Mistä löytää aikuinen, fiksu mies?
Olen kaikin puolin fiksu ja asiallinen neliviitonen nainen, nättikin. Välillä on usko koetuksella, kun etsinnässä on täyspäinen ja tunne-elämältään tasapainoinen mies. Mies, jonka henkinen kehitys ei ole jäänyt Akkarien lukemisen asteelle - ei minulla ole mitään Aku Ankkaa vastaan, mutta you get the point - vaan hänessä on kapasiteettia hyvään arkeen, elämän mysteerien mietiskelyyn ja kiihkeään seksiin. Savuton ja alkoton, kiitos.
Jos olet aikuisena löytänyt hyvän miehen niin kerrohan minulle vinkkejä!
Kommentit (152)
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 10:01"]
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 09:52"]
Varmaasti itsekin olet sitä mieltä, että kumppanin kanssa pitää olla jokseenkin samalla tasolla. Et varmaan kokisi syvää tyydytystä naisen kanssa, joka vaan viilailee kynsiään ja katselee Salkkareita, jos itse käyttäisit vapaa-aikaasi esim. lukemalla paljon ja monipuolisesti?
[/quote]
Tästä tuli mieleen onniellisin tuntemani pariskunta eli vanhempani, jo yli 40 vuotta naimisissa... Ja heillä on niin, että isäni on erittäin älykäs, kultturelli, yhteiskunnallisista asioista kiinnostunut, ja äitini taas suoraan sanoen, vähän yksinkertainen ja juntti. Kumma kyllä, tuo asia ei ole ikinä heitä mitenkään haitannut, isä arvostaa äitiä lämpimänä ihmisenä ja aitona luonnonlapsena, ja äiti taas isää siksi kun tämä on niin älykäs ja rauhallinen.
Ilmeisimmin tuo ei ole haitannut isää koska hän saa töissä ja työkaverien kanssa keskustella niistä älyllisemmistä asioita joista tykkää puhua, eikä haittaa ettei oma vaimo niistä ole kiinnostuntu tai mitään niistä ymmärräkkään. Itsellenikin jotenkin yllättävää että niin erilaiset ihiset voivat olla niin onnellisia yhdessä, mutta mahdollista se näköjään on.
[/quote]
Joku haluaa kokea syvän yhteyden JUURI kumppaninsa kanssa, jollekin toiselle se ei ole olennaista. Sinun vanhempasi lienevät jälkimmäisensorttisia ihmisiä ja heillä se toimii. Hienoa! :)
ap
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 10:07"]
Lisäksi pitäisi löytää mies, jolla ei ole lapsia taakkana, ja joka ei haluakaan lapsia. Mies jolle sopii että molemmilla on omat asunnot ja omat elämät.Lisäksi vielä että hänelle sopii että joskus kuksitaan myös muiden kanssa ja kokeillaan seksissä eri asioita.
En ole löytänyt :(
[/quote]
Tuota olen itsekin ihmetellyt, ei ne miehet varmaan ymmärrä meidän pieniä toiveitamme:)
[quote author="Vierailija" time="30.10.2014 klo 10:08"]
Alkoton? Onnea etsintään.
[/quote]
Tarkennetaan sen verran, että miehen ei tarvitse olla absolutisti. Mutta siis mies, joka vetää kaljan, pari illassa ja / tai kännin parisen kertaa kuussa, ei sopisi minulle. Arvostan sitä, että ihmisellä on kehittävämpiä keinoja rentoutumiseen.
ps. Tunnen montakin miestä, jotka eivät käytä alkoholia ollenkaan tai vain hyvin maltillisesti. Sinun piireissäsi ei taida olla sellaisia ihmisiä? ;)
ap
Örveltäviä ääliöitä ei jaksa enää ainakaan yli nelikymppisenä, mutta viinilasillinen fiksusti piffin kaa ja virvoke saunan jälkeen: no niistä en kekkaa mitään negatiivista tähän saumaan;)
Juu, sivistynyt viininlipitys ei ole turn off.
Miksi sitten niin usein naiset korostavat viesteissään *koulutustaan, sivistystään, fiksuuttaan yms? Itselleni nuo seikat ovat toisarvoisia seikkoja. Ne ovat edellyttäjän omassa päässä olevia *aivoituksia.
Ja mitä tulee aallonpituuteen:
Miehellä on harrastuksenaan intohimoinen autojenräpläys, tai vaikkapa pienoisrautatiet (esim.) Mitä tarjottavaa Sinulla sivistyneellä on tämänkaltaisiin harrastuksiin. Entä mitä mies saa harrastaa mielestäsi, jotta hyväksyisit ne? Vai yrittäisitkö vierottaa miestä niistä? Näille miesten harrastuksillehan täällä naureskellaan. Eikö kukin saa harrastaa sitä mikä kiinnostaa?
Eivät kaikki ole kiinnostuneita (miehet, monikaan) baletista, kirjallisuudesta, tai vaikkapa maailmanparantamisesta. Kuitenkin he saattavat olla ihan kunnon tyyppejä.
Eli täytyy olla (olevinaan) parinhakumarkkinoilla, kultturelli ja "samalla tasolla"!
Mistähän nuo tasot ovat oikein pesiytyneet näihin keskusteluihin? Minun aikaan ei niistä juurikaan ollut puhetta. Nykyään, melkein aina keskustellessa parinhakuongelmista , otetaan esiin "tasot". En kyllä arvottaisi ihmisiä eri tasoille. Tuo mainittu pöyhkeys ilmenee juurikin tällaisessa arvottamisessa.
Toki vaatimuksia saa esittää, ja hyvä niin. Niiden kanssa saattaa kuitenkin joutua tinkimään ja jos ei tingi, niin etsintä jatkuu ja purnaus Vauva-palstalla.
Jos nainen on jo nelivitonen ja hakee tuollaisila kriteereillä, ei siperia ole vielä kylliksi opettanuta. Ehkä seuraavat 45 vuotta tuo lisää elämänkokemusta, toivottavasti!
Onnea etsintään ja vannetta löysemmälle.
Minä löysin omani yksistä juhlista tuttavien luona. Olen kiitollinen ja onnellinen! :)
Netistä...match.com ja onhan näitä...itse löysin facebookista elämäni miehen
Olen itsekin jo pidempään etsinyt sopivaa miestä.
Olenkohan vaan kovinkin ronkeli...Mielestäni minulla on se verran paljon annettavaa, että en voi katsoa tiettyjä asioita läpi sormieni. Vaikkapa että jos muuten mukava mies tykkää käydä usein viihteellä - lapsellista minusta - tai ei sängyssä huolehdi siitä, että minäkin ehdin saada...
AP, onnea etsintään. Itse olen poikkeuksellisen kaunis, hyväkroppainen, fiksu ja taiteellinen 25v nainen ja minä olen menettänyt toivoni miehestä, josta löytyisi hyväsydämisyyttä, viisautta ja hauskuutta samassa paketissa.
Tosi vaikea on varmasti löytää. Hyvä tuuri on jos löydät! Varsinkin jos tosiaan kaipaat -kuten minäkin- oikeasti henkisen tason yhteyttä eikä riitä että joku miespuolinen siinä on arkea jakamassa ja välillä seksiä antamassa.
Itse jopa jokunen vuosi sitten (olen nyt 40) yrittänyt suhdetta sellaisen miehen kanssa jonka kanssa oli muuten ihan ok mutta ei ollut mitään henkisen tason syvää yhteyttä. Juteltiin vaan töistä ja arjesta, kun miestä ei kiinnostanut muunlaiset puheenaiheet. En minä vaan pystynyt tyytymään sellaiseen, ajattelin että kun en pelkää mitenkään yksinoloa niin minun oikeasti on yksin parempi kuin sellaisessa suhteessa josta ainoa mitä saan positiivista sinkkuuden päälle on seksi. Jonka senkin voi hoitaa itse apuvälineillä.
Itselläni vielä se ongelma että minä olen oikeasti ns. hörhö, eli vaikka en kuulu mihinkään uskontoon niin uskon jumaluuteen ja monenlaisiin spirituaalisiin asioihin, mystikoksi minua monet tutut sanoo, ja sekin on jo minulle haastavaa että pystyisinkö elämään miehen kanssa joka ei näe maailmaa kuin aineen tasolla. Ja muunlaisia miehiä on tosi vähän, miehiä harvemmin kiinnostaa sellaiset asiat. Mutta ehkä, jos olisi muuten älykäs ja keskustelutaitoinen, niin voisi olla että menettelisi vaikkei hengellisistä voisikaan puhua, en tiedä kun en ole kohdannut sellaisia.
Minulle henkisen tason yhteys on lähes tärkeintä suhteessa. Toki arjen asioistakin voi ja pitää puhua, mutta hyvin ohueksi jää suhde, jos sen syvempää yhteyttä ei ole.
Minullakin on ns. henkinen elämänasenne, mutta en etsi miestä varsinaisesti niistä piireistä. Sellaisissa merkeissä tapaamani miehet kun tuppaavat olemaan irti maasta olevia epämiehiä - ei kiitos!
ap
Työpaikalta, mikäli mahdollista. Olen tavannut parikin ihanaa - vapaata - miestä töissä.
Harrastus on mielestäni paras mahdollinen tapa tavata kiinnostavaa seuraa. Mikäli teillä on yhteinen intressi, niin kiinnostuksen kohteet ovat usein pitkälti samanlaisia.
Nettideitti. Kaikista negatiivisista jutuista huolimatta. Etsimisalueen voi onneksi rajata. Nettipalstoilla käy täysin normaalejakin miehiä.
En unohtaisi niitä peräkammarin poikia. Ei kaikilla ole enää äitiä hyysäämässä nurkissa. Monessa talossa asuu mukavia ja ystävällisiä miehiä, jotka eivät osaa lähteä etsimään seuraa. Menkää ostamaan kulmatalon mieheltä laatikollinen multaporkkanoita ja aloittakaa keskustelu. Kaupungissa kasvanut sisareni päätyi maalaistalon emännäksi ja luopui päällikönpaikastaan. Hän on onnellinen kolmen lapsen äiti.
Alkoholi on mielestäni erittäin suuri ongelma Suomessa. Moni (mies) rentouttaa itsensä alkoholilla ja alkoholille haiseva vastapuoli etoo meistä monia. Onkohan vielä raittiusseuroja? Entinen tai nykyinen alkoholisti ei todellakaan kiinnosta, mutta liikunnallinen mies kyllä. Liittykää johonkin liikuntaseuraan, käykää kuntosaleilla tai hakeutukaa jollekin teitä kiinnostaville kursseille, joissa käy molempia sukupuolia.
Kaikille meille on sopiva pari jossain. Etsimisessä pitää nähdä enemmän vaivaa. :)
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 12:07"] Entinen tai nykyinen alkoholisti ei todellakaan kiinnosta, mutta liikunnallinen mies kyllä. [/quote]
Jos tätä keskustelua katsoo, niin meille entisille juopoille ei oikein ole markkinoita, tässä tuli jo toinen vihjaus siihen, että entinen alkkis on no-no.
Naimisista toisen naisen kanssa.
Minulla on itseäni nuorempi mies, joka käyttäytyy erittäin aikuismaisesti ja on elämänarvoiltaan kypsä ja tasapainoinen. Toisaalta, olen myös seurustellut itseäni vanhempien (40-45 v.) miesten kanssa jotka ovat tunne-elämällisesti parikymppisen tasolla. Eli ihmisestä todellakin kiinni. Jotkut voivat muuten olla älykkäitä, mutta parisuhdeasioissa noviiseja eli pelkkä fiksuus ei aina riitä.
Ongelma on, että monet tasokkaat ap:n ikäiset miehet haluavat 30+ naisen rinnalleen. Jos on varaa valita, ottaa paremman. Valitsisin varmasti itsekin kahdesta samanlaisesta miehestä esimerkiksi pidemmän tai varakkaamman. Käsi sydämelle, kuka ei tekisi jos samoin jos attribuutit muuten olisivat täysin samat!
Lisäksi pitäisi löytää mies, jolla ei ole lapsia taakkana, ja joka ei haluakaan lapsia. Mies jolle sopii että molemmilla on omat asunnot ja omat elämät.Lisäksi vielä että hänelle sopii että joskus kuksitaan myös muiden kanssa ja kokeillaan seksissä eri asioita.
En ole löytänyt :(