. "sielunkumppania", naista jota kiinnostaa samat asiat. Nyt olen tajunnut, että omat mielenkiinnot kohteet omaavia naisia ei ole juuri edes olemassa..... Valitettavasti olen huomannut tapailemissani naisissa lähes kaikissa saman nirsouden. Tästä kun sinkut, nii miehet kuin naisetkin pääsisivät eroon, niin pariutuminen olisi varmasti helpompaa. Luulen että lähes kaikilla ikisinkuilla on tämä ongelma, haetaan jotain unelmaa, mitä ei edes ole olemassa....Lähes jokainen ikisinkku on ehkä jollain tasolla tälläinen.

[/quote]

Siinäs näet, ei olis kannattanut olla nirso, tai no, toisaalta voi olla kova juttu jollekin naiselle, kun kertoo kolmevitskana pitävänsä vielä poikuuttaan;) Kaikella on siis puolensa..

[/quote]

On mulla seksikumppaneita ollu sen parikuymmentä, mutta seurustelut ovat olleet tosi lyhkäisiä. Ja nythän ainakin itse olen luopunut unelmien etsimisestä ja etsin ihan tavallista naista.

Vierailija
109/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:00"]

[/quote]

Siinäs näet, ei olis kannattanut olla nirso, tai no, toisaalta voi olla kova juttu jollekin naiselle, kun kertoo kolmevitskana pitävänsä vielä poikuuttaan;) Kaikella on siis puolensa..

[/quote]

On mulla seksikumppaneita ollu sen parikuymmentä, mutta seurustelut ovat olleet tosi lyhkäisiä. Ja nythän ainakin itse olen luopunut unelmien etsimisestä ja etsin ihan tavallista naista.

[/quote]

Mutta siis tosi moni (ikisinkku) nainen tuntuu minunkin ikäisena etsivän sitä mystistä "sielunkumppania". Tällöin kannattaa mielestäni myöntää se tosiseikka, ettei vain ole pariutuvaa tyyppiä. Itse pyrkinyt tästä juurikin nyt muutaman vuoden eroon. Monen tapaamani naisen suhdalla harmittaa nyt näin jälkikäteen ja pahasti, kun en halunnut treffeille tai soitellut tai tekstaillut perään, kun: "Ei se nainen ollut sitä tai tätä". 

Vierailija
110/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 16:39"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:56"]--

Naisen pitkään ja tiedusteleviin viesteihin tuli aina yhden sanan vastauksia. Kyseistä naista nauratti tilanne, mutta hän arvosti miestä, joten seikka ei muuttanut mitään.

Minulle tilanne olisi ollut ehdoton ei, koska kirjoittaminen on minulle tärkeää. Kuka meistä tahtoo mitäkin elämäänsä.

[/quote]

Sanajärjestyksesi meni tuossa sekaisin. Pitää olla siis "kirjoittaminen minulle on tärkeää". Eikö vain?

t. Ex-juoppo.

[/quote]

Joten en sanoisi, että "Sanajärjestyksesi meni tuossa sekaisin" ainakaan kontekstin perusteella;)

[/quote]

Voin olla väärässä, mutta oletin nimim. Ex-juopon tarkoittavan (sarkastisesti tai hieman naljaillen) sitä, että mahdollisen seurustelukumppanin hylkääminen siksi, ettei tämä kirjoita pitkiä vastauksia, on ehkä hieman typerää. Onko tekstiviestien pituudella todella niin suuri merkitys?.

Mutta jokainen saa tottakai vetää rajat sinne minne tykkää.

Vierailija
111/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:00"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mutta siis tosi moni (ikisinkku) nainen tuntuu minunkin ikäisena etsivän sitä mystistä "sielunkumppania". Tällöin kannattaa mielestäni myöntää se tosiseikka, ettei vain ole pariutuvaa tyyppiä. Itse pyrkinyt tästä juurikin nyt muutaman vuoden eroon. Monen tapaamani naisen suhdalla harmittaa nyt näin jälkikäteen ja pahasti, kun en halunnut treffeille tai soitellut tai tekstaillut perään, kun: "Ei se nainen ollut sitä tai tätä". 

