Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä ihmisestä joka ei halua loukata tai suuttua kenellekään?

Vierailija
03.09.2014 |

Lähipiirissäni tälläinen nuori nainen ja on poikkeuksetta kaikkien mielestä todella ärsyttävä. Nielee kiukkunsa äärimmäisyyksiin saakka, hymyilee herkästi ja löytää kaikesta jotain positiivista. Antaa anteeksi lähestulkoon välittömästi.

Joskus jos hänellä on ollut huono päivä ja on ollut esim. poikaystäväänsä kohtaan nuiva ja äksy, pyytelee sitten jälkeenpäin anteeksi koska oli niin äkäinen.

Minusta ihminen, joka ei koskaan suutu ei ole normaali.

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin minä. Minut on kasvatettu miellyttämään ja myötäilemään toisten tunteita. Omia tunteitani joudun koko ajan työntämään taka-alalle. :(

Vierailija
42/124 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tuhlata elämäänsä olemalla katkera ja vihainen? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hänessä ärsyttää?

Vierailija
44/124 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin on huono piirre, jos ei halua loukata ketään?

Vierailija
45/124 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että on vaarassa sairastua masennukseen tai romahtaa jossain vaiheessa, jos nielee kaiken kiukkunsa, eikä näytä negatiivisia tunteita lainkaan.

Tai sitten on se harvinainen ihmistyyppi, joka onnistuu näkemään kaikessa positiivisen puolen ja on aidosti onnellinen.

Vierailija
46/124 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nainen, nykyisin naiset ovat hirveän itseriittoisia ja vihaisia.

Vierailija
47/124 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon just tommonen. Läheisriippuvainen en ole enkä mielenterveysongelmainen.

Vierailija
48/124 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näytä helposti suuttumusta (harvoin suutun tosin), koska tuntuu, että jotkut yrittävät provosoida minua siihen ja nauttivat siitä, jos myönnän heikot kohtani ja sen, että he saivat minulta kupin nurin.

Vierailija
49/124 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt haluaisi loukata ketään tai suuttua kellekään? Kuitenkin on tilanteita joissa saatat sanoa väärän sanan/lauseen väärässä paikassa.

Vierailija
50/124 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta vaimomateriaalia.

Vierailija
51/124 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 23:39"]Parasta vaimomateriaalia.
[/quote]

Käytäntö on osoittanut toista, draamailevat naiset ovat halutuimpia.

Vierailija
52/124 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 23:39"]Parasta vaimomateriaalia.
[/quote]

Käytäntö on osoittanut toista, draamailevat naiset ovat halutuimpia.
[/quote]

Höpö höpö. Draamailevat kelpaa vaan yhdeksi yöksi.

Vierailija
54/124 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua loukata ketään. Pitäisikö? Nykyisin kyllä osaan pitää puoleni. Kai sen voi tehdä niinkin, ettei tölvi toisia?

Vierailija
55/124 |
03.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollainen. En tukahduta tunteitani, vaan haluan olla kohtelias ja ystävällinen kanssaihmisille. Olen myös perusluonteeltani positiivinen ja näen yleensä synkissäkin asioissa hyvät puolet. Lähimmille sanon suorempaan, mutta pyydän aina anteeksi jos epäilen pahoittaneeni jonkun mielen. Ja ensisijaisesti haluan hoitaa ristiriidat puhumalla, riitely on minusta vain tyhmää ja ajanhaaskausta. Jos joku on minulle ilkeä tai haluaa loukata, en yleensä osaa edes inhota sellaista ihmistä, vaan ajattelen ennemmin että hänellä täytyy olla todella kurja elämä ja paha olo itsensä kanssa, kun pitää purkaa sitä toisiin ilkeilemällä. Itse olen onnellinen ja tyytyväinen elämääni, ja toivon että muutkin voisivat olla omassa elämässään onnellisia.

Vierailija
56/124 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.09.2014 klo 23:28"]

Mielenterveysongelmainen. Läheisriippuvainen.

[/quote]

Tuon sanoo ihminen, joka epäilemättä itse on sitä (mt-ongelmainen), muttei pälli riitä koskaan sitä vaihtoehtoa edes miettimään, tai mikäli riittää, on sen oman vaivan taso niin paha, että miksikään ei tule muuttumaan, tulee aina olemaan haitallinen yksilö. Jos ihminen on kiltti ja rakentava, se ei ole viallisuutta! Sinä ja kaltaisesi niitä viallisia olette!

Vierailija
57/124 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti ja huonon itsetunnon omaava. Ketään ei pidä tieten tahtoen loukata, mutta tarve miellyttää jokaista on kyllä merkki siitä, ettei oikein ole sinut itsensä kanssa. Sanotaan näin, että kaikessa rajansa.

Vierailija
58/124 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen paljon ämmiä joilla on joka päivä pms. Aina on pahalla päällä ja aina pitää aukoa päätä jollekin. Mielestäni tämänkaltaisilla akoilla on huono itsetunto. Ainakin vaikuttaa siltä etteivät ole saaneet seksiä vähään aikaan.

tyytyväisellä ihmisellä on kaikki kunnossa. 

Vierailija
59/124 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltin tytön syndrooma. On kasvatettu sellaiseksi. Nämä ovat niitä ihmisiä, jotka joskus vihaa tarpeeksi kerättyäään voivat saada sitten valtavan raivokohtauksen, niin että lähipiiri ei olisi uskonut...

...mutta silti: vitonen on kuten minä. En ymmärrä ihmisiä, jotka vihaavat jotain toista ihmistä. Vihan ihmistä kohtaan on minulle niin voimakas tunne, että en pysty sellaista tuntemaan. Täytyisi tehdä jