Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~Tonskat loppukuuhun~*~

25.03.2008 |

' Avasinpa meille uuden pinon kun oli jo monta sivua juttua..=)

Tässä edelliset jorinat: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=46&m=12573573&p=2&tmo…

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea paljon Niamey! Niin tästä vaan yks kerrallaan siirtyy odottajiin voi kun itsekkin! Huokaus! (Sorry muuten et mulla ei ole näissä teksteissä pilkkuja. Poitsu teki hieman tekstinkäsittelyä ja pilkku irtos...)

Niin se spermatestin tulos kestää n 2vkoa. naureskeltiin et kun toi testi sattuu just samaan ajankohtaan kun ovis niin saas nähdä tuleeko testin tulos vai + vai täti ensin... En oikastaan usko yhtään et simpoissa olis mitään vikaa vaan epäilen omassa hormonitoiminnassa olevan jotain heittoa kun sitä tuhrutteluakin on joka kierrossa. Mutta ompahan sitten selvitetty tuokin. 50e vaan on omavastuu joten ei mahdoton. Jostain klinikalta olis saanu jopa 44e mut mies oli ehtiny jo varata tuon väestöliiton.

Lisää plussia vaan pinoon! :)

Vierailija
42/57 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, NIAMEY se ei kauaa ehtinyt kuumeilla täällä :D ONNEA PLUSSAUKSESTA+++! Kyllä se on ihan oikea plussa, vaikka ei niin vahva olisikaan :) Tervemenoa o-puolelle ja tarrasukkia masuasukille :)

POPPIS, pidetään vielä toivoa yllä jookos? :) bdbd

HERMIONE, pahoittelut tädistä, toivotaan parempaa onnea tähän kiertoon! :)

Omaan napaseen ei mitään uutta. Ei jaksa bongailla ovistakaan, kun en tuota mun kroppaani kuitenkaan älyä ja enhän muutenkaan tule vielä tästä kierrosta raskaaksi :D

Plussatuulosia +++

Han kp11?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas nyt taas uusi plussa-aalto alkamassa! Tiedättekö muuten, mikä on vähän huvittavaa? Plussia putkahtelee tosi samassa järjestyksessä, kuin enska-aikaankin! On siis melko yhteneviä ikäeroja luvassa meidän lapsille :) Mä jo silloin joulukuussa ihan kummissani, kun olin samoilla raskausviikoilla ihan eri tyyppien kanssa, kun aikoinaan enskaillessa. Nyt taas tuntuu, että mä olen sitten tonskissa taas niitä " pahnanpohjimmaisia" , kun kaikilla tutuilla on enemmän viikkoja kasassa :) Niin siis kunhan pääsee ensin siihen odotusvaiheeseen.

Kävin eilen katsomassa yhden raskausaiheisen leffan, ja jopas tulikin vauvakuume. Silloin joulukuussa tuntui, että olenkohan sittenkään vielä valmis toiseen odotukseen, mutta nyt on ihan sellainen olo, että bring it on! :) Olen saanut vähän omaa aikaa, ja tosiaan ehdin syksyksi yliopistollekin. Tammi- tai helmivauva olisi elämäntilanteeseen nähden tosi sopiva, vaikka mä kyllä kovasti lyhyemmästä ikäerosta aluksi haaveilinkin.

Mutta tosiaan, tätiä odottelen aikaisintaan torstaiksi, viimeistään sunnuntaiksi. Mitään oireita ei ole, eikä kauheasti fiilistäkään.

Onnea Niameylle!!!

Kandi kp??

Vierailija
44/57 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se haamuviiva varmaan mihinkään katoa, uutta vaan maanantaina pissan alle ja siitä se lähtee.

Poppis: mulle tuli otsaan näppyjä ja olin kans aika varma että sieltä se täti pyllähtää mutta ei kuitenkaan tullut.....

Adeleinelle laitan voimia, me testattiin miehen sperma kotitestillä kun Ainoa tehtiin, jos siinä ois ollu jotain erikoista niin sitten oletais lähetty kans kunnon testeihin.

I-L teretulemast oikein varsinaisesti tälle puolelle mä en vielä raski jättää teitä kokonaan kun kovasti toivon kaikille plussaa !

Mä komppaan Poppista ja suosittelen heti vaan ehkäisyn pois jättöä ja yrittämistä, sitä kun ei koskaan tiijä kuinka kauan tässä puuhassa menee.

Kandille on tullut oikein kunnon vauvakuume hyvä niin toivottavasti saatte sen plussan pian ollaan taas sitten samoissa kun viimeksi.

nyt tanssimaan Fröpelin Palikoita ainon kanssa.

aa ae ja vielä vailla varsinaista työnimeä oleva pikkuinen 4+6

Vierailija
45/57 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullahan on viikot 3+6

aa

Vierailija
46/57 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun alkoi taas plussia ropisemaan. Paljon onnea!

Kaikille piinailijoille tsemppiä ja lisää plussia vaan tähän pinoon.

pesukarhu

Vierailija
47/57 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta auringon alla eli nostelen vaan pinoa..Ei mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen..Taidan kuitenkin ostaa tänään testin kaupasta..jos vaikka...........=)

t. poppis kp30/~31

Vierailija
48/57 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on kiva että plussia alkoi tänne tipahtelemaan enemmänkin. Mun piti jo sulle aikaisemmin sanoa että me asutaan Tampereella, mutta muutetaan parin viikon kuluttua Toijalaan. Silloin kun me alettiin etsimään näiltä nurkilta taloa niin meille oli tärkeää asua motarin läheisyydessä ja mielummin tällä Lempäälä, Viiala, Toijala akselilla, koska me vihataan Tampereen ruuhkia. Ja niitä yleensä esiintyy tuolla eteläisellä puolella. Toijalasta mun mies pääsee vajaassa puolessa tunnissa töihin Tampereelle eikä tarvi jumittaa ruuhkissa.

Tervetuloa tänne pirkanmaalle! Ja tule ihmeessä sitten meidän enskojen kuukausi treffeille :)

ON. Ihan järkyttävät menkat! Maha on niin kipeä että tonninen Panadolikaan ei tahdo auttaa, ja vuotaa niinkuin härkää tapettais!

Ärsyttää muutenkin kun vaikka tuo olikin vasta eka yk keskenmenon jälkeen niin oikeastihan meidän yritys on jo kestänyt jo paljon pitempään. Jotenkin tuntuu että toi keskenmenoon johtanut raskaus olisi saanut jäädä tapahtumatta. Olisi paljon helpompaa että jos vain joutunut yrittämään paljon pidempään. Jos ymmärätte mitä tarkoitan.

Mä oon jo kolme kertaa elämäni aikana ollut raskaana ja vain yksi niistä on onnistunut :( Mulla on hirveän epäonnistunut olo! Ja seuraava raskaus pelottaa ihan hirveästi. Voi kun joskus vielä saisin sen onnen koeka että saisin vielä synnyttää terveen lapsen.

Sori tämmöinen vuodatus...

Hermione yk2 kp2/31> Oikeasti yritystä jo 7kk takana...

Vierailija
49/57 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermione, mulla on ihan samat fiilikset sun kanssa! Lokakuussa jäi ehkäisy pois, ja huomenna on jo huhtikuu, eikä vauvaa kuulu... Yritän ajatella niin päin, että kolmesta yrityskierrosta on saatu aikaiseksi kaksi raskautta. Mutta asian toinen puoli on tosiaan se, että tätä kiertoa edeltävä kunnon yrityskierto on ollut marraskuussa. En oikein tiedä, voiko tuota heti km:ää seurannutta kiertoa laskea yrityskierroksi, kun jäi tiputtelun takia aika vähiin puuhailu. Enkä edes ole varma ovuloinko lainkaan.

Eli tavallaan tämä kierto on vasta eka kunnon yrityskierto km:n jälkeen, toisin sanoen mun koko elämäni neljäs kunnon yrityskierto. Mutta käytännössähän lopputulos on ihan sama kuin niillä, jotka ovat lokakuusta asti yrittäneet tuloksetta. Vauvaa ei vaan näy! No, eiköhän sitä jossain vaiheessa jotain tapahdu. Kevät ja kesä ovat hedelmällistä aikaa :)

Kandi kp 25/29~30, yk 1 tai 2

Vierailija
50/57 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään et kerinnytkään kuumeilemaan :)

Onnea myös AinoAuroralle!

tsempitykset Adeleinille, Hermionelle, viipulille, poppikselle, kandille sekä muille plussaa odottaville.

Tervetuloa pitkään piinailijoiden sakkiin angorainen.

Omaa napaa ollaan nyt tärppi päivissä taas menossa ja peti on ollut lämpimänä kolmen päivän välein. Useamminkin voisi mutta sitten menisi kyllä jo mukavasta viihteestä maku. Minä olen miettinyt että millaiset ne limat nyt olikaan silloin oviksen aikaan. Ärsyttää nämä epäsäännölliset kierrot. Koskaan ei voi tietää millon on paras hetki vai tuleeko ollenkaan. parhaat päivät mun laskujen mukaan 21-34 kiertopäivät. Siinä ei ajoiteta yhtään mitään varmasti. :(

Silti olen laskenut kiertopäiviä ja nyt aloitin tässä kierrossa syömään kalanmaksaöljy kapseleita. Toivossa on hyvä elää..

pe yk 4 kp 27/35-48

Vierailija
51/57 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli mieleen että jos nyt nappaa niin tulee jouluvauva. Vaikka ajatus ajankohdasta ei tunnukaan mukavalle minun tai miehen mielestä niin onnellisia tietysti vauvasta ollaan. Tulee vaan kiroamaan syntymäpäiväänsä isompana, kun saa " vähemmän" paketteja ja joutuu odottamaan koko vuoden juhlia.

Ajatus myöskin sen pelottaa, kun taas olisin ruuhka-aikaan sairaalassa ja henkilökuntaa lomalla. Esikoinen syntyi heinäkuussa jolloin aina supistetaan palveluja.

Vierailija
52/57 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelen pinoa..Menkat ei oo alkaneet, mutta vähän juilii siihen malliin, että odotettavissa on..Huoh..Odotetaan nyt vielä..

Muistakaa jekuttaa ihmisiä!

t. poppis kp31/~31 *alkaa jekuttamaan ihmisiä heti aamusta diabolisilla piloilla!* =)

Vierailija
53/57 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Niameylle plussasta!!!

Poppiksella jännät paikat, sormet ja varpaat on täällä pystyssä...

Kuinka maltat vielä olla testaamatta!?

Plussaonnea kaikille!

Viipero rv 9+5

Vierailija
54/57 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulin tääne vaklaamaan mitä poppikselle kuuluu, mutta näköjään ei vielä mitään pöh...

Hermione: mulla on kaikki sympatiat siellä, ei varmaankaan tunnu kivalta olo juuri nyt. Pura vaan kaikki kiukku tänne se helpottaa kummasti oloa.

Kovasti toivon kaikille plussaa, kun sitä itsekkin tietää miten riipivää se on kuukausi kuukauden jälkeen aina vaan pettyä !

Mulla on vieläkin jotenkin epäilevä olo, nyt kun tässä omassa lähipiirissä on niin monelle sattunut keskenmenoja ja muita kamaluuksia sitä itsekkin pelkää kauheasti, jotenkin paljon enemmän kuin ekalla kerralla. Silloin mulla oli tosi luottavainen olo lähes koko ajan.

PLUSSAPUHUREITA

aa fröpelin palikoita kyttäävä ja jamittava ae sekä pikkuinen 4+1

Vierailija
55/57 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiihana ilma ulkona! Me vaan pärskitään ja nenä valuu, mutta pakkohan sitä on ulkoilla nuhasta huolimatta. Noel menee pitkin seiniä muuten...

Mulla nyt kp 26/29-30 (oviksen mukaan, jos luteaalivaihe ~14pv) menossa, eikä kyllä ole mitään suurempia piinailuja. On jotenkin sellainen olo, ettei kyllä tärppää tästä kierrosta - sama kuin Hanilla :) Mutta toisaalta, en ole oikein ekspertti tässä menkkaolon ja raskausoireiden erottamisessa toisistaan, joten nähtäväksi jää, miten käy. Onneksi on enää muutama päivä tätä kiertoa jäljellä!

Kandi

Vierailija
56/57 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tänään parhaan aprillipilan ikuna!! =)

Menkkoja ei edelleen näy..Mä oon aika pessimistinen..alavatsassa tuntuu oudolta kun kävelee..mullahan ei ole koskaan ollut mitään menkkaoireita, mutta ajattelen, että tää on nyt sellainen..on jatkunut koko päivän..kai ne menkat yöllä alkaa..Voi piuh.

t. poppis 31/~31

Vierailija
57/57 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä testaat jos ei yön aikana mitään mullistavaa tapahdu, hermot meinaa täällä taustalla pettää kun jännittää niin vimpeleesti:))

Aurora *hengessä mukana*