Kumman kanssa tulisit paremmin toimeen?
Vaihtoehto 1 (yläpeukuta): ujo ja hiljainen, ei pidä kiroilusta, mielistee muita ja pyytelee paljon anteeksi, tarkkailee syömisiään, ulkinäöltään pitkä, hoikka ja tuuheahiuksinen. Vaihtoehto 2 (alapeukuta): Äänekäs, rempseä, rivo puheiltaan, pitää oluesta ja makkarasta, töksäyttelee asioita, ulkonäöltään lyhyt ja hieman tanakka. - Perusteluja myös
Kommentit (34)
Ennemmin naisellinen ja hissukka nainen kuin äijämäinen p*n jauhaja
Yläpeukku koska en siedä äänekkäitä ihmisiä.
No en tulisi toimeen kummankaan kanssa.
Yläpeukutin sillä taidan ymmärtää ykköstyyppiä paremmin kuin kakkostyyppiä. Toimeen voi tulla melkein kenen kanssa vain haluaa, mutta uskon että ykköstyypin ymmärtämisen eteen näkemäni vaiva on tuottoisampaa ja pienimääräisempää kuin kakkostyypin eteen näkemäni vaiva. Kumpaakaan halveeraamatta. Olen itse introvertti ja nautin keskustelusta enemmän jos siihen ei liity älämölöä, eli sekin vaikuttaa asiaan jos mietitään toimeen tulemisen kannalta.
Lisään vielä: Vaihtoehto 1: toimistotyöntekijä, kahden pienen lapsen äiti... Vaihtoehto 2: tarjoilijana yökerhossa, "vela"
ja nimenomaan tuo nro 1 on hyvinkin introvertti ja vaihtoehto nro 2 ekstrovertti.
6, nimenomaan, voi tulla toimeen jos halua, mutta kun en halua tuollaisia ihmisiä lähelleni.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 03:33"]6, nimenomaan, voi tulla toimeen jos halua, mutta kun en halua tuollaisia ihmisiä lähelleni.
[/quote]
Miksi? Minkälainen olet itse?
10, Olen elämäni aikana kohdannut vaikka mitä ja minkälaisia ihmisiä, ja elänyt muidenkin toiveiden mukaan jne.... mutta, minulla on oikeus päättää, kenen seurassa aikaani vietän, koska elämäni kuluu koko ajan, ja en taatusti hukkaa siitä aikaa tuollaisien ihmisten seuraan, heissä ei ole mitään mitä minua kiinnostaisi. Ei sen kummempaa. Jokaisella on oikeus valita seuransa eikös, ja varmaan fiksuna tajuat, että ihmisiä on erilaisia, nuo kaksi vaihtoehtoa kun eivät ole ne ainoat.
Sanotaan vielä sekin että ensimmäinen vaihtoehto on aikoinaan vaikeasti koulukiusattu. Siksi ehkä pyrkii nykyään perfektionismiin ja on todella varauksellinen muita kohtaan. Tuo toinen vaihtoehto taas on kiusaaja. - Ap
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 03:39"]10, Olen elämäni aikana kohdannut vaikka mitä ja minkälaisia ihmisiä, ja elänyt muidenkin toiveiden mukaan jne.... mutta, minulla on oikeus päättää, kenen seurassa aikaani vietän, koska elämäni kuluu koko ajan, ja en taatusti hukkaa siitä aikaa tuollaisien ihmisten seuraan, heissä ei ole mitään mitä minua kiinnostaisi. Ei sen kummempaa. Jokaisella on oikeus valita seuransa eikös, ja varmaan fiksuna tajuat, että ihmisiä on erilaisia, nuo kaksi vaihtoehtoa kun eivät ole ne ainoat.
[/quote]
Kyllä ymmärrän liiankin hyvin, ikävä kyllä...
Valitsin 2, koska mielistely ja ylenpalttinen anteeksipyytely ovat ihan sietämättömiä ominaisuuksia, samoin kuin korostettu syömisten tarkkailu. Ulkonäkö on ihan tyhjänpäiväistä. En välttämättä tykkää liian vulgaaristi käyttäytyvistä tai huutavista ihmisistäkään, mutta jos tästä nyt kaveritreffiseuraa pitäisi valita, lähtisin ehdottomasti kakkosen kelkkaan - ei ainakaan tulisi tylsää, jos vähän ärsyttäisikin.
Miksi kysyt?
Hieman kummasteltuani mielestäni melko voimakasta vastakkainasettelua tajusin, että nyt puhutaan (luonnollisesti!) miehistä. Kumpikaan naiskuvaus ei oikein tärpännyt...
Itse taidan olla kumpaakin.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 04:00"]Hieman kummasteltuani mielestäni melko voimakasta vastakkainasettelua tajusin, että nyt puhutaan (luonnollisesti!) miehistä. Kumpikaan naiskuvaus ei oikein tärpännyt...
[/quote]
Ei, vaan kyllä puhe on naisista, vaikka vaihtoehdot sopisivatkin ehkä paremmin kuvastamaan miehiä ;)
Kysyn mielenkiinnosta, koska haluan kuulla eri näkökulmia. Fiksuja mielipiteitä tullutkin. Tosi elämässä tuo nro 2 herättää voimakkaitakin mielipiteitä osassa ihmisistä, mutta hänellä on kuitenkin laaja ystäväpiiri. On siis suosittu, eikä häntä hetkauta muiden mielipiteet. Nro 1:llä ei ole elämässä juuri muuta kun aviomies ja lapsensa, sulkeutuneisuutensa vuoksi. Hän ei uskalla päästää uusia ihmisiä elämäänsä, vaikka haluaisikin.
Mietin myös, että kyse miehistä!:) 1:n kanssa siis kaveeraisin, koska enemmän tyyppiseni. 2:n(jota peukutin) kanssa panisin, koska vaikuttaa enemmän toiminnan mieheltä, eikä turhan lässyttäjältä! ;D
Apua, paremmin sopisivatkin kyllä kuvastamaan miehiä! :D - Ap
En osaa valita. Ykkönen on semmonen, jota kestäis kerran vuodessa nähdä, kakkosta vois kestää useammin, muttei kauaa kerrallaan. Molemmat kuulostaa ärsyttäviltä. Syy: eihän ton ekan kanssa voi tehdä mitään. Mulle tulis siitä olo, että se ei edes viihdy mun seurassa. Lisäksi alkaisi itseäni ahdistaa tuo ahdistuksen määrä, en voisi tuntea oloa mukavaksi/rennoksi. Kakkonen taas saisi verenpaineet nousemaan kälätyksellään. Varmaan myös loukkaantuisin ja masentuisin tai alkaisin tappelemaan kanssaan...
[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 04:00"]
Hieman kummasteltuani mielestäni melko voimakasta vastakkainasettelua tajusin, että nyt puhutaan (luonnollisesti!) miehistä. Kumpikaan naiskuvaus ei oikein tärpännyt...
[/quote]
Täh? Itse tunnen enemmän noihin ääripäihin sopivia naisia. Tosin olen itse nainen joten otanta lienee laajempi, miehiä tunnen vähemmän ja ovat yleensä keskivertoja (koska useimmat ihmiset ovat).
Oli nainen tai mies, vaikka 1. oli monia hyviä piirteitä, en uskoisi tulevani toimeen pidempää aikaa nöyränä nyökyttelevään "orjaan". Näinollen alapeukutan. Ehkä jopa voisin ihastua tähän Rujomäen Raijaan. :) Ja tuollaisia kavereita minulla jo on.
15
yläpeukutin koska tykkään sivistyneesti käyttäytyvistä ihmisistä, siis hiljaisista ja ajattelevista. En voi sietää äänekkäitä totuutentorvia ja töksäyttelijöitä jotka puhuvat ennen kuin ajattelevat. Ulkonäköasiat ei mulle merkkaa mitään.