Ärsyttää töissä Hetki-salaattien rouskuttajat
Kalliita suhteessa sisältöön. Muoviroskaa tulee.
Kommentit (43)
Se on hyvä salaatti, jos on tuoretta. Kana-Taco. Ehkei ole muuta kuin ne kaupan jutut tarjolla.
Onhan ne ihan höttöä. Jäävuorisalaattia tai vastaavaa mikä on aivan ravintoköyhää.
Mä en tajua miten on mahdollista, ettei kaupoissa ole muita valmissalaatteja kuin ne surkeat tekeleet vuodesta toiseen. Missä tahansa muussa maassa on 10000-kertaiset lounasvalikoimat kaupoissa.
Ovat käsittämättömän huonoja omastakin mielestä. Eikö niissä ole lihaakin? Kunnon salaatissa on litra oliiviöljyä ja pähkinöitä, eikä mitään kuivia jääsalaatinpaloja ja antibioottikanoja.
Pitäisikö töissä olla rouskutushuone. Silloin se ei kuulu muille.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tajua miten on mahdollista, ettei kaupoissa ole muita valmissalaatteja kuin ne surkeat tekeleet vuodesta toiseen. Missä tahansa muussa maassa on 10000-kertaiset lounasvalikoimat kaupoissa.
Suomi on kehitys- ja teollisuusmaa. Meille syötetään halpaa ruokaa, ja laitetaan töihin. Olemme teollisuuseleläimiä maailman herroille.
Vierailija kirjoitti:
Bingo. Ennen kaupat kehittyivät, nyt on mennyt kauan takaperoisesti. Sen jälkeen kun persut aloittivat. Usein hevi-osastolta saa vatsaoireita korkeintaan.
Kyllä niillä nälkää siirtää sen, minkä tarvii. Eikä nuo nyt tolkuttomia maksa.
Rouskuta kostoksi näkkäriä. Korosta kokp ajan että saa paljon kuitua, ja kohta pitää mennä paskalle.
Ärsyttävintä on sellaiset jotka lämmitää mikrossa jotain kalaruokaa. Se mikro haisee sisältä pitkään kalalta. Ei houkuta lämmittää ruokaa sellaisessa hajupesässä.
On ihan hyviä ja hyvä kastike, mitta eikö nyt vähän vähempää olisi voinut sisältöä laittaa. 3 rkl tonnikalaa ja 3 rkl pastaa .
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttävintä on sellaiset jotka lämmitää mikrossa jotain kalaruokaa. Se mikro haisee sisältä pitkään kalalta. Ei houkuta lämmittää ruokaa sellaisessa hajupesässä.
Se leviää varmaan koko tilaan, kummallinen kalan haju.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas on ollu monesta maasta vaikeuksia löytää valmissalaatteja. Edes isoista kaupoista.
Voi hyvät hyssykät kun ihmiset nykyään ärsyyntyy kaikesta. Jokainen saa syödä omat eväänsä ja josset jaksa kattella niin katto toiseen suuntaan!
Liian vähän proteiinia noissa.
Mainitsin saman kerran aiemmin palstalla ja valtavasti tuli alapeukkuja. Miksi lie, tottahan tuo. Sais olla kokonainen kananmuna, tonnikalaa jne.
Siis täh. Sinä joudut siis maksamaan toisten salaatit, vai mikä ongelma hinnassa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas on ollu monesta maasta vaikeuksia löytää valmissalaatteja. Edes isoista kaupoista.
Niin minäkin kierrän niitä etsimässä, tulee kalliiksi matkustella.
Kuulun noihin rouskuttajiin, mutta ymmärrän ärtymyksen asiasta kylläkin.