Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää aikuinen, fiksu mies?

Vierailija
29.10.2014 |

Olen kaikin puolin fiksu ja asiallinen neliviitonen nainen, nättikin. Välillä on usko koetuksella, kun etsinnässä on täyspäinen ja tunne-elämältään tasapainoinen mies. Mies, jonka henkinen kehitys ei ole jäänyt Akkarien lukemisen asteelle - ei minulla ole mitään Aku Ankkaa vastaan, mutta you get the point - vaan hänessä on kapasiteettia hyvään arkeen, elämän mysteerien mietiskelyyn ja kiihkeään seksiin. Savuton ja alkoton, kiitos.

Jos olet aikuisena löytänyt hyvän miehen niin kerrohan minulle vinkkejä!

Kommentit (152)

Vierailija
61/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46 vuotias, akateemisesti koulutettu, kokopäivätyössä oleva, eronnut mies.

Olen harrastanut nettitreffailua sekä vuonna 2012 että tänä vuonna. Pari vuotta sitten s24-palstalla tuli naisilta yhteydenottoja ehkä pari kuukaudessa. Tänä vuonna saa olla tyytyväinen jos tulee yksikin viesti kuukaudessa.

Oman kokemukseni mukaan naiset voivat syytää ihan itseään tilanteesta. Sitä saa mitä tilaa, tai siis ei edes etsi ja pyydä:)

Vierailija
62/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:54"]@52 Lienet mies? Eikö yleistäminen ole yleensä naisten juttu? ;) En ole sanonut kaikkia sinkkumiehiä huonoiksi ja tiedän olevani kaukana täydellisestä. Mikäpä olisi sen tylsempää kuin "täydellinen" ihminen? 
[/quote]

Juu, mies. Ja tällä hetkellä sinkku. Mutta otetaanpa tilanne, jossa sinkkunainen pitää minua jotenkin epäkelpona tai huonona sinkkuuteni vuoksi. Mahdoton lähtökohta parisuhteelle.... Seksiä voisin toki sen pari kertaa harrastaa, mutta en muuta.

Mum neuvo on, kannattaa siis varmaan kääntää katseet varattuihin miehiin. Varmasti kaikki huippumiehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

@55 Minkä verran olet itse lähestynyt naisia? 

Moni nainen odottaa miehen aloitetta on se sitten vanhanaikaista tai ei. Minä olen kyllä monellekin miehelle laittanut ensimmäisen viestin - tai siis laitoin silloin kun vielä harrastin nettitreffejä.

ap

Vierailija
64/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 13:56"]Olen 46 vuotias, akateemisesti koulutettu, kokopäivätyössä oleva, eronnut mies.

Olen harrastanut nettitreffailua sekä vuonna 2012 että tänä vuonna. Pari vuotta sitten s24-palstalla tuli naisilta yhteydenottoja ehkä pari kuukaudessa. Tänä vuonna saa olla tyytyväinen jos tulee yksikin viesti kuukaudessa.

Oman kokemukseni mukaan naiset voivat syytää ihan itseään tilanteesta. Sitä saa mitä tilaa, tai siis ei edes etsi ja pyydä:)
[/quote]

Oho. Saat viestejä naisilta noissa ja vielä tuon ikäisenä. Sun täytyy olla komea. Itse 36-vee, yhtään viestiä en ole ikinä saanut naisilta nettideittipalveluissa. Muutaman liketyksen. Kyllä ne on täytynyt itse lähettää....

Vierailija
65/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 14:00"]

@55 Minkä verran olet itse lähestynyt naisia? 

Moni nainen odottaa miehen aloitetta on se sitten vanhanaikaista tai ei. Minä olen kyllä monellekin miehelle laittanut ensimmäisen viestin - tai siis laitoin silloin kun vielä harrastin nettitreffejä.

ap

[/quote]

Olen lähestynyt myös naisia, jotkut vastaavat, jotkut ei. Pääpointtini on kuitenkin edelleen se, että naiset ovat erittäin passiivisia palvelussa, mikä varmasti osittain johtuu miesten suuresta lukumäärästä ja että naisille tulee valtava määrä viestejä.

Mutta jos ajatellaan tämän keskusteluketjun otsikkoa, niin ihan oikeasti naiset saavat katsoa peiliin: Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
66/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tottakai, jokainen saa syyttää itseään milloin mistäkin, mutta totuus on, että valtava informaatiotulva ja disinformaatio hukuttaa alleen myös aidot treffitarjokkaat, koska mitään ilmon laatijan intentiosuodattimia ei ole eikä ehkä voine koskaan ollakaan. Senpä takia hakusarvien on oltava koholla sekä reaalimaailmassa että virtuaalielämässä.

Ei pelkillä titteleillä pitkälle pötkitä, kyllä sydämen äänellä, sielun sympatialla, empatialla ja kaikkinaisella vastavuoroisuudella on oma kiistaton merkityksensä parinmuodostuksessa, sen olen akateemisena ja arjen remppamiehenä saanut huomata;)

Vierailija
67/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

@59 Voin puhua vain omasta puolestani; en ole syyllistynyt moiseen passiivisuuteen ;)

Tämä oli ensimmäinen keskustelunavaukseni tällä palstalla. Kiitos asiallisista vastauksista! 

ap

Vierailija
68/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, ei se ole noin yksioikoista. Laitoin 46-vuotiaana viestin nettideittipalstalle. Etsin ikäistäni tai hieman nuorempaa seuraa. En käytä alkoholia, tupakoi tai ole auringonpalvoja. Näytin ikäistäni nuoremmalta.

Luen paljon, kirjoitan mielelläni, kävelen, uin ja käyn kuntosalilla. Pidän eläimistä, puistoista, kasvitieteellisistä puutarhoista, taiteesta ja olen matkustanut paljon. Etsin miestä, joka on ikäiseni ja kiinnostunut samanlaisista asioista.

Minulle vastasivat 65+-vuotiaat ja yli 70-vuotiaat miehet. Ikävä kyllä huumorintajuni ei riitä isäni ikäisten miesten kanssa deittailuun. Ikäiseni etsivät tyttäriensä ikäisiä naisia - kuten kyseiset ikämiehetkin. Sain myös useamman seksiehdotuksen, vaikka etsin yksiavioista (tiedän toki, monille miehille liioittelua) miestä.

Vierailija
69/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:56"]

Saman ongelman kanssa painin. Olen nelikymppinen, koulutettu, lapseton, omasta mielestäni myös fiksu, ihan kauniskin. En ole tiukkapipo suorittaja, vaan mielelläni hulluttelen ja juoksentelen paljain jaloin sateessa tukka hulmuten, mutta olen tarvittaessa myös asiallinen ja vastuullinen aikuinen. Elämäni sisältö ei ole astiastoissa tai toisiinsa sointuvissa tekstiileissä, en tarvitse miestä kulissien rakentamiseen tai maksajaksi. 

Toivoisin tasavertaista kumppania, aikuista, joka on irti omista vanhemmistaan, existään ja traumoistaan, joka haluaisi jakaa arjen, olisi nimenomaan tietoinen omista arvoistaan ja valinnoistaan elämässä, jonka kanssa voisi keskustella ja ihmetellä maailmaa, käydä metsälenkeillä ja marjassa, kalassa tai oopperassa, pukeutua hienosti ja syödä kuuden ruokalajin illallinen, katsoa hömppäsarjaa sohvalla sylikkäin, tehdä aivan tavallisia juttuja, joka olisi sen verran sinut itsensä kanssa, että pystyisi puhumaan ja näyttämään tunteitaan, olisi valmis vastaanottamaan ja antamaan rakkautta. 

Jep, tiedän - ja lehmät lentää. Asun maalla ja täällä haluan pysyäkin, joten olen jo luopunut toivosta ja ajatellut elää elämäni yksin. Onhan täällä näitä peräkammarin poikia, joille saisi alkaa äidiksi, mutta kiitos ei.  

[/quote]

ihan kuin et haluaisi antaa miehelle omaa aikaa vaan pitäisi olla tyttöystäväsi.  

et voi löytää itsesi kopiota... miestä joka katselee onnessaan hömppäsarjoja ja käy teatterissa syömässä 12 lajin brunsseja...   ja silti viettäisi omaakin aikaa mutta olisi aina sun käytettävissä kun sitä haluat. 

varmasti voit kyllä löytää fiksun miehen mutta sillä on omat harrastuksensa. 

t. mies 

Vierailija
70/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä useimmiten naisten vastaamattomuuden syynä lienee se, että meidän miesten naisille suuntaamat kirjeet ovat kankean tökeröitä, epäkohteliaita, kovin yksipuolisia vaatimuksia sisältäviä höystettynä runsailla kirjoitusvirheillä.

Niin veljet, arvatkaapa mitä: nuo skipataan tai deletoidaan ensi tilassa, ja parinmuodostusprosessi keskeytyy ainakin siltä osin. Ihmeellisintä on ehkä se, että enin osa naisista osaa nähdä nuo "vaatimattomat" puutteet ja loikkaa jollekin shoppaus- tai sisustussivustolle;) Sitten sitä saa taas kirjoitella nimimerkillä "Nalli kalliolla".

Vierailija
71/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vika on varmaan juuri siinä että kun puhtaalta pöydältä etsii uutta miestä ja suhdetta niin rima on tosi korkealla.Sit kun on oltu 20 v.yhdessä ja tiputtu sieltä pilvistä ja kaikki mahdolliset ja mahdottomat pettymykset koettu niin sit vaan tyydytään kohtaloon.Tarkoitan juurikin sitä ettei yksikään varattu naimisissa oleva mies ole täydellinen.Miksi vapaan pitäisi olla?

Vierailija
72/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

64, vastaat varmasti hyvin lämpimästi, kun 65-vuotias elähtäneen näköinen alkoholistinainen lähettää sinulle seksiehdotuksia ja kertoo olevansa piiskaava master.

Vai päädytkö sittenkin autosivuille tutkimaan uutta Audi-mainosta?

Vierailija
73/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:21"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:24"]

Olen kaikin puolin fiksu ja asiallinen neliviitonen nainen, nättikin. Välillä on usko koetuksella, kun etsinnässä on täyspäinen ja tunne-elämältään tasapainoinen mies. Mies, jonka henkinen kehitys ei ole jäänyt Akkarien lukemisen asteelle - ei minulla ole mitään Aku Ankkaa vastaan, mutta you get the point - vaan hänessä on kapasiteettia hyvään arkeen, elämän mysteerien mietiskelyyn ja kiihkeään seksiin. Savuton ja alkoton, kiitos.

[/quote]

Ehkä kannattaisi laskea rimaa jos mielit joskus jonkun saada. Itse olen kehuttu hyvä mies mutta juompa viikossa 6 kaljaa joten siihen taisi kolahtaa sitten 

[/quote]

Voi hitto. Kaljanlipittämisen vielä hyväksyn, mutta voi jeesus kun menit kirjoittamaan JUOMPA! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN siihen tulee!

Vierailija
74/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 14:50"]

64, vastaat varmasti hyvin lämpimästi, kun 65-vuotias elähtäneen näköinen alkoholistinainen lähettää sinulle seksiehdotuksia ja kertoo olevansa piiskaava master.

Vai päädytkö sittenkin autosivuille tutkimaan uutta Audi-mainosta?

[/quote]

Jossittelua, 66: Jos vastaisin, niin asiallisesti nyt ainakin. Toiseksi, en pidä piiskoista (PS. naista toki voin piiskata hänen niin halutessaan ihan hellästi, tai vaikka kivan punan pyllylle). Kolmanneksi, en ehkä autosivustolle, mutta jos kyllä, niin tuskin Audin sivuille, vaan ehkä jollekin ajankohtaissivustolle, onhan niitä! Näillä eväillä;)

Vierailija
75/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hieman näin miehenä tuo "kaikin puolin fiksu" särähtää korvaan. Toki ymmärrän, että hypersubjektiivinen arvio, mutta edes periaatteessa: voiko olla kaikin puolin fiksu muuta kuin omasta mielestään? Saattaa toki olla, että poikkeus vahvistaa säännön, mutta ei kai tässä ole kysymys pienestä itsekkyyden "tyttösestä"?

Vierailija
76/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 15:29"]

[/quote]

Hieman näin miehenä tuo "kaikin puolin fiksu" särähtää korvaan. Toki ymmärrän, että hypersubjektiivinen arvio, mutta edes periaatteessa: voiko olla kaikin puolin fiksu muuta kuin omasta mielestään? Saattaa toki olla, että poikkeus vahvistaa säännön, mutta ei kai tässä ole kysymys pienestä itsekkyyden "tyttösestä"?

[/quote]

Hei haloo, eikö sulle oo valjennu et nykymiisut on aika täynnä itteään!

Vierailija
77/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:56"]

Saman ongelman kanssa painin. Olen nelikymppinen, koulutettu, lapseton, omasta mielestäni myös fiksu, ihan kauniskin. En ole tiukkapipo suorittaja, vaan mielelläni hulluttelen ja juoksentelen paljain jaloin sateessa tukka hulmuten, mutta olen tarvittaessa myös asiallinen ja vastuullinen aikuinen. Elämäni sisältö ei ole astiastoissa tai toisiinsa sointuvissa tekstiileissä, en tarvitse miestä kulissien rakentamiseen tai maksajaksi. 

Toivoisin tasavertaista kumppania, aikuista, joka on irti omista vanhemmistaan, existään ja traumoistaan, joka haluaisi jakaa arjen, olisi nimenomaan tietoinen omista arvoistaan ja valinnoistaan elämässä, jonka kanssa voisi keskustella ja ihmetellä maailmaa, käydä metsälenkeillä ja marjassa, kalassa tai oopperassa, pukeutua hienosti ja syödä kuuden ruokalajin illallinen, katsoa hömppäsarjaa sohvalla sylikkäin, tehdä aivan tavallisia juttuja, joka olisi sen verran sinut itsensä kanssa, että pystyisi puhumaan ja näyttämään tunteitaan, olisi valmis vastaanottamaan ja antamaan rakkautta. 

Jep, tiedän - ja lehmät lentää. Asun maalla ja täällä haluan pysyäkin, joten olen jo luopunut toivosta ja ajatellut elää elämäni yksin. Onhan täällä näitä peräkammarin poikia, joille saisi alkaa äidiksi, mutta kiitos ei.  

[/quote]

ihan kuin et haluaisi antaa miehelle omaa aikaa vaan pitäisi olla tyttöystäväsi.  

et voi löytää itsesi kopiota... miestä joka katselee onnessaan hömppäsarjoja ja käy teatterissa syömässä 12 lajin brunsseja...   ja silti viettäisi omaakin aikaa mutta olisi aina sun käytettävissä kun sitä haluat. 

varmasti voit kyllä löytää fiksun miehen mutta sillä on omat harrastuksensa. 

t. mies 

[/quote]

Kyllä tuollaisia miehiä voi löytää. Itsellänikin on sellainne. Me olemme introverttejä, toistemme ainoat ja parhaat ystävät. Emmekä harrasta mitään erityistä kumpikaan. Aina nyhjötämme kotona onnellisena yhdessä tai sitten käymme jossain yhdessä. Ei taatusti sovi kaikille luonteille, mutta jos on itse kotihiiri joka kaipaa sinne kotiin nyhjötyskaveria niin kannattaa etsiä itsensä kanssa samanluontoista eikä mitään ekstroverttiä menijää joka ahdistuisi sellaisesta elämästä.

Vierailija
78/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sittenhän teillä on kaikki hyvin, harvinaista tällä palstalla tosin;)

Vierailija
79/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa ap. Musta tuntuu usein samalta vakkka ikää onkin vasta 18.

Vierailija
80/152 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 16:03"]

Otan osaa ap. Musta tuntuu usein samalta vakkka ikää onkin vasta 18.

[/quote]

Missähän piireissä sit oikein kuljet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi