Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin sitte just jätetyks, puolessa välissä raskautta...

Vierailija
31.03.2008 |

.

Kommentit (707)

Vierailija
21/707 |
08.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mikään nettivirtuoosi. Eikä tää keskustelu löydy enää ees vanhoilla kirjanmerkeillä.

Vierailija
22/707 |
08.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä ketju tänne uuteet juttuun tupsahti? Ihana, kun löytyi. Nyt vain puuttuu äiti-Kiljunen. Tule pian tänne ja voi hyvin:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/707 |
09.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu! Oli pakko lukea/selata koko ketju läpi! Onkohan lapsen syntymähetki jo lähettyvillä? Pahin on toivottavasti jo henkisellä puolella ohi..

Vierailija
24/707 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sulle kuuluu????????????????

Vierailija
25/707 |
19.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelen...

Vierailija
26/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minne muuallekaan purkaa...

Mies ilmoitti, että on lakannut rakastamasta mua. Raskaus on puolessa välissä ja lapsia on useampi jo ennestään. Tuntuu että mä tukehdun tähän paikkaan. On sellanen olo kuin mut olis hakattu sairaalakuntoon, henki ei kulje ja supistelee :(. Itkettää vaan koko ajan, enkä tiedä mitä tehdä. Putosin ihan tyhjän päälle, tää kaikki tuli ihan täysin puun takaa. Anteeks tää vuodatus, sattuu vaan niin hirveesti!!!

Mitä niin pahaa mä oon elämässäni tehny, että oon ansainnu tämän.

Vierailija
27/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin vain miettimään, että miksi olet tähän aikaan hereillä keskustelemassa miehen kanssa erosta? Oliko mies mahdollisesti viihteellä ja tuli nyt kotiin ja sai sanottua? Siinä tapauksessa ei kannata murehtia, ennen kuin olette aamulla keskustelleet asian uudelleen.

Vierailija
28/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kuulemma miettimisen jälkeen tullut tähän tulokseen. On ollut työmatkalla koko viikonlopun.

Mies kuorsaa tällä hetkellä tyytyväisenä sängyssään ja minä oksennan, ripuloin, supistelen ja itken yksinäni (ei vatsatauti vaan tämä asia). Oon niin järkyttynyt etten pysty nukkumaan. Mies kävi ilmoittamassa asiansa ja sai heti unen päästä kiinni. Oli helppoa sanoa näin yöllä, kun lapset on nukkumassa.

Oon totaalisen hajalla!!!

ap

Vierailija
29/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin tuossa tilassa taksin, vaatekassin ja menisin sairaalaan. Ne ottaa sut mahdollisesti sisään, jos olet kipeä, erittäin " upset" avioerosta tms. Tosin en tiedä, miten toimia niiden kotona nukkuvien lasten kanssa. Miehesi on tosin kotona.. Tai sitten sinuna herättäisin jonkun hyvän kaverin ja menisin hänen luokse. NYT. Toiset silmät saisivat arvioida, missä kunnossa olen.

Vierailija
30/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella miltä sinusta tuntuu. Vaikka nyt tuntuu että elämä loppuu niin se ei ole totta. Tulet pärjäämään ilman miestä, aina asioilla on tapana järjestyä. Tosi paska mies sinulla joka pystyy tällaiseen kun vauva on tulossa. Yritä puhua miehen kanssa miksi hän tuli tähän päätökseen, se voi olla joku ohimeneväkin ajatus, jos ei niin uskon että pärjäät ilman sellaista miestä. Ei se tule olemaan helppoa mutta sinulla on lapset ja tuleva vauva jotka antavat sinulle voimia.

Vierailija
31/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyyneleet valuu tauotta silmistä ja olo tuntuu tyhjältä. Sairaala tuntuu ajatuksena todella pahalta, mutta oloa helpottais vaik yks rauhottava pilleri tai jotain. Kunpa tää olis vaan ollu painajaisuni, en ihan ollu kuvitellu, että näin käy. On todella huono olo, mutta en usko, että tämän takia sairaalaan otetaan. En tiedä...pitäiskö soittaa neuvolantädille päivällä vai mitä pitäis tehdä.

Vierailija
32/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos voimien toivotuksesta ja osaanottamisesta!!!

Rakkaus on kuulemma loppunu kokonaan eikä mies suostu yrittämään mitään liiton pelastamiseks.

On niin huijattu olo, kun tähän asti on eletty ihan normaalisti: asioiden hoitamiset, seksi jne. Mikään ei varottanu tästä.

Vierailija
33/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli todella välinpitämätön ja lähti töihin.

ap

Vierailija
34/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä voisi sitten ohjata sinut jonnekin ammattiauttajalle. *Halaus sinulle*

Vierailija
35/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä neuvolaan,tai sairaalaan lepäämään.

Vierailija
36/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että miehesi on löytänyt toisen ja nyt hekumoissaan huomaa ettei olevinaan sua rakasta enää. Mun siskolle kävi samalla lailla ja kans raskausaikana... eli miehen rakkaus oli olevinaan loppu. Syy selvis... toinen nainen. Jälkeenpäin ukko vast huomas mitä menetti ja alkoi vonkaamaan siskoani takas!!! V... noit äijii! Jaksamista sulle ja ota neuvolaan rohkeasti yhteyttä. Miehes olis kuulunut suksia v.... sen jälkeen kun toin ilmoittaa eikä jäädä kotiin nukkumaan! Ukko pihalle ja heti. Pakkaa sen kamat ja heitä ovesta ulos! Tsemppiä!

Vierailija
37/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi koita jaksaa, todella ikävältä kuulostaa!!! Miehellesi toivon vapaata ja nopeaa mahalaskua.

Vierailija
38/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan koottua itseni jollain tavalla, niin soitan neuvolaan soittoajalla.

Nyt ei puhumisesta tulis mitään. Mistä näitä kyyneileitä riittää?

Väsyttää, on vaan niin huono olo ettei saa nukuttua.

ap

Vierailija
39/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ottavat vastaan heti ja ohjaavat jollekin auttajalle.

Vierailija
40/707 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko tuo erojuttu sitten ihan puun takaa? Ja aikooko mies siis muuttaa omilleen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän