~*~Tonskat loppukuuhun~*~
' Avasinpa meille uuden pinon kun oli jo monta sivua juttua..=)
Tässä edelliset jorinat: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=46&m=12573573&p=2&tmo…
Kommentit (57)
Täällä kp18/29-30 (oviksen perusteella), eli ei siis vielä mitään hässäkkää. Eikä kyllä varmaan tulekaan, kun oli tosiaan noita vierailijoita niin sopivasti kylässä just oviksen aikaan :( Onhan sekin eräänlainen ehkäisymenetelmä: anoppi yökylässä ;)
Täällä alkaa jo olla jonkin verran pitempään kuumeilijoita. Kaikkien todennäköisyyksien mukaan plussia pitäisi siis alkaa ropista vähitellen...
Kandi
tuo ajatuskatkos, siis piti sanoa että " pitempään kuumeilleita" . Ei muuta :)
Jaahas, täällähän alkaa piinaviikot lähestyä POPPIKSELLA ja KANDILLA! :) Ei muuta kuin positiivisin mielin kohti piinistelyä.
ON: Mun intuitioni sanoo, etten tule vielä tässä kierrossa raskaaksi, joten en ole kovin innosta puhkuen mukana kuumeilemassa :p Mun intuitioini on ennenkin ollut oikeessa näissä asioissa, joten luotan siihen melko lujasti. Tietysti TOIVON että olisin väärässä, mutten vain näe mahdollisen raskauden alkamista vielä. Mutta eipä se estä yrittämästä ;) Voishan sitä kerrankin olla väärässä, toivottavasti!
Han kp7
Han. Onnea ekalle yrityskerralle! Jos se sun intuitios olisikin väärässä.... ;)
Poppis. Täältä löytyy kanssa yks mies joka on varma että heti tärppäs, onkohan nuo miehet vähän malttamattomia :)
Kandi. Nuo anopit saattaa joo olla aika tehokkaita ehkäisy keinoja :)
On. Mä kun ajattelin että otan tän kierron ihan rennosti ja pahemmin piinailisi mutta, TADAA!!! Täällähän minä olen jo onnistunut kehittämään itselleni oireen jos toisenkin... masua vihloo ja jomottaa, tissit kipeät blaa, blaa... Nyt oon vaan yrittänyt pistää jäitä hattuun. Voihan nää oireet olla vaan km:sta palautumista ja siitä johtuvasta hormonitoiminnan palautumisesta. Enkä voisi kyllä mitenkään uskoa että näin nopeasti muka voisin raskautua uudestaan. No katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan :)
Plussapuhureita kaikille tonskille vain kovasti!
Hermione kp 27/31> Enkä edes mieti testaamista, vielä ennen ens viikkoa...
menossa kp23/25-27 tai jotain
Huomenna lähdetään turun Caribiaan päiväksi uimaan ja nauttimaan koko perheen voimin.
Toivon ettei menkat nyt ainakaan huomenna puske päälle kun pitäis Ainon kanssa altaassa lillua, ei niitä tosin tarvii tulla sen jälkeenkään !!
Tsemppiä kaikille, tulen sitten torstaina illasta tai perjantaina aamusta kertomaan miten meillä kävi !
aa ja hampaita kiukkuava ae
ja odotellaan ensimmäisenä etappina ovista jonka pitäis olla ensi viikolla. Pitkiltä nää kuukaudet kerta toisensa perään tuntuu mut ei auta kun yrittää. Mulla on taas jostain ihmeen syystä tosi toiveikas draivi päällä tässä kuussa toivotaan et tuottaa tulosta! :) Olishan tuo jo aika... Jos nyt tärppäis vauvan LA olis 24.12 :) aika ihana joululahja olis etten sanois! No katsellaan nyt miten käy vai käykö kuinkaan.
Tsemppiä vaan piinailijoille ja Hanille myös! Kiva kun sinäkin pääsit mukaan joukkoomme yrittelemään eikä vaan kuumeilemaan :)
Mukavaa viikkoa kaikille!
Adelein kp 7/28-30 yk6
Jaahas. Mä alan laihduttaan. Satuin näkemään itseni peilistä tänä aamuna, vaikka oon yrittäny pitää silmät aina kiinni kun keikistelen ilman vaatteita. =D Hyi olkoon. Hitto. ÄÄÄÄ. =)
Hermione, AA ja kandi piinailee mun kanssa..jey! Plussauutisia kyllä tarvittais, ettei ihan usko mene koko hommaan! =)
Han: ihanaa, että oot nyt mukana tosissaan! Saas nähdä toimiiko intuitiot vai ei..;)
Adelein..Olis kyllä ihana LA..=) Tsemppiä!
Eipä tässä muuta..nostelen vaan pinoa..=)
t.poppis kp26/~31
Poppis, mut puolestaan herätti lause keskenmenon johdosta sairaalasta saadussa paperissa: " lievää keskivartalon obesiteettia" :D Siis kun olen aina ennen ollut sellaista kitaramallia, eli kapea vyötärö mutta leveät lanteet. Nyt sitten ei ole tietoakaan kapeasta vyötäröstä, kun on tuo raskauden jälkeinen pömppis vieläkin varsin hyvinvoivana mun mahaa koristamassa...
On vaan tosi hankala laihduttaa, kun on nuhakierre toisensa perään. Koko maaliskuu on mennyt räkäisenä, nyt piinaa kolmas nuha putkeen. Aina viikon kestää yksi nuha, ja sitten iskee toinen. Kuvaavaa on, että olen päässyt viikon välein kuntosalille, kun aina on olo ollut jo parempi. Sitten onkin seuraavana päivänä käynnistynyt uusi räkiskierros.
Mulla on nyt kp21, vielä yli viikko piinikseen. Tässä kierrossa on kyllä nippaillut ja jomottanut alavatsaa tosi usein, ja pelkäänkin (ehkä ihan turhaan), että sieltä on irronnut kaksi munasolua... En kyllä ihan kaksosista haaveile, joten toivotaan, että jos tärppää, tärppäisi vain yhden muniksen verran :)
Poppis ja AA, tehän pääsette ihan pian piinailemaan oikein kunnolla! Mitäs AA:lle kuuluu?
Kandi 21/~29-31
Täällä edelleenkin kehittelen oireita. Nyt on jo muka pientä pahoinvoinnin poikasta... Niin varmaan, eihän mulla koskaan ennenkään näin aikases vaiheessa ole ollut tällaisia oireita. Joten olen varmaan kuvitellut kaiken. Kyllä vauvakuume voi tehdä mitä kummallisempia mielenhäiriöitä ;)
Poppis ja Kandi. Musta on tullut kanssa ihan hirvee läski parin viimevuoden aikana. Joskus niin kapeasta vyötäröstä ei ole enää merkkiäkään. Painan tällä hetkellä saman verran kun Milon loppuraskaudesta, huh huh. No mulla on ens kuussa aika Antioksidantti klinikalle missä mulle tehdään kunnon ruokaremppa ja myöskin mitataan vitamiini ja hivenaine taseet, niin luulis painon alkavan tippua. Mä en vaan kerta kaikkiaan osaa syödä terveellisesti.
Luin muuten just tuolta Kaks plussalta että sokeri ja valkoiset jauhot tuhoaa munasoluja ja että kun yrittää raskautta pitäisi syödä vain paljon kasviksia ja hedelmiä.
AA:lle tsemppitykset piinis päiviin kuten myös tietenkin Poppikselle ja Kandille! Nyt vain plussapuhureita meille kaikille kovasti!
Adeleinille bd bd uudelle kierrolle!
Hermione kp 29/31< Ehkä testaan huomenna....
Testatkaa jo kun minnuu jännittää niin kovin :D
Omaan napaan ei ihmeitä, kohta kait sitä voisi itsekkin hieman piinailla mutta, mutta... no siihenhän se kuitenkin menee että osatan sata testiä ja itken ku ne on kaikki negoja :)
Siinä määrin kovia menkka jomotuksia ollut jo pari päivää että voi olettaa tätsän tulevan jo nyt vkl. Saapan nähdä.
Plussat testeihin tytöt!
T: Ull-Maij kp 19/?? dpo9 (7-9)
Sellaisia uutisia että sain tuossa noin tunti sitten apteekin omaan testiin kaksi viivaa, toinen oli kyllä tosi hailee, mutta viiva kuitenkin, täytyy tehä vielä uusi parin päivän päästä !!!
Kyllä on ONNELLINEN OLO !!
aa
Meinasin jo tekstata sulle tänään, että miten kävi :) Ihanaa, kyllä tuli oikeaan osoitteeseen tuo plussa! Teillähän voi hyvällä tuurilla tulla tasan kaksi vuotta ikäeroa muksuille :)
Kylläpäs tuli hyvä mieli, vaikka yleensä plussauutiset tekee vähän kipeää. Nyt ei kyllä yhtään pistele, olen vain tosi onnellinen sun puolesta!
Niin se sitten oli että tämä oli se sun tärppikierto :)
Hermione P.S. Kävin jo hakemassa testin apteekista jos sitten huomen aamulla testailisi :)
Voi että mäkin tulin tosi iloseks teidän puolesta!!! Ihanaa, että sait kauan odotetun plussan! Onnea sylin täydeltä!
-Q-
Onnea AA! Voi, että oon onnellinen teidän puolesta. Eiköhän ne viivat siitä vahvistu. Sitten vaan masua kasvattelemaan. :)
pesukarhu
Huvikseni tulin vielä vilaseen tänne ja mitä mitä mitä?!?!
[color=#DC143C]IHANAA AA!!!!!!!!!!!! TUHANNESTI ONNEA!!!! =)
Aivan mahtavia uutisia!! Perässä tullaan! ;)
t. poppis
Toivottavasti muitakin seuraa perässä ;o)
Miula on vieläkin epäuskonen olo ja ei meinaa oikein todeks uskoo vaikka huono olo taas nostaa päätään. Pitäs vaan mennä kun ylihuomenna ois muuttopäivä ja sitten päästään omaan kotiin.
Sonteri rv5+jotain
Kiitos kaikille onnitteluista, tuli tosi hyvä mieli.
Otan mielelläni kaikki teidän mukaan tähän junaan, tilaa on vielä !!
Nyt muate !!
ps. laskurin mukaan LA 5.12.2008
aa
[color=3A5FCD]Nyt on sitten pääsiäinen mennyt ja arki taas koittanut..=) Hiljaista on ollut pinossa..enpä ole itsekään kovin puhelias ollut.
Pääsiäinen meni mukavasti perheen kesken..Emis tykkäs kun iskä oli niin paljon kotona..Nyt mies lähtikin sitten loppuviikoksi Ruotsiin hommiin..Piuh.
Mitenkäs kaikkien tilanne? Mun kanssa tais olla muitakin piinailijoita? Täällä menossa kp24 ja hiljaa hyvä tulee? Mies on ihan varma taas, että masussa on jo tulokas..itse olen vähän skeptisempi..ehkä..toiveikas toki..=D
Kirjoitelkaas kuulumisia!
t. poppis kp24/~31