Miksi Riikka Purra on niin huono sietämään kritiikkiä?
49-vuotias nainen! Viisikymppiä lähestyy kovaa vauhtia. Tuossa iässä pitäisi ihmisen jo viimeistään pystyä vahvaan itsekritiikkiin, eikä syyttelemään muita tekemistään virheistä, joita KAIKKI - mukaan lukien minä - todellakin tekevät.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa olla tammenterho silmänä. Riikka nimenomaan ei loukkaannu kritiikistä. Entinen pääministerimme Sannuli itki 😭 vittujulkisesti kansalle, sanoi että kaikki hänen virheensä on vain naisvihaa ja että olenhan minäkin ihminen. Riikka on pikkuisen eri maata 🦾
Heh, Riikan puheet puoluekokouksissa on pelkkää uhriutumista.
"Nyyh, minä vain parhaani yritän tehdä, ja aina meitä syytetään, byäääh...😭😭😭"
ei persut kestä ikinä mitään kritiikkiä kun kokevat olevansa niin täydellisiä
2027: bye-bye, persulit! Oppositio kutsuu. Pääsette sinne räksyttämään. Ja sinnehän te korkeintaan kuuluttekin.
Päinvastoin. Riikka sietää kritiikkiä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla taitaa olla tammenterho silmänä. Riikka nimenomaan ei loukkaannu kritiikistä. Entinen pääministerimme Sannuli itki 😭 vittujulkisesti kansalle, sanoi että kaikki hänen virheensä on vain naisvihaa ja että olenhan minäkin ihminen. Riikka on pikkuisen eri maata 🦾
Heh, Riikan puheet puoluekokouksissa on pelkkää uhriutumista.
"Nyyh, minä vain parhaani yritän tehdä, ja aina meitä syytetään, byäääh...😭😭😭"
Purraa hävettää helvetisti äänestäjänsä silmissä kun EI TÄYTTÄÄNYTT YHTÄÄN VALIUPAUSTAAN PERSUJEN VAALIOHJELMASTA. Kun sai äänet niin syöksyi Orpon kainaloon kokoomuslaiseksi. Siksipä persujen kannatus romahti rökääleesti pohjamutiin ja joukkopako jatkuu. 😂😂😂😂😂😂
Nainen ei yleisesti kestä kritiikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko Riikka rikki?
On. Se on huoli-ilmoituksen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Se saattaa rassata jonkin verran jos yhtenään käsketään tap pamaan itsensä, lapsensa, miehensä tai uhataan väkivallalla. Sitähän te vasemmistolaiset teette jatkuvasti. Vieläpä pääasiassa naiset.
Mites ne Riikan scriptaan rustailut?
Vierailija kirjoitti:
Onko Riikka rikki?
Äänestäjäjiensä pettäjä.... heikensi duunareiden työolot moninkertaisesti. Häpeällistä. !!!!! Eskoon luuturätti.
Onko jossai vielä video Riikkulin itkupotkuraivareista kun toimittajan kysymys petetyistä vaalilupauksista ei miellyttänyt? Riikkuli 3v lähti pakoon toimistoon. 😂
Purraan kohdistuu yleensä vain aiheetonta kritiikkiä, on hoitanut työnsä hyvin. Olen seurannut poliittisia keskusteluja ja Purra hillitsee aina itsensä parhaiten kiivastumatta, kuten muut politiikan päättäjät yleensä tekee, varsinkin vihervasemmiston edustajat, joiden käytös usein riistäytyy täysin käsistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Riikka rikki?
Äänestäjäjiensä pettäjä.... heikensi duunareiden työolot moninkertaisesti. Häpeällistä. !!!!! Eskoon luuturätti.
Kuka Esko ?
haha Oliko Sanna Marin sit parempi. Tai Sofia Virta
Vierailija kirjoitti:
Purraan kohdistuu yleensä vain aiheetonta kritiikkiä, on hoitanut työnsä hyvin. Olen seurannut poliittisia keskusteluja ja Purra hillitsee aina itsensä parhaiten kiivastumatta, kuten muut politiikan päättäjät yleensä tekee, varsinkin vihervasemmiston edustajat, joiden käytös usein riistäytyy täysin käsistä.
Ei kai tuosta paskemmin kuin pershuorien saksilehmä voi yhtään mitään duunia enää mitenkään hoitaa?
Ja sitten se sekopää aina kun joku kritisoi uhriutuu naama norsunvitulla vinkuen.
Uhriutuminen on persujen erikoisvahvuus. Vastuunottoon sen sijaan ei kykene millään.
Tiu meppejä / Meppitiu.