Lue keskustelun säännöt.
Kun mietit tuttavapiiriäsi niin millaisia ratkaisuja heillä on kun nuorin lapsi on täyttänyt 3v?
27.11.2008 |
Käykö suurimmassa osassa perheitä molemmat vanhemmat kokopäivätöissä? Tekeekö jotkut vanhemmat osapäivätyötä? Entä vuorottaako työt limittäin, niin että vanhemmat näkee toisiaan vähemmän, mutta lapset on enemmän kotona, kuin jos molemmilla olisi päivätyö? Onko monet jääneet kotiäideiksi (tai -isiksi) vielä nuorimman täytettyä 3v? Entäs löytyykö tieten tahtoen työttömiä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla