Söin jo jouluaterian ja pian lähden töihin teitä auraamaan.
Kuka toivoi lumisadetta jouluna ja sen takia joudun töihin.
Kommentit (29)
Minä otin juuri terästetyt jouluglögit ja kohta lähden muijaa kyntämään. Hatuttaako? Njäh njäh!
Yläfemmat Teiden Ritareille! Aura-auto/traktori on Suomen talven kaunein näky! 🎅
Jonkunhan ne on ne oikeat työt tehtävä, kun me muut vedetään lonkkaa ja glögiä takkatulen loimussa. Leppoisaa joulua!
Kiitos olet tärkeä monelle!! Hyvää Joulua
Sentti satoi lunta ja ap on tuskissaan.
Leppoisaa työpäivää! Minä lähden hommiin huomenna.
Mukavaa työpäivää! Itse heräsin jo viideltä töihin.
Kävin äsken paskalla. Kohta vois pukee päälle
Vierailija kirjoitti:
Minä otin juuri terästetyt jouluglögit ja kohta lähden muijaa kyntämään. Hatuttaako? Njäh njäh!
Ja sen pituinen se
Kiitos, ap (muut voivat katsoa sanakirjasta sanan merkityksen, sitä käytetään nykykielessä harvakseltaan).
Hyvää Joulua 🎅
Auraajat on kyllä ihan perseestä, tukkivat ajotiet ja auraavat huonosti. Rosk a sakkia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sen pituinen se
Mistä sinä sen pituuden tiedät? Oletko tirkistellyt?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, ap (muut voivat katsoa sanakirjasta sanan merkityksen, sitä käytetään nykykielessä harvakseltaan).
Hyvää Joulua 🎅
Sanakirjasta? Millä vuosikymmenellä sinä elät?
Kiitos tärkeästä työstä. Toivottavasti saat riittävän korvauksen aherruksesta.
Suuret kiitokset auraajille! Muistakaa välillä ne kävelykadutkin, kiitos.
Sentään teet tärkeää työtä. Kiitos kaikille jotka pitävät tiemme kunnossa sekä turvallisina, hyvää joulua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää Joulua 🎅
Sanakirjasta? Millä vuosikymmenellä sinä elät?
Tällä, tarkalleen ottaen 2023. Tunnistan sekä painetun että digitaalisen (sana)kirjan. Opettele sinä Pisa-Antero ensin aakkoset ja sitten laskemaan ilman sormia kolmeen ennenkuin kommentoit.
Mukavaa työpäivää.