Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~Tonskat loppukuuhun~*~

25.03.2008 |

' Avasinpa meille uuden pinon kun oli jo monta sivua juttua..=)

Tässä edelliset jorinat: http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=46&m=12573573&p=2&tmo…

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA todella paljon!! Monesko kierto teillä oli menossa?

Täällä todella on joukko muitakin, jotka tahtoo mukaan :) mutta katsotaan koska meidän aika on...

Sekin on totta, että muiden plussat saattaa joskus kirpaista, vaikka onnellinen onkin. Se on niin kumma juttu, koska eihän se muiden plussa ole itseltä pois, mutta niin se mieli vaan toimii. Mulla (vasta) yk6 menossa, mut nyt jo huomaa et jotenkin ahdistaa kun kaikki ympäriltä raskautuu ja itselle ei vaan tule tärppiä. No täytyy vaan olla kiitollinen siitä, et on sentään jo toi yks ihana mukula olemassa, koska monella ei ole edes sitä.

ON: Ei kummallista kun ovista odotellaan. Nyt taitaa olla kp10. Meillä tää homma taitaa saada jo lievää epätoivoa aikaan, koska mies menee tiistaina spermatestiin väestöliittoon... Meillä kun ikää on jo kohta tuo yli 35, niin luin jostain et alustavat tutkimukset kannattais aloittaa jo ennen vuotta. Katsotaan...

No mutta Harmonie, tulethan kertomaan meille oman tuloksesi het kun saat sen tehtyä :)

Sonterille tsemppiä muuttoon! aattaa olla nyt vähän raskaampaa, mutta eiköhän sen kestä kun tietää mitä on tulossa ;)

Ei muuta kuin ihanaa viikonloppua kaikille!

Adekein

Vierailija
22/57 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä nyt sitten kuitenkaan niin hiiiirveän pitkään mennyt :D Onnea kamalasti!!

-Osse, typy ja Raju rv 8+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin se odotus palkittiin, IHANAAAAAAA:=)

Aurora

Vierailija
24/57 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, niinkuin sanoin että ei ole koskaan ollut noin kovia oireita vielä tässä vaiheessa. Että en ollut kovin yllättynyt lopputuloksesta. Noi oireet ehkä johtuu vain siitä että on tulossa vuosisadan pahin täti kylään....

Mutta, mutta AA:lle erittäin onnellisia odotuspäiviä toivottelen :) Ihanaa että saatin edes tuo kauan kaivattu plussa tähän pinoon. Olen hirveän onnellinen puolestasi!

Hermione ( tätiä odotellessa... )

Vierailija
25/57 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuhannesti onnea AA:lle, aivan mahtavia uutisia!!!

Tuli itku kun luin sun viestin, oon tosi onnellinen sun puolesta, te olette todella ansainneet tämän onnen! Tarrasukkia pikkuiselle!

Hermionelle pahoittelut negasta :/ Toivottavasti se teidänkin aika tulisi mahdollisimman pian.

Viipero rv 9+1 (joka näki eilen ensimmäistä kertaa ultrassa pikkuisen sydämensykkeen ja on siitä ikionnellinen :)

Vierailija
26/57 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vakoilija vallan liikuttui uutisista!!! Kyllä sitä voi olla niin onnellinen toisen puolesta...

muillekin odottaville onnea, siellä monella jo masuja paisutellaan!

täältä laitankin kovasti teille kaikille plussaonnea, eikös sen kevään pitäisi niitä plussia nyt tuoda tullessaan ;))

harmi Hermione, jos ei tässä kierrossa tärpännyt =(

muutenkin toivotan mukavaa kevään jatkoa tonskailijoille

Mykis ja S 1 v ja kohta 2 kk päälle

Vierailija
27/57 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS vielä hirveesti kaikille onnitteluista, ei tätä vielä itsekkään oikein usko todeksi ja teen uuden testin vielä varmaan huomenna josko se vahvistuisi.

Nyt toivotaan vaan parasta.

Adelein, saat olla mun puolesta vähän kateellinen ja kiukkuinen, niin mäkin olen ollut puoli vuotta kaikille niille jotka on plussannu vaikka olen myös ollut onnellinen heidän puolestaan.

Meillä YK oli nro 7 ,joten vierähti tässä hetken aikaa yritellessä.

Viiperolle erikoiskiitokset ovistikuista joilla bongasin tuon oikean ajankohdan. Kiitos paketti on vielä lähettämättä mutta kunhan saan aikaiseksi niin laitan tulemaan.

Kandille Adeleinelle Poppikselle Hermionelle Hanille, Kaimalle, Ull-Majlle kovasti tsemppiä, kaikille muillekkin tietysti mutta nämä nyt tuli tähän hetkeen mieleen !!!

aa uinuva ae ja piskuinen 4+4

Vierailija
28/57 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvi mitään noista tikuista antaa, johan tuo ilouutinen oli tarpeeksi iso kiitos :)

Kyllä täytyy sanoa että tehokkaat oli tikut, käväisivät tosiaan kolmella ihmisella tuomassa plussan, ensin ystäväni hommasi ne aikeenaan käyttää niitä seuraavassa kierrossa, mutta plussasikin jo samassa kierrossa. Sitten minä sain ne, ja kävi ihan samoin - jäi tikut käyttämättä. Ja nyt vielä AA ehti käyttää tikut ja löysi oviksen, tuloksena plussa. Mahtavaa :)

Kaikille nyt roppakaupalla plussaonnea, toivon sitä todella kaikille teille!

Viipero

Vierailija
29/57 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA, rutkasti ONNEA PLUSSAN JOHDOSTA! +++ ♥ :) Nyt reippaasti tykötarpeita vauvan matkaan, että pysyykin joulukuulle mukana!

HERMIONE, pahoittelut negasta :( Mutta odottele nyt ensin se täti paikalle, ennenkuin menetät toivosi tärpistä ;)

).( Pää kipiä. Ei oo taas huvittanut paljoa puuhastella, kun menkat kesti 7 päivää ja muutenkin oon ollut sairaana. Vaan eipä tässä vielä kiire ole, tiedä taas kuinka pitkä kierto edessä, tuskin oviskaan vielä lähiaikoina tuloillaan....

Tärppionnea KAIKILLE!! +++++

Han kp10

Vierailija
30/57 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermionelle laitan kyllä pahoittelut ja isot sellaiset, kyllä se teilläkin vielä kohdalle osuu, kun vain malttaa odottaa ja yrittää, monesko YK teillä nyt onkaan menossa ??

Omaan napaan sellaista että tein nyt sitten vielä varmistustestin kun se eilinen viiva oli niin haalea, tein clear blue testin kun ajattelin että teen toisenmerkkisellä testillä ja ihan selkeä plussa sinne ruutuun pärähti.

mukavaa viikonloppua

aa

Vierailija
31/57 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=D87093] Eipä ole tullut piiiiitkiin aikoihin kirjoiteltua. Lukemassa olen aina välillä käynyt teidän juttuja kuitenkin:)

Nyt piti kyllä sitten tulla onnittelemaan AA:ta!!! Tosi ihania uutisia:)! Onnellista odotusaikaa!

Omaan napaan ei mitään ihmeitä kuulu. Ei ole vielä tärppiä tänne osoitteeseen tullut:( Nyt on menossa yrityskierto nro 4...en ole tietoinen, että mikä kp on menossa, mutta aika alkukiertoa elellään. Nyt on jotenkin sellainen vaihe itsellä menossa, ettei jaksa hirmuisesti stressailla vauva-asioiden suhteen... En aio siis tässä kierrossa laskea kiertopäiviä (en laskenut oikein edellisessäkään), enkä käyttää mitään " poppaskonsteja" :) Olisi kyllä ihan huippua, jos vauva masuun pöllähtäisi, mutta ei jaksa nyt ottaa paineita asiasta. Tulee sitten kun on tullakseen<3 Voi kyllä olla, että tätä ns. stressitöntä vaihetta ei kauaa kestä, mutta siis nyt tällä hetkellä yritän ottaa ihan vaas iisisti ja suunnata ajatukset johonkin muualle.

Sitten tärkein juttu, mitä meillä on tässä tänään tapahtunut:D Eli meidän pikkuinen rakas täytti tänään tasan 1 v. <3 Vähän on itsellä sellainen haikea olo, kun tuo vauva ei varsinaisesti olekaan enää mikään vauva...mutta aivan ihanaa on kyllä seurata, kun toiselle ikää kertyy ja taidot kehittyvät, koko ajan opitaan uutta ja ihmeellistä:) Äkkiä on kyllä vuosi mennyt!!! Tuntuu, että ihan vastahan me oltiin synnytyssalissakin ja ihmeteltiin uutta, pientä ihmisenalkua<3 *nyyh, ilonkyynel* :D

Jepjep, nyt taidan mennä vähän siivoilemaan! Sunnuntaina ja myös sitten ensi viikolla tulee poitsun synttäreille vieraita:)

Paljon plussaonnea ihan jokaiselle Tonsgalle!!! Ja kauniin keväistä viikonloppua!

~ ♥ ~ Viipuli ~ ♥ ~

Vierailija
32/57 |
28.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=D87093] Ääh, mähän ihan huijasin teitä edellisessä viestissäni:D Siis nyt onpi menossa täällä yrityskierto nro 5 (eikä 4) :) Jäi vaivaamaan tuo, joten oli pakko tulla korjaamaan " moka" :D Kahdessa ekassa kierrossa olen kyllä vielä imettänyt poitsua, joten en tiiä, voiko niitä laskea nyt ihan tositosi virallisiksi yrityskierroiksi... Toki imetyksen aikanakin voi raskautua, mutta siis kuiteskin:)

Joopajoo, nyt miehen viekkuun kattomaan telkkaria:) Ja sitten kohta Nukkumatin kanssa treffeille! Heippatihei!

~ ♥ ~ Viipuli ~ ♥ ~

Vierailija
33/57 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen lueskellut juttujanne jo jonkin aikaa, mutta ajattelin, että kirjoitan itse vasta odotuspuolelle. Mutta ei se niin helppoa olekaan... Ensimmäinen lapseni syntyi huhtikuussa 07 ja toista on yritetty nyt neljä kiertoa. Eka tärppäsi yk2, ja nyt olen niiin malttamaton...

Onnittelut plussanneille myös minulta!

Vierailija
34/57 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava saada mukaan uusia! Joo eipä tässä pinossa taida montaa olla minun 6kk oleiluni aikana ollut joka ois ekalta yk:lta lähtenyt odottajiin. Mikähän siinäkin lie syynä..? mut täällä me toisiamme kuitenkin tsempataan ja onhan täältä aina tasiasesti porukkaa kuitenkin tonne odottajiin siirtynyt.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
35/57 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista finniä pukkaa leukaan, että oon melko varma, että menkat alkaa.. =/ En silti periksi vielä anna..onhan tässä aikaa? =) Jospa ei menkat alkaiskaan...hmph.

t. poppis kp28/~31

Vierailija
36/57 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipshei kaikille!

Kylläpäs nyt vaan on käynyt niin, että vauvakuume on iskenyt sekä minuun että mieheeni. =) Tässä nyt pohditaan, että tohtisiko jo ihan tosissaan alkaa yrittämään vai odotetaanko vielä hetkinen. Tyttönen sai alkunsa piiiiiiitkän odotuksen jälkeen, joten sen puolesta voisikin jo aloittaa tositoimet. Toisaalta, joskus kai toinen voi tulla helpomminkin...

Ihanaa on kuitenkin se, että mieskin niin kovasti toivoo vauvaa. =)

Ekat menkat synnytyksen jälkeen alkoi samana päivänä, kun tyttönen täytti 10 kk. Olisikohan järkevää odottaa useammat, ennen kuin ehkäisy jätetään pois...

Sekavaa selostusta, mutta ajattelimpa kirjoitella, että täälläkin kuumeillaan...

t. iida-linnea

Vierailija
37/57 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätsä pelmahti kylään heti aamutuimaan ja ihme kyllä ei oikeastaan pahemmin harmita. Onhan se kivempi saada alkuvuoden vauva ;)

Angoraiselle ja I-L:lle tervetuloa tonskailun jännään maailmaan :)

Poppis älä vielä menetä toivoas!

Nyt täytyy valmistautua serkkupojan rippijuhliin.

Hermione yk 2 kp 1/31>

Vierailija
38/57 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tosi tosi paljon AA!

Tämä hätänen meni sit testaan vaikkei vielä ihan tätsy myöhässä olekkaan.. Noh!! Haamuhan se sieltä pilkotti :D

Täytynee tosiaan tehdä tänki uus testi vielä tuossa alkuviikosta kun ja jos on täti sit kunnolla myöhässä.. masulla kyllä juilii sillain että vois tätikin olla tulos!

Mutta sellainen " tunne" oli jo oviksen aikaan että nyt jotain tapahtuu! Mä oikeen suutuin miehelle kun ei ollut yhtää innostunut petipuuhista ;D

Toivotaan että viiva vahvistuu!!

Niamey kp26/24-29

Vierailija
39/57 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD00CD]Jos nyt vähän paremmalla ajalla taas..=)

Sonteri on tainnut sitten muutta jo uuteen kotiin? Miltäs tuntu? =)

Adelein: kauanko niiden tulosten saaminen kestää siellä väestöliitossa? Saako saman tien tai jotain? Toivottavasti on hyviä tuloksia! =)

Angotainen tervetuloa joukkohon! =)

I-L: jee..tänne vaan kuumeiulemaan! =) Minkäs ikäinen teidän typykkä nyt on kun niitä menkkoja pohdiskelet? Ei niitä mun mielestä tarvitse useampia odotella..muuta kuin toimeen vaan. =D

Hermione: noinkohan sitten pahoittelis tädistä vai ei? =) Onnea vaan uuteen yritykseen..

Mä huomasin, etten oo ollenkaan laskenyt yk:a..kai meillä on jo jokunen tossa vierähtänyt kun tuntuu, että olen jo monet plussat todistanut...piuh..

Ei näy vielä menkkoja..odotellaan...

t. poppis kp29/~31

Vierailija
40/57 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD00CD]Ja plussan kera perkules!! =) Onnea, onnea!! Ei kai se viiva sieltä enää mihinkään lähde! =) Lisää vauvoja..jee! =D

t. poppis