Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset:Mitkä alushousut juoksutrikoiden alle?

Vierailija
01.10.2014 |

Olisin kysynyt Teiltä naiset,että millaisia alushousuja käytätte juoksulenkillä/ juoksukilpailuissa juoksutrikoiden alla?!Onko mitään erityismallia mitä suositte ja miksi juuri suositte kyseisiä malleja?

Terv. Juoksijanainen Terhi72

Kommentit (166)

Vierailija
161/166 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringejä käytän itse, sitten myös kunnon napakat pidempi lahkeiset mahdolliset. Siis sellaiset, jotka ei varmuudella rullaa yhtään mihinkään.

Vierailija
162/166 |
05.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeavyötäröiset, istuvat jotka eivät hierrä mistään. Ihan parhaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/166 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisia pikkareita. Rajat näkyy mutta ei haittaa.

Vierailija
164/166 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkkareina käytän säännöllisesti Stringejä ja Boxer mallisia koska ne sopivat mun pepun malliin parhaiten ja ovat kesällä parhammat jalassa eivät hankaa yhtälailla kuin normaali alushousumallit,et käyttäkää stringejä ja Boxer alkkareita enemmän,koska ne on hyvät juoksussa :) Ja mitä alushousuihin vielä tulee niin käyttäkää mitä itse pidätte parhaimpana ja älkää uskoko kaikkea tämän foorumin juttuihin.Itse olen ihastunu String ja Boxer mallisiin alushousuihin,joita pidän yhtäpaljon tiukkojen juoksutrikoiden kanssa,et en näistä malleista voi kertoa kummat mallit ovat parhaimmat.Yleensä käytän Stringejä lyhyillä lenkeillä ja juoksussa ja Bokser mallisia vähän pidemmillä matkolla esim. 1/2 maraton ja pidemmillä matkoilla. Tämä keskustelu on ollut mukava ja lisäksi lukijoita on ollut paljon ja vastaukset ovat olleet yleensä asianmukaisia muutamia vastauksia lukuunottamatta :)

Miia vm.70

Naurattaa nää Miia vm 70, tosiasiassa Pena 57v.

Vierailija
165/166 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mitä käytän. Jotkut näkyy läpi, jotkut ei. So what.

Vierailija
166/166 |
05.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä lukiessa tosiaan herää ajatus kuinka moni noista työpaikan naisista onkaan ilman pikkareita trikoiden kanssa. Onko tää yleistäkin? Ilmankos sitä näkyy useilla pillun muodot niin hyvin. Parasta silmänruokaa ikinä pirisä päivää. Enkä ole läähättävä setämies kuten täällä moni aina näistä vastauksista luulee :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi