Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä on varaa ostaa tosi lämmin talvitakki?

Vierailija
14.10.2014 |

Minkälaisia ovat ne ihmiset, joilla on varaa ostaa vaikkapa Fjällrävenin Kyla parka tai Canada Goosen takki talveksi? Noita ei ikinä myydä missään reilussa alennusmyynnissä, ovat alennuksineen (Canada Goosea ei edes myydä alennuksessa!) aina satoja euroja joka tapauksessa.

Minä ostan kirppareilta lämpimimpiä, mitä löydän ja kateellisena palelen puistoissa noiden supertakkien rinnalla.

T.Köyhällä on kylmä

Kommentit (361)

Vierailija
181/361 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika dumidumia ostaa fjällräven tai goosea. Kunnon kelsiturkki se olla pitää. Käytettyinä saa halavalla.

Muuten hyvä, mutta kelsiturkki on julmetun painava untsariin verraten. Niskat jumiutuu pitkiä aikoja käytettynä.

Pitääkin muuten kaivaa komerosta huomisaamuksi vanha kelsiturkki taas käyttöön niin tarkenee aivan varmasti!

Vierailija
182/361 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pohdin jo nyt, minkä takin ensi talveksi ostaisi :D En halua mitään Parajumpersia tai CG-takkia. Mietin Patagonian pitkää untuvatakkia, mutta tuntuu aika epäeettiseltä.  Fjällrävenin Kiruna kävi mielessä, mutta en tiedä riittääkö se... Mulla on joku Stadiumin alle 100e parka ja viime talvena kovilla pakkasilla jouduin pitämään sen alla kevytuntuvatakkia, että pärjään. Ääh. Makian takkeja oon kuullu kehuttavan, mutta eivät ole omaan silmään kovin kauniita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/361 |
12.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin kirppikseltä kelsiturkin.

Se on lämmin, ei todellakaan tarvi palella.

P.S. Olis mulla rahaa ostaa joku Canada Goose, mut miksi ostaisin?

Kelsiturkki on paljion lömpimömpi ja näyttää paremmalta.

Vierailija
184/361 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotuksia lämpimistä takeista?

Vierailija
185/361 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilla talvitakilla oon pärjännyt. Peite on sorsanhöyheniä sisältä.aivan ihanan lämmin.

Vierailija
186/361 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin syksyllä 2011 Fjällrävenin Nuukin, maksoi muistaakseni 400€, käytän sitä edelleen eikä siinä näy ikä millään lailla. On kuin uusi. Vuotta kohti aika halpa takki. Kun siitä joskus aika jättää, ostan vastaavan laadukkaan takin, ilman aitoa turkista luonnollisesti. Laatu maksaa ja laatu kestää.

Vierailija
187/361 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen sinä olet. Lämpimiä takkeja on kyllä muitakin, noissa maksetaan merkistä eikä lämmöstä.

Köyhä ei laita satasta kuussa säästtö, mutaa kympistäkin kertii kolmessa vuodessa 360 €. Siihen kun lisää normaalin talitakin hinnan, on jo unelmatakin hinta koossa.

Vierailija
188/361 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin juuri Fjällrävenin Kyla parka-takin. Maksoi 599€. Niin, ja ostin myös Sorelin talvikengät. Ne olivat kylläkin Hulluilla Päivillä alennuksessa, mitähän maksoivat, jotain 80€. Nyt ei pitäisi palella. Nettotulot kuussa 1600€. 

Terveisin viisaasti hyvätuloiseen mieheen rakastunut nainen

Toisen rahoja on aina helpompi tuhlata. Olen itse hyvätuloinen ja takin kipuraja on noin 400 eurossa.

Vierailija
189/361 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin juuri Fjällrävenin Kyla parka-takin. Maksoi 599€. Niin, ja ostin myös Sorelin talvikengät. Ne olivat kylläkin Hulluilla Päivillä alennuksessa, mitähän maksoivat, jotain 80€. Nyt ei pitäisi palella. Nettotulot kuussa 1600€.

Terveisin viisaasti hyvätuloiseen mieheen rakastunut nainen

Toisen rahoja on aina helpompi tuhlata. Olen itse hyvätuloinen ja takin kipuraja on noin 400 eurossa.

Itse olen pienituloinen ja mietin Patagonian takkia, joka on 300€. Jos se sitten kestäis, eikä tarviis palella. Fjällrävenin nuo kevyemmän näköiset parkat houkuttelee (ei kyla, vaikka varmasti on lämmin), mutta en tiiä riittääkö ne ja täällä missä asun, ei pääse edes sovittelee.

Vierailija
190/361 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lämpimin untuvatakki on Espritin ja se maksoi alle satasen alessa. Olen palelija mutta sitä takkia en voi pitää ellei ole -10 tai enemmän pakkasta.

Vierailija
191/361 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kirppari ole huono vaihtoehto. Minulla on sieltä uudenveroisena 15 eurolla löydetty nilkkamittainen untuvatakki, jonka sisällä seisoin viime talvena -27 asteessa bussipysäkillä puoli tuntia odottamassa autoa, joka ei koskaan tullut. Alla hame ja tunika, kuten yleensä. Ei ollut yhtään kylmä :)

Vierailija
192/361 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään toivoa saada lämmintä takkia, jos ei haluaisi untuvaa? Merkillä tmv. ei ole mitään väliä, mutta pitäisi pärjätä esim. 20 pakkasasteessa bussipysäkillä, jolla tuulee aina ja bussin odotusaikakin voi vaihdella, eli ei voi vain mennä minuuttia etuajassa pysäkille ja olettaa bussin tulevan heti.

Pelkästään se, että ostaa marketista paksuimman mahdollisen, ei ole auttanut mitään, ihan yhtä kylmä on.

Vierailija
193/361 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään toivoa saada lämmintä takkia, jos ei haluaisi untuvaa? Merkillä tmv. ei ole mitään väliä, mutta pitäisi pärjätä esim. 20 pakkasasteessa bussipysäkillä, jolla tuulee aina ja bussin odotusaikakin voi vaihdella, eli ei voi vain mennä minuuttia etuajassa pysäkille ja olettaa bussin tulevan heti.

Pelkästään se, että ostaa marketista paksuimman mahdollisen, ei ole auttanut mitään, ihan yhtä kylmä on.

Tätä minäkin mietin. Makian takkeja minäkin olen kuullut kehuttavan, mutta en itse tykkää kyseisen parkan mallista + karvareunushupusta. 

Vierailija
194/361 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut Everestin untuvaparka käytössä jo 7 vuotta. Nyt keväällä ostin uuden samanlaisen. Käytän takkia töissä päiväkodissa. Ostan aina keväällä alesta. Ovh takilla n. 199€ sit ekassa alessa n. 120€ ja sit Stadiumissa tulee vielä ne -50% aletuotteita-alet. Silloin heti aamusa kauppaan ja takki kassalle :) Värejä ei tietty ole enää paljon jäljellä. Mun eka takki on army-vihreä ja nyt uuden sain mustana. Olen tyytyväinen. Ja tosiaan ulkoilen päivässä n. 2-4 tuntia, joten takki on testattu hyväksi myös -15 asteen pakkasilla.

Vierailija
195/361 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kokosi? Minulla olisi joutava merkitön liian lämmin talvitakki, jota en voi pitää koska se on aina liian kuuma. Missä päin Suomea asut?

Vierailija
196/361 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin viime keväänä alennuksesta -50% Icepeakin takin. Prismasta.

Kyttää säkin ap talven poistomyyntejä, nyt jos saat vaikka 20€ säästöön kuussa niin voit tammikuussa (vai milloin ne alet on) ostaa 80-100€ takin. Jonka ovh siis voi olla paljon korkeampi kun on alessa.

Vierailija
197/361 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia ovat ne ihmiset, joilla on varaa ostaa vaikkapa Fjällrävenin Kyla parka tai Canada Goosen takki talveksi? Noita ei ikinä myydä missään reilussa alennusmyynnissä, ovat alennuksineen (Canada Goosea ei edes myydä alennuksessa!) aina satoja euroja joka tapauksessa.

Minä ostan kirppareilta lämpimimpiä, mitä löydän ja kateellisena palelen puistoissa noiden supertakkien rinnalla.

T.Köyhällä on kylmä

Miten niin usein näkee köyhiä ihmisiä, jotka ovat hyvin tietoisia kaikista kalleimmista merkkivaatteista, joita sitten kadehtivat ja ruikuttavat kun köyhällä ei ole niihin varaa.

Olen keskituloinen, enkä edes tiedä tuommoisia takkimerkkejä - ei vaan yhtään kiinnosta. Hyvin olen tarjennut talvella, koska osaan kerrospukeutua kylmillä ilmoilla.

Vierailija
198/361 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin alennusmyynnistä hyvän Fjällravenin talvitakin ja maksoin siitä hiukan päälle 300. Ajatuksena on, että käytän sitä vähintään 10-15 vuotta ja sen jälkeen vielä rönttätakkina monta vuotta. Edellisen talvitakin ostin kirpparilta 7 vuotta sitten ehkä kymmenellä eurolla, mutta etsinnöistä huolimatta ei käynyt tällä kertaa yhtä hyvä säkä. Satsasin sitten vähistä rahoistani laatuun. 

Vierailija
199/361 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi lämmin takki. Viime talvena  taisin käyttää sitä kolme kertaa. Ei ollut niin kylmiä säitä, että olisi enempää tarvinnut. Harmitti kyllä, se on tosi kiva ja maksoi 50e, nettikaupasta (en muista mistä). olisi varaa kalliimpaankin, mutta mielestäni on sulaa hulluutta maksaa takista esim. 600e.

Vierailija
200/361 |
13.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen pärjännyt ketjuliikkeen takilla. Laittaa alle neuletta ja muuta alupaitaa niin hyvin pärjää. Ei se hinta korreloi sitä onko takki lämmin vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme