Naiset:Mitkä alushousut juoksutrikoiden alle?
Olisin kysynyt Teiltä naiset,että millaisia alushousuja käytätte juoksulenkillä/ juoksukilpailuissa juoksutrikoiden alla?!Onko mitään erityismallia mitä suositte ja miksi juuri suositte kyseisiä malleja?
Terv. Juoksijanainen Terhi72
Kommentit (166)
Stringit ovat ainoat oikeat alushousut liikuntaan ja trikoiden alle, myös talvisin.
Itse käytän boxer/hipster malleja trikoiden alla talvella/kesällä. Stringit on kauheat urheilussa :(
N42v
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 15:28"]
Kyllä tämä juoksijanainen lenkkeilee jo talvi juoksutrikoilla ja alle olen jo laittanut alusasun,kun meinaa mennä tuuli läpi talvitrikoistakin,enkä halua saada virtsatulehdusta.Kesällä kyllä itselläkin stringit alushousumallina ovat käytännöllisimmät ja sopivat mun pepulle parhaiten.
N43
[/quote]
Samat talvitrikoot jalassa ja aluskerrasto alla.Kesällä käytän alushousuina hipster/boxer malleja,stringejä en ole koskaan erityisemmin pitänyt juoksutrikoiden alla,mutta voivat olla toimivat,mitä keskustelusta käy ilmi...enkä jo kokeilen stringejä kevät 1/2 maratonilla
N68
[/quote]
Kirjoittajat 68 ja 69 ovat sama mieshenkilö, joka ei osaa laittaa välilyöntiä pilkun jälkeen.
Olisiko joku teistä juoksijanaisista halukas myymään minulle pimpsa/persvaossa hankautuneet käytetyt juoksupikkarinsa ? Maksu suoraan tilille ja pikkareiden toimitus postitse minigrip-pussiin pakattuna heti juoksulenkit jälkeen...
-arominautiskelija
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:50"]
Olisiko joku teistä juoksijanaisista halukas myymään minulle pimpsa/persvaossa hankautuneet käytetyt juoksupikkarinsa ? Maksu suoraan tilille ja pikkareiden toimitus postitse minigrip-pussiin pakattuna heti juoksulenkit jälkeen...
-arominautiskelija
[/quote]
No ei ole! Ahdistavaa, mitä pervoja sitä liikkuukin! Urheilustakin pitää tehdä näin likaista, yäk.
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 16:54"]
-arominautiskelija
[/quote]
No ei ole! Ahdistavaa, mitä pervoja sitä liikkuukin! Urheilustakin pitää tehdä näin likaista, yäk.
[/quote]
älä nyt kaikkien puolesta vastaa....
mitä ihmeen pervoa siinä on jos pikkarit kiihottaa?
postitus Sittarin lokeropostiin.... Ei kotiosoitteeseen
- arominautiskelija
-arominautiskelija
[/quote]
stringit tai mitkä vaan.
- sama
Talvella Boxer malliset ja kesällä sitten aina stringit, et pääse alapää tuulettuun....
Ei mitään alushousuja alle, olen jo kauan juossut ilman alushousuja juoksutrikoiden kanssa :)
Avopuoliso pitää kesällä samanlaisia juoksutrikoita mitä kuvassa ja pitää kuulemma stringejä kanssa alushousuina, kun trikoiden kangas ei anna anteeksi alushousujen näkymistä ja varsinkaan rajoja.
http://images.sportsshoes.com/product/N/NIK6678/NIK6678_1000_3.jpg
Stringit tietty. Ei jää mitään ikäviä rajoja alushousuista trikoisiin :) :) :)
EVVK