Naiset:Mitkä alushousut juoksutrikoiden alle?
Olisin kysynyt Teiltä naiset,että millaisia alushousuja käytätte juoksulenkillä/ juoksukilpailuissa juoksutrikoiden alla?!Onko mitään erityismallia mitä suositte ja miksi juuri suositte kyseisiä malleja?
Terv. Juoksijanainen Terhi72
Kommentit (166)
Olen mies mut käytän naisten alkkareita. Ohuemmat kuin miesten, hiertymiä tulee vähemmän ja ohuemmat saumat. Voi kuulostaa pervolta mut näin on. Juoksen viikossa 150 km,maraton 2.35h
Alushousuina käytän yleensä stringejä,mutta myös hipster malleja tulee käytettyä, mulla ei väliä vaikka alushousujen rajat näkyy tiukkojen juoksutrikoiden alta, kyllä ne stringitkin näkyy kun käyn naisporukalla juoksemassa ja 50%:lla on stringit niin kyllä nekin näkyy juoksutrikoiden alta:)
Carita vm.72
[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 20:44"]Kyl mun mielestä ainakin Stringit on parhaimmat alushousut tiukkojen juoksutrikoiden kanssa,niin esteettisesti että käytön myötä:) Ei tarvitse hävetä alkkareiden rajoja lenkkipolulla,eikä niitä tarvi vedellä/nyppiä kesken juoksun,niin kuin muita alkkareira.Niitä kun on kuitenkin olemassaan aivan kunnollisia urheiluun suuniteltuja teknisiä alushousuja naisille. Jos jotakuta niin häirittee tai kuvittelee että ihmiset vahtaa jotta näkyykö alushousujen sauma juoksuhousujen läpi, niin ehkä ihan ensimmäisenä kannattaisi päivittää omaa arvomailmaa.
[/quote]
Kuka häpeää alkkareiden rajoja lenkkipolulla? Eikö sinne mennä juoksemaan? Mua nappaa aika vähän, oikeastaan ei lainkaan mitä sulla on siellä trikoiden alla ja sun pikkarirajat on viimeinen asia mitä katson. Ihme muotinäytöstä tehdään juoksemisesta.
Näytetään niitä stringejäkin kaivavan sieltä häiritsemästä... ja ketä häiritsee alkkareiden rajat? Pienestä on kiinni jos on ja näytille tuonti silloin pääseikka.
Mitä alushousuihin tulee niin, käytän mieluiten tai pääsääntöisesti stringejä, koska ne sopivat mun peppumallille parhaiten, koska omistan mielestäni aika leveän pepun ja silloin toisenmalliset alushousut menisivät ikävästi peppuvakoon ja niitä joutuisi korjailemaan yhtämittaa peppuvaosta pois, ei hyvä asia....Huonopuoli on kanssa se että tavallisista alushousuita näkyy ikävästi rajat tiukkojen juoksutrikoiden alta, vaikka ne olisivat kuinka saumattomat.Kyllähän mun peppu hölskyy juostessa aikalailla, mutta on ainakin miesjuoksijoille jotain katsottavaa..... :)
Juoksijanainen vm-68
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 21:39"]
Mitä alushousuihin tulee, niin olen ehdottomasti string mallien käyttäjä ja vannoutunut pitäjä.Olin tyttöjen kanssa HCR juoksutapahtumassa, niin huvitti suunnattomasti ne naiset joilla oli tiukat juoksutrikoot jalassa, niin monilla oli "mummomalliset tai sitten hipster malliset alushousut jalassa, niin niiden piti yhtäaikaisesti vedellä, nyppiä ja korjailla alushousut paremmin pakaroiden päälle ja ne vaativat jatkuvasti parantelua:) Eipä ole stringeissä tätä murhetta kun ovat jo valmiiksi peppuvaossa eikä tarvi korjailla, kun ovat päällä niin kuin ei olisi alushousuja ollenkaan jalassa, ovat tosi miellyttävät päällä et kantsii käyttää... :)
[/quote]
Vai olit sinä Jorma tyttöjen kanssa HCR:ssä? Hahaha :D En silti rupea sinun iloksesi käyttämään stringejä juostessa. Mulla oli mummomallit enkä kyllä niitä joutunut korjailemaan koko puolimaratonin aikana. Enkä nähnyt kenenkään muunkaan näin tekevän. Ja miksi miehet sitten eivät käytä stringejä, jos ne kerran ovat niin hyvät muka?
se on upeeta kun trikootkin on naisella peppuvaossa...ainakin miehen silmälle ihanaa..stringit kaikille vaan.
Miesjuoksija
[quote author="Vierailija" time="04.10.2014 klo 11:14"]
se on upeeta kun trikootkin on naisella peppuvaossa...ainakin miehen silmälle ihanaa..stringit kaikille vaan.
Miesjuoksija
[/quote]
Käytä itte vaan!
Kyllä erottaa lenkillä nämä naiset joita kiinnostaa vain se, näkyykö pikkuhousujen rajat, ynnä muut yhtä oleelliset asiat. Mua nolottaa eniten se, kun normaalilla kävelylenkillä joudun kävelemään ohi näistä "juoksijoista".
mikä on todella merkittävä juoksumukavuudessa on oikeanlaiset pikkuhousut. Ne onkin vaikeat, koska ne mitkä toimii arjessa, ei ole välttämättä hyvät enää 10 kilometrin kohdalla, olen kokeillut varmaan kaikkia malleja mitä alkkareista löytyy, liian pitkälahkeiset nousee juostessa ylös ja perusmallit liikkuu housun alla..stringit on melkein parhaat, joskin niissäkin ratkaisee materiaali! Olen kuullut joidenkin juoksevan ilman pikkareita, mutta mulla se ei kyllä toiminut, olo oli tosi epämukava, kaikkea sitä kokeileekin :)
Ilmeisesti täällä on joku pervo tai provo vauhdissa, mutta vastataan nyt - käytän stringejä aina, myös urheillessa. Ja Jormalle tiedoksi, että mitään punaisia pitsiunelmia en käytä, vaan yksivärisiä koristeettomia mikrokuituisia stringejä, väreinä beige, valkoinen ja musta.
Nyt ainakin hipster/boxer mallit,kesällä joskus stringit kun keli on lämmin..
En käytä juoksutrikoiden alla ollenkaan alushousuja.Parempi juosta ilman alushousuja,ei hierrä en käytä myöskään pyöräilyssä tai spinning tunneilla alushousuja
Vääränmalliset alushousut, varsinkin jos on saumoja väärässä paikassa, on aika kypsät pidemmällä lenkillä. Vielä pahemmat toki pyöräillessä. Semmoinen alushousujen sauman tai reunan aiheuttama hankauma tuolla reiden tyvessä on aika kivulias.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 14:35"]
Vääränmalliset alushousut, varsinkin jos on saumoja väärässä paikassa, on aika kypsät pidemmällä lenkillä. Vielä pahemmat toki pyöräillessä. Semmoinen alushousujen sauman tai reunan aiheuttama hankauma tuolla reiden tyvessä on aika kivulias.
[/quote]
Millaisia sitten itse käytät, kun mollaat string alushousujen käyttäjiä?!
Mitä alushousuihin tulee, niin olen ehdottomasti string mallien käyttäjä ja vannoutunut pitäjä.Olin tyttöjen kanssa HCR juoksutapahtumassa, niin huvitti suunnattomasti ne naiset joilla oli tiukat juoksutrikoot jalassa, niin monilla oli "mummomalliset tai sitten hipster malliset alushousut jalassa, niin niiden piti yhtäaikaisesti vedellä, nyppiä ja korjailla alushousut paremmin pakaroiden päälle ja ne vaativat jatkuvasti parantelua:) Eipä ole stringeissä tätä murhetta kun ovat jo valmiiksi peppuvaossa eikä tarvi korjailla, kun ovat päällä niin kuin ei olisi alushousuja ollenkaan jalassa, ovat tosi miellyttävät päällä et kantsii käyttää... :)
Mä en käytä mitään kun on ns "tiukat paikat" ja pienet häppärit. Minja86