[/quote]

Tässä vielä artikkeli aiheesta.

http://www.huffingtonpost.com/david-wygant/why-the-one-is-a-myth_b_5829730.html

Huomatkaa, että HuffPo on feministinen ja "liberaali" julkaisu.

Vierailija
112/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Hei haloo, herätkää mimmit! Laskekaa vaatimustasoanne niin, että me tavisälykötkin mahdumme treffiagendallenne. Ette te heti eka laakista voi millään sitä hiffata, kuinka söötin kivoja ja yllätyksellisiä me todellisuudessa loppupeleissä olemmekaan, sängyssä ja jopa sen ulkopuolellakin;)!

Vierailija
113/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:13"]

Niinpä. Hei haloo, herätkää mimmit! Laskekaa vaatimustasoanne niin, että me tavisälykötkin mahdumme treffiagendallenne. Ette te heti eka laakista voi millään sitä hiffata, kuinka söötin kivoja ja yllätyksellisiä me todellisuudessa loppupeleissä olemmekaan, sängyssä ja jopa sen ulkopuolellakin;)!

[/quote]

Eikä tuossa tarvitse tasoa laskea vaan paremminkin säätää..

Vierailija
114/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oo, tuleekohan 26:n ja 51:n välille ihana romanssi! :)

Vierailija
115/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sula mahdottomuus. Jos tyyppi ole ole naimisissa, siinä on joku vika. Jos on eronnut, sitten vasta onkin iso vika. Eli tyydy kohtalosi.

Vierailija
116/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta olen seurannut läheltä monen todella fiksun, menestyvän, ihan hyvännäköisen, hyvän koulutuksen saaneen nuoren miehen jäämistä ilman tyttöystävää, kun eivät näköjään kelpaa naisille! Mikä siinä on, jos urheilullinen, opinnoissaan menestyvä, pitkä salskea nuorimies ei kelpaa naisille? Onko pakko joku junttiluuseri ottaa mielummin? Täysi arvoitus minulle.

Vierailija
117/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:25"]

Sula mahdottomuus. Jos tyyppi ole ole naimisissa, siinä on joku vika. Jos on eronnut, sitten vasta onkin iso vika. Eli tyydy kohtalosi.

[/quote]

Tyydy kohtaloosi tai laske rimaa. Suomessa on mielin määrin hyviä naimaikäisiä miehiä vapaina, mutta ne eivät kelpaa teille nirppanokille.

Vierailija
118/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään nirppanokka - esim. miehen varallisuus ei kiinnosta minua tippaakaan. (Olen aina elättänyt itseni ja aion tehdä niin jatkossakin.) Jos se tekee minusta nirppanokan, että haluan keskustelukykyisen ja suht sivistyneen miehen, olkoon sitten niin. (Sivistyksellä en viittaa siihen, että miehellä pitäisi olla korkea koulutus. Itsekään en ole akateemisesti koulutettu.)

Jos tyytyisin mieheen, joka ei ole kanssani samalla tasolla älyllisesti ja tunne-elämältään, nuupahtaisin. Parempi kai sitten olla yksin ja tyytyä vakkariseksikaveriin.

ap

Vierailija
119/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et varmaan mistään :D

Umpirumista löytyy jokunen mukava. MUtta rumaa en ottaisi.

Vierailija
120/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:27"]

En tiedä, mutta olen seurannut läheltä monen todella fiksun, menestyvän, ihan hyvännäköisen, hyvän koulutuksen saaneen nuoren miehen jäämistä ilman tyttöystävää, kun eivät näköjään kelpaa naisille! Mikä siinä on, jos urheilullinen, opinnoissaan menestyvä, pitkä salskea nuorimies ei kelpaa naisille? Onko pakko joku junttiluuseri ottaa mielummin? Täysi arvoitus minulle.

[/quote]

No jaa, itselleni pituus, "salskeus", urheilullisuus ja menestys ovat aika yhdentekeviä seikkoja miehessä. Koulutusta ja älykkyyttä kieltämättä arvostan, mutta kaikkein tärkeintä on huumorintaju, herrasmiehen käytöstavat ja korkea moraali. Mielellään saa mies olla myös vähän rujon näköinen, pitkät mallipojat eivät iske minuun ollenkaan. Emme me naisetkaan ole mitään harmaata massaa, jotka kaikki retkahtaisivat samoihin miehiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän