Mistä löytää aikuinen, fiksu mies?
Olen kaikin puolin fiksu ja asiallinen neliviitonen nainen, nättikin. Välillä on usko koetuksella, kun etsinnässä on täyspäinen ja tunne-elämältään tasapainoinen mies. Mies, jonka henkinen kehitys ei ole jäänyt Akkarien lukemisen asteelle - ei minulla ole mitään Aku Ankkaa vastaan, mutta you get the point - vaan hänessä on kapasiteettia hyvään arkeen, elämän mysteerien mietiskelyyn ja kiihkeään seksiin. Savuton ja alkoton, kiitos.
Jos olet aikuisena löytänyt hyvän miehen niin kerrohan minulle vinkkejä!
Kommentit (152)
Kyllä yhtä ainoaa oikeaa naivia on..:)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:49"]
Harva aikuinen nainen kai on niin naiivi, että uskoo johonkin yhteen ainoaan oikeaan...Viittaan lehtiartikkeliin.
[/quote]
En minäkään usko että on, mutta sellaisia kyllä on paljonkin -ja myönnän olevani itsekin- jotka kaipaa "sielunkumppania", henkistä yhteyttä. Uskon että maailmassa on useita, ehkä satoja tai tuhansiakin miehiä, jotka olisivat tuossa asiassa minulle sopivia, en siis luule että jossain on joku yksi vaan.
Mutta ei ole vaan niin suurta hinkua parisuhteeseen, että olisin valmis tuosta henkisen yhteyden "vaatimuksesta" tinkimään. En erityisemmin kaipaa seuraa arkeeni, viihdyn yksin. Seksiä kaipaan toisinaan, mutta olen oppinut elämään ilman. Ja kun vastapainoksi seksille suhde vaatisi kompromisseja arjessa ja elämäntavoissa, niin ei sitä oikein ole valmis luopumaan itsellisestä elämästään, ellei oikeasti tule vastaan jotain erittäin hyvin yhteensopivaa sielunkumppania, jonka kanssa on mielettömän helppo ja mukava olla. Eli myönnän kyllä, että en ole järin pariutuvaa tyyppiä, pariutuminen on jotain mihin lähtisin vain jos lottovoitto osuisi kohdalle pariksi, muuten valitsen omasta tahdostani olla yksin ;)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 19:49"]
Harva aikuinen nainen kai on niin naiivi, että uskoo johonkin yhteen ainoaan oikeaan...Viittaan lehtiartikkeliin.
[/quote]
En minäkään usko että on, mutta sellaisia kyllä on paljonkin -ja myönnän olevani itsekin- jotka kaipaa "sielunkumppania", henkistä yhteyttä. Uskon että maailmassa on useita, ehkä satoja tai tuhansiakin miehiä, jotka olisivat tuossa asiassa minulle sopivia, en siis luule että jossain on joku yksi vaan.
Mutta ei ole vaan niin suurta hinkua parisuhteeseen, että olisin valmis tuosta henkisen yhteyden "vaatimuksesta" tinkimään. En erityisemmin kaipaa seuraa arkeeni, viihdyn yksin. Seksiä kaipaan toisinaan, mutta olen oppinut elämään ilman. Ja kun vastapainoksi seksille suhde vaatisi kompromisseja arjessa ja elämäntavoissa, niin ei sitä oikein ole valmis luopumaan itsellisestä elämästään, ellei oikeasti tule vastaan jotain erittäin hyvin yhteensopivaa sielunkumppania, jonka kanssa on mielettömän helppo ja mukava olla. Eli myönnän kyllä, että en ole järin pariutuvaa tyyppiä, pariutuminen on jotain mihin lähtisin vain jos lottovoitto osuisi kohdalle pariksi, muuten valitsen omasta tahdostani olla yksin ;)
[/quote]
Kerrankin rehellistä tekstiä, eikä sitä valitusta ja uikutusta, että: "Miksi kaikki sinkkumiehet on paskoja".
108: Voithan sinä harrastaa hyvää seksiä ilman parisuhdetta! Minä kaipaan myös ns. sielunkumppania, mutta en ole jalat ristissä vain siksi, kun en ole häntä toistaiseksi löytänyt.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:25"]
Sula mahdottomuus. Jos tyyppi ole ole naimisissa, siinä on joku vika. Jos on eronnut, sitten vasta onkin iso vika. Eli tyydy kohtalosi.
[/quote]
Työkaverinikin sanoi näin, kun sanoin ettei ole helppo löytää hyviä miehiä. Tosin hän on naimisissa ja ollut jo 10 vuotta, niin mitäpä hän asiasta edes tietää.
-Nainen, 34v.
Itse olen vasta 40 ja hiukan pelottaa se kun tämä nykyinen suhde päättyy niin löytyykö enää ketään.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 20:13"]
Itse olen vasta 40 ja hiukan pelottaa se kun tämä nykyinen suhde päättyy niin löytyykö enää ketään.
[/quote]
Sinullapa on luottoa suhteeseen, kun puhut sen loppumisesta tyyliin "sitten kun"...
[/quote]
Mutta ei ole vaan niin suurta hinkua parisuhteeseen, että olisin valmis tuosta henkisen yhteyden "vaatimuksesta" tinkimään. En erityisemmin kaipaa seuraa arkeeni, viihdyn yksin. Seksiä kaipaan toisinaan, mutta olen oppinut elämään ilman. Ja kun vastapainoksi seksille suhde vaatisi kompromisseja arjessa ja elämäntavoissa, niin ei sitä oikein ole valmis luopumaan itsellisestä elämästään, ellei oikeasti tule vastaan jotain erittäin hyvin yhteensopivaa sielunkumppania, jonka kanssa on mielettömän helppo ja mukava olla.
[/quote]
Allekirjoitan tämän täysin.
Ja 51, kiitos kauniista sanoistasi! Nythän olet minut jo löytänyt!
26
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Maksulliset sivustot on tosiaan siinä mielessä hyviä että siellä ihmiset on enemmän tosissaan seuraa etsimässä kuin ilmaissivustoilla.
Oikea mies joka osaa . Vielä vanhoilla päivillä olisi mukavaa rakentaa merenranta maisema mökki kalliolle ja merituulessa ihailla luontoa . Siis vanhuuspäivillä .
Mukavaa voi olla yhdessä vaikka ei kokoajan nai.