Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin sitte just jätetyks, puolessa välissä raskautta...

Vierailija
31.03.2008 |

.

Kommentit (707)

Vierailija
61/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAKKAUS ei noin vain lopu. Rakastuminen voi hävitä ja häviääkin, mutta rakkaus on tahdon asia ja se on mahdollista löytää aina uudestaan ja uudestaan, jos tahtoa riittää!

Tuo nyt meni asian viereen, mutta AP:lle en osaa sanoa muuta

kuin että voimia ja yhteydenotto neuvolaan kannattaa varmasti!

Vierailija
62/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on onneks hoidossa, eivät joudu katsomaan mun murenemista. Miten joku vaan voi olla niin kylmä? Ei meidän liitto mikään helppo oo ollu ja paljon oon antanu anteeks matkan varrella ja samoin mies myös mulle, ollaan kuitenki selvitetty asiat ja yhdessä selvitty eteenpäin (ei pettämisiä kummallakaan) sekä hyviä hetkiä mahtuu myös. Mulle vaan avioliitto on niin pyhä asia, että olen sen eteen valmis tekemään kaikkeni ja niin on aina mieskin tähän asti sanonut, en tiedä mikä sen mielen muutti.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa mun vastaus jotenkin uutena vastauksena - mielenkiintoista... mutta kopioidaanpa tänne...

Ensinnäkin alkuperäiselle voimahali raskaassa tilanteessa. Tuommoisessa shokkitilanteessa, kun homma tulee ihan puun takaa, niin ensimmäiset kaksi viikkoa menee siinä ettei ymmärrä, että se asia voi olla totta. Sitten parin viikon päästä vasta pääsee asiaa työstämään.

Sinäpä sen ap sanoit, että miksi työmatkan jälkeen. Tuo juttu haisee niin selvästi sille, että miehellä on toinen ja mitä ilmeisimmin duunikaveri. Puolet pettää ja heistä puolet vielä duunikaverin kanssa, joten et valitettavasti ole ainut veneessä.

Sinulle suosittelen, että otat pikimmiten yhteyttä kunnan sosiaalitoimeen. Siellä on mm. lastenvalvoja, joka osaa auttaa kyllä tämmöisissä tilanteissa. Suosittelen minäkin vahvasti sitä, että mies saa nyt välittömästi lähteä yhteisestä kodistanne, jos kerran sieltä ylipäätään haluaa lähteä. Lasten asioista kannattaa sopia mahdollisimman ripeästi edes jollain tasolla, jotta saat välillä lapset isälleen hoitoon ja saat itse välillä levättyä ja sitten taas jaksat lasten kanssa elää sitä arkea. Samoin kaikki elatusmaksut ja kelan kanssa yh-korotukset sitten heti, kun mies muuttaa. Nämä ovat vain käytännön järjestelyjä, mutta välttämättömiä, jotta jaksat raskauden loppuun asti. Miehen varaan ei voi laskea, joten nyt vaan ap kovasti itseäsi niskasta kiinni kaiken kaaoksen keskellä ja naarasleijonan lailla taistelet itsellesi ja lapsillesi siedettävät olosuhteet! Taatusti siinä pärjäät, niin lukemattomat muutkin naiset ovat pärjänneet. Ja vaikka hetkellisesti tuntuisi, että et pärjäisi ja tarvitsisit miestä rinnalle, niin muistuta itseäsi, että et tarvitse miestä, joka on valmis karkaamaan TUOLLAISESSA tilanteessa, yhtään mihinkään. Mies on tuolla käytöksellään jo kertonut ihan riittävästi minkä verran on sinuun ja lapsiinne sitoutunut ja minkä verran teistä ottaa vastuuta. Sinun on nyt jaksettava ottaa kaikki vastuu. Ei kyllä reilua, mutta lapsenne tarvitsevat sitä, että joku sen ottaa. Sinun ei kaikkea yksin tarvitse jaksaa, mutta sinun tarvitsee nyt jaksaa hakea apua, sillä ei sitä ovelle tulla tarjoamaan.

Suosittelen soittamaan vaikka seuraavat ensi alkuunsa - neuvola, kunnan sosiaalitoimesta lastenvalvoja ja perheneuvola.

Vierailija
64/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä rakkaus ei voi loppua vaan seinään. Mun mielestä rakkaus on ja pysyy kun on pitkä yhteinen liitto. Tottakai rakkaus voi väljähtyä, mutta sen voi elvyttää uudestaan, jos haluaa.

ap

Vierailija
65/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi sillä on niin kiire ulos avioliitosta.

Vierailija
66/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

senkin olla täysi kusipääemakko että ryhtyy suhteeseen miehen, jolla on pieniä lapsia ja vauva tulossa, kanssa.

Vierailija
67/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mitenkään seinään loppunut. Uskalsi vaan nyt sanoa.

Nää asiat on rankkoja, totta kai, mutta nyt vaan sitten eteenpäin. Yhden äijän perään nyt kukaan jää itkemään. Hoida ap asiasi kuntoon ja sitten vasta alat itkemään. Olet vastuussa lapsista!

Vierailija
68/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyneleitä ei enää tule, silmiä vaan kirvelee ja polttaa.

Kunhan ajatukset tässä vähän selviää, täytyy ruveta soittelemaan noita käytännön asioita ja pyytää vaikka se äiti tänne henkiseks tueks.

Jollain konstilla täytyy lapsille saada hoito illaks, jotta voin selvittää käytännön asiat miehen kanssa.

ap

Vierailija
69/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin kaikki tavarat jätekasseihin ja oven ulkopuolelle odottamaan.

Pyydä se äitisi sinne nyt.

Voimia sinulle odotukseen ja selviytymiseen.

Vierailija
70/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ainakaan tee sitä virhettä, että alat ruikuttamaan perään ja roikkumaan miehessäsi!

Näytä, että olet vahva ja itsenäinen. Se alkaa ärsyttämään miestäsi ja harkitsemaan tekoaan!

Jos rukoilet jäämään, niin teet itsestäsi vaan entistä vastenmielisemmän.

Ihminen on niin tyhmä, että se ei osaa arvostaa sitä mitä sillä on!

Tsemppiä ja voimia sulle!

Ja todellakin, voisit soittaa mullekin millon vaan!

Vierailija
71/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut vastaavassa tilanteesssa ja sain kriisikeskuksesta välittömästi jutteluapua. Nyt sinun pitää alkaa järjestellä käytännön asioita ihan tosissaan! Se antoi ainakin minulle kaiken sen kamalan surun keskellä viitteitä siitä, että elämä ihan oikeasti jatkuu ilman sitä puolisoa siinä vieressä. Älä anna oman rakkautesi miestä kohtaan sumentaa ajatteluasi, vaan pysy tyynenä.

Toivon enkeleitä sinun ja lastesi elämään! *halit*

Vierailija
72/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin itkettää, kun ajattelen kohtaloasi ..Ei KUKAAN ansaitse tuollaista kohtelua! :(

Laita mies pihalle heti! Pyydä apua läheisiltä, älä jää YKSIN! Paljon voimia!!!!

Vierailija
73/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ole kans puolivälissä viikkoja 19+2. Meillä on myös useampi pieni lapsi. Tuntuu ihan kamalata sun puolesta. Siis aivan käsittämätöntä!

Miten ihmeessä joku mies voi olla noi pässi että jättää raskaanaolevan vaimon?

Sä selviät varmasti ajan kanssa, mutta tiedän että oot varmasti todella puhki nyt.

Vierailija
74/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niin kylmä ja sanelee mulle ehtoja (mistä asioista mun pitää tehdä kompromisseja, jos haluan että ollaan kämppikset), mä en kestä!!! Ei suostu sanomaan suoraan mitä aikoo, vaan kiduttaa mua epätietosuudella iltaan asti. Mun on kuulemma suostuttava sen ehtoihin, jos meinaan sen edes harkitsevan jotakin parisuhdetta korjaavaa. Pitäis kuulemma päästä bilettämään useammin ja vetämään perseet olalle, se on niin siistii. Uskoisitteko, että kyseessä on päälle kolmekymppinen ukko? Ihan ku joku murkkuikäsen uhmakausi.

Tärisen raivosta!!!

Raskausviikkoja on nyt 18+3, joku kysyi siitä. Mä en voi käsittää että mulle käy näin, oon koko ajan ollu se joka on pitäny huolen kahdenkeskisen ajan järjestämisestä ja miehen mielestä sen ei tarvii tehdä mitään kun hoitaa osansa kotihommista.

ap

Vierailija
75/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin pakkaat sen vaatteet eteiseen odottamaan. Töistä kun tulee kotiin, niin toivotat sen helvetinkuuseen bilettämään ja vetämään perseet olalle. Sinne et enää sitä huoli loisimaan! Vastuuntunnoton, munaton paska koko " mies" .

Viidestä lapsesta saat jo mukavat elatusmaksut. Ukko tuskin on niin pitkälle ajatellut, että pääsee niitä maksamaan. Kova kovaa vasten vaan, sä pärjäät kyllä!!

Vierailija
76/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pidä sinä huolta että olet se, joka ne ehdot sanelee.

Miehesi on paljastanut itsestään puolen, jota ei enää milloinkaan saa väännettyä entiselleen. Mikäli hän on pistämässä lapsia jakoon tai sinua maailmalle, pistä mies pihalle. Tarkoitan siis sitä, että älä sinä lähde lasten kanssa minnekään vai muuttakoon mies.

Vierailija
77/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulle ehtoja. Omasta kokemuksesta (ex-poikaystäväni kanssa) voin sanoa että sille tielle älä lähde. Vedättää sinua kuin pässiä narussa, saa sinut tekemään kaikki kotityöt ja lasten hoitamiset, olemaan kodinhoitajana hänelle. Ja samalla hän saisi huidella pitkin maailmaa niinkuin haluaa.

Suututtaa niin puolestasi!

Vierailija
78/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuollaiselta läjältä et kyllä mitään rukoilemaan rupea!

Nyt naispoweria kehiin ja pystypäin eteenpäin!

30

Vierailija
79/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä mihinkään ehtoihin suostu, tai tulet saamaan niitä vielä paaaaaaljon lisää. Tuo on henkistä kiristystä! Nyt näytät että äiti-ihmisiltäkin löytyy kyllä tarvittaessa munaa vaikka tollasille petturiukoillekkin malliksi.

Vierailija
80/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusiko miehesi tulla noin monen lapsen isäksi? Voimia sinulle!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän