Oikeiden miesten keskuudessa ei ole olemassa mitään ME vs Naiset asetelmaa
Tää kannattaa teidän naistenkin ketkä roikutte tällä palstalla pitää mielessä. Meitä ihan täysjärkisiäkin on olemassa ja nämä naisten alas ajajat ei kuulu oikeiden miesten porukoihin. Oikeat miehet ei aja alas edes toisia m miehiä, miksi ihmeessä me ajettaisi naisia alas :D Muistakaa se.
Kommentit (10)
Oikeat VS Väärät miehet onkin sitten tervepäistä ajattelua.
hyvä kirjoitus..itse ainakin arvostan naisia..ja nimenomaan arvostan vaikken välttämättä heidän silmissään ole ns mallikelpoinen. ja se taas on ihan toinen juttu.
Heteromiehet tykkää naisista, eivät vihaa heitä
Joo no feministijärjestö unioni on ainut josta suoraan suljetaan sukupuolen ja ihan oman miesvihan takia miehet ulos. Olen samaa mieltä että se onkin keinotekoinen vastakkainasettelu mutta sitä ruokkii juuri feministit. Niillä on niitä vitustusiltamiakin joissa manataan valkoista heteromiestä.
Vierailija kirjoitti:
Joo no feministijärjestö unioni on ainut josta suoraan suljetaan sukupuolen ja ihan oman miesvihan takia miehet ulos. Olen samaa mieltä että se onkin keinotekoinen vastakkainasettelu mutta sitä ruokkii juuri feministit. Niillä on niitä vitustusiltamiakin joissa manataan valkoista heteromiestä.
Sinä olet yksi naisvihaaja. Heteromiehet rakastavat naisia eikä heitä pelota feminismi, koska he ovat Miehiä joilla on hyvä itsetunto.
En ole nähnyt muutenkaan mitään sukupuolten välistä sotaa oikeassa maailmassa.
Täällä ollaan monessa asiassa täysin vieraantuneita todellisuudesta. Olen vähän huolestunut.
Vierailija kirjoitti:
Ne on inkkeleiden touhuja
Voihan inkkeli olla nainenkin
Vierailija kirjoitti:
Tottakai yrittää provosoida vastakkainajattelua muutenhan heidän yhdistyksellä ei olisi mitään tehtävää. Jokainen yhden asian liike tekee kaikkensa että se jatkaa asian ajamista tulevaisuudessakin.
Ne on inkkeleiden touhuja