Mistä löytää aikuinen, fiksu mies?
Olen kaikin puolin fiksu ja asiallinen neliviitonen nainen, nättikin. Välillä on usko koetuksella, kun etsinnässä on täyspäinen ja tunne-elämältään tasapainoinen mies. Mies, jonka henkinen kehitys ei ole jäänyt Akkarien lukemisen asteelle - ei minulla ole mitään Aku Ankkaa vastaan, mutta you get the point - vaan hänessä on kapasiteettia hyvään arkeen, elämän mysteerien mietiskelyyn ja kiihkeään seksiin. Savuton ja alkoton, kiitos.
Jos olet aikuisena löytänyt hyvän miehen niin kerrohan minulle vinkkejä!
Kommentit (152)
@34 Ei ole mahdotonta etteikö voisi löytää henkisesti kypsän, nuoremman miehen. Katsotaan...
Toistaiseksi perässäni juosseet kolmekymppiset ovat olleet sen verran keskenkasvuisia, että heistä on ollut vain seksiseuraksi.
ap
Hyvät miehet oikeasti viedään nuorena avioon, siinä 25-30 -vuotiaina. Jäljellä on ne pahat pojat, joita kaksikymppiset naiset aina palvovat niin kuin ovat palvoneet jo tuhansia vuosia. Pahat pojat vaan eivät todellakaan ole millään lailla kiinnostuneita vanhemmista naisista, he hakevat aina uuden parikymppisen astuttavakseen. Nelikymppinen nainen on heille ihan mahdoton ajatus.
Eli juu, tuon ikäisenä hyvän miehen löytäminen on pienoinen ihme. Sori.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 12:20"]
Hyvät miehet oikeasti viedään nuorena avioon, siinä 25-30 -vuotiaina. Jäljellä on ne pahat pojat, joita kaksikymppiset naiset aina palvovat niin kuin ovat palvoneet jo tuhansia vuosia. Pahat pojat vaan eivät todellakaan ole millään lailla kiinnostuneita vanhemmista naisista, he hakevat aina uuden parikymppisen astuttavakseen. Nelikymppinen nainen on heille ihan mahdoton ajatus.
Eli juu, tuon ikäisenä hyvän miehen löytäminen on pienoinen ihme. Sori.
[/quote]
Toiselta kierrokselta löytyy. Lisäksi jos mies saa menestystä (vasta 35-45-vuotiaana), avautuu hänelle uusi maailma naisten suhteen kun voi saada itselleen kauniin ja fiksun naisen eikä vain jotain "ihan kivaa", joten jos olet hyvin säilynyt, voi sua lykästää noiden rikastuvien miesten kanssa. Ei ne kaikki halua nuorempaa.
@37Luulisi kirjoitusteni perusteella tajuavan, että ns. pahat pojat eivät kiinnosta minua nyt sen enempää kuin nuorenakaan. Siis edes seksimielessä.
ap
Oletko kokeillut ulkomaalaisia? En tarkoita afrikasta tai muista kehitysmaista tulleita, vaan keski-eurooppalaisia, jenkkejä tms? He ovat laadukkaampia ja monilukuisempia, ja taatusti kohteliaita, osaavat keskustella ja olla sivistyneesti.
Jos miehet ei pidä sua viehättävänä, tai sit ne vaistoaa et sussa on jotain vikaa?? ei voi tietää.
Aika kovat kriteerit, entä jos löydät miehen joka on noita kaikkia, mutta tykkää juoda iltaisin vaikka lasin skottilaista viskiä, tai kokee "elämän mysteerien mietiskelyn" turhana :D elämä pitää elää ja eikä tuhlata aikaa mietiskelyyn niistä elämän mysteereistä, kun ne voi ihan oikeasti kokea :D huolisitko miehen joka ei täytä kaikkia kriteerejä joita toivoit miehellä olevan?
Et alotuksessa kertonut minkä ikäinen olet? jos alle 30v niin vaikeaks menee, nykyajan nuorimies on mielummin yksin... Y-sukupolven miespuoliset edustajat ei koe parisuhteen/perheen perustamista niin tärkeänä juttuna kuin aikasemmat sukupolvet :)
mut onnea miehen etsintään, kyllä niitä jossakin on!
@40 Kiitos, tämä saattoi olla hyvä vinkki!
Tiedätkö minkä deittisivuston kautta voisi löytää Suomessa asuvia ulkomaalaisia miehiä?
@41 Kerroin aloituksessa ikäni.
Minun kriteerini eivät ole kovat - en ole rahan perässä, en ole statuksen perässä. Haluan vain henkisesti kypsän ja silti mieleltään nuorekkaan miehen.
ap
anteeksi kauheasti! luin aloituksen uudestaan ja siinä kerroit ikäsi(nsee kun ei ollut numeroilla laitettu niin mä tyhmä en tajunu xD) :D No sitten unohda tuo mun aikasempi viesti :P
sori mulla vaan on tylsää ruokatauolla ja eksyin tänne kommentoimaan nopeasti! en ole samaa ikäluokkaa joten en tiedä missä yli 40v miehet viettää aikaansa. Äkkiä tulee mieleen jokin harrastus, kuntosali tai lenkkipolku jos urheilullinen kiinnostaa. Mun faijalla on sinkkukavereita jotka ei ole ainakaan alkoholiin meneviä.. Pitäis varmaan udella mitä ne tykkää tehdä :)
Mulla on sama ongelma vaikka olen vasta 25.
tää palsta ei varmaan ole paras mahdollinen paikka kysellä :) monet tuttavani ovat löytäneet kavereiden kautta puolison itsellensä. Fiksuja miehiä löytää myös iltakursseilta, katsot avoimen amk:n/yliopiston sivuilta itseäsi kiinnostavan linjan ja menet sinne! varmasti on myös miehiä samalla kurssilla.
@46 Älä nyt, onhan täältä tullut ihan hyvää vinkkiä!
Työaikani ovat valitettavasti sellaiset, että en pysty sitoutumaan mihinkään (ilta)kursseille.
Luulenpa, että paras keino on se, että olen vain ihan oma iloinen itseni ja annan sopivan miehen poimia minut vaikka kaupan kassajonosta! ;) Turha stressata asialla vaan nauttia elämästä.
ap
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:27"]
En tiedä, mutta olen seurannut läheltä monen todella fiksun, menestyvän, ihan hyvännäköisen, hyvän koulutuksen saaneen nuoren miehen jäämistä ilman tyttöystävää, kun eivät näköjään kelpaa naisille! Mikä siinä on, jos urheilullinen, opinnoissaan menestyvä, pitkä salskea nuorimies ei kelpaa naisille? Onko pakko joku junttiluuseri ottaa mielummin? Täysi arvoitus minulle.
[/quote]
Liian tylsiä ja hillittyjä.
t. tylsä KTM-mies
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:56"]
Saman ongelman kanssa painin. Olen nelikymppinen, koulutettu, lapseton, omasta mielestäni myös fiksu, ihan kauniskin. En ole tiukkapipo suorittaja, vaan mielelläni hulluttelen ja juoksentelen paljain jaloin sateessa tukka hulmuten, mutta olen tarvittaessa myös asiallinen ja vastuullinen aikuinen. Elämäni sisältö ei ole astiastoissa tai toisiinsa sointuvissa tekstiileissä, en tarvitse miestä kulissien rakentamiseen tai maksajaksi.
Toivoisin tasavertaista kumppania, aikuista, joka on irti omista vanhemmistaan, existään ja traumoistaan, joka haluaisi jakaa arjen, olisi nimenomaan tietoinen omista arvoistaan ja valinnoistaan elämässä, jonka kanssa voisi keskustella ja ihmetellä maailmaa, käydä metsälenkeillä ja marjassa, kalassa tai oopperassa, pukeutua hienosti ja syödä kuuden ruokalajin illallinen, katsoa hömppäsarjaa sohvalla sylikkäin, tehdä aivan tavallisia juttuja, joka olisi sen verran sinut itsensä kanssa, että pystyisi puhumaan ja näyttämään tunteitaan, olisi valmis vastaanottamaan ja antamaan rakkautta.
Jep, tiedän - ja lehmät lentää. Asun maalla ja täällä haluan pysyäkin, joten olen jo luopunut toivosta ja ajatellut elää elämäni yksin. Onhan täällä näitä peräkammarin poikia, joille saisi alkaa äidiksi, mutta kiitos ei.
[/quote]
Mä olen naimisissa tuollaisen miehen kanssa, eli täytyy varmaan pitää kiini ja lujaa! :) Sanoisin siis, että varmaan parhaat on jo tuossa iässä viety päältä, valitettavasti, eli varattuja ovat.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 10:56"]
Saman ongelman kanssa painin. Olen nelikymppinen, koulutettu, lapseton, omasta mielestäni myös fiksu, ihan kauniskin. En ole tiukkapipo suorittaja, vaan mielelläni hulluttelen ja juoksentelen paljain jaloin sateessa tukka hulmuten, mutta olen tarvittaessa myös asiallinen ja vastuullinen aikuinen. Elämäni sisältö ei ole astiastoissa tai toisiinsa sointuvissa tekstiileissä, en tarvitse miestä kulissien rakentamiseen tai maksajaksi.
Toivoisin tasavertaista kumppania, aikuista, joka on irti omista vanhemmistaan, existään ja traumoistaan, joka haluaisi jakaa arjen, olisi nimenomaan tietoinen omista arvoistaan ja valinnoistaan elämässä, jonka kanssa voisi keskustella ja ihmetellä maailmaa, käydä metsälenkeillä ja marjassa, kalassa tai oopperassa, pukeutua hienosti ja syödä kuuden ruokalajin illallinen, katsoa hömppäsarjaa sohvalla sylikkäin, tehdä aivan tavallisia juttuja, joka olisi sen verran sinut itsensä kanssa, että pystyisi puhumaan ja näyttämään tunteitaan, olisi valmis vastaanottamaan ja antamaan rakkautta.
Jep, tiedän - ja lehmät lentää. Asun maalla ja täällä haluan pysyäkin, joten olen jo luopunut toivosta ja ajatellut elää elämäni yksin. Onhan täällä näitä peräkammarin poikia, joille saisi alkaa äidiksi, mutta kiitos ei.
[/quote]
Eipä tuota voisi paljon kauniimmin ja kypsemmin sanoa, olisinpa se onnenpoika joka sinut saisi "löytää;)
Kah. Taas ketju siitä kuinka kaikki sinkkumiehet on huonoja. Ei se sinkkunainenkaan tuolla asenteella pariudu, vaikka kuinka omasta mielestään olisi täydellinen....
@52 Lienet mies? Eikö yleistäminen ole yleensä naisten juttu? ;) En ole sanonut kaikkia sinkkumiehiä huonoiksi ja tiedän olevani kaukana täydellisestä. Mikäpä olisi sen tylsempää kuin "täydellinen" ihminen?
Entiselle alkoholistille tiedoksi. Ei juominen tai parantunut alkoholismi ole mikään este valtaosalle naisista. Naisista vain kymmenen prosenttia on raittiita.
Minulle on, koska isäni sisaruksista kolmella on jonkinlainen alkoholiongelma. Isän veli on juoppo, joka ryyppäsi kaikki kesät yhteisellä mökillä. Olen ollut absolutisti jo pitkään. Alkoholin haju on mielestäni vastenmielinen, vaikka käytän toisinaan viiniä ruoanlaitossa.
Ystävien kautta on parhaita vinkkejä, joita on kirjoituksissa tullut.
Melkein kuusikymppinen nätti ja mukava työkaveri löysi itselleen sopivan miehen kertomalla ystävilleen, että hän etsii seuraa. Mies pysyi hänen rinnallaan naisen rintasyöpähoitojen ajan ja he ovat edelleen yhdessä.
Miehen tapa kommunikoida huvitti meitä kaikkia, mutta harva meistä on täydellinen. Naisen pitkään ja tiedusteleviin viesteihin tuli aina yhden sanan vastauksia. Kyseistä naista nauratti tilanne, mutta hän arvosti miestä, joten seikka ei muuttanut mitään.
Minulle tilanne olisi ollut ehdoton ei, koska kirjoittaminen on minulle tärkeää. Kuka meistä tahtoo mitäkin elämäänsä.
@31 Työpaikallani on vain naisia ja harrastuspiireissä samoin. En osaa vääntäytyä jonnekin puutyökurssille miehen löytämisen toivossa! ;)
Nettideitit ei ole minulle vieras maailma. Harmi vaan, että nelikymppiset miehet ovat hiukan kyynisen ja "kaikki on jo koettu" -oloisia. Siis livenä. Kirjoittaessa on saattanut tuntua hyvältä, mutta tavatessa vastassa onkin ollut ikäistään aikaisemmin "vanhentunut" ihminen...
Ehkäpä siis pitäydyn nuoremmassa miesseurassa ja nautin vaan seksistä! ;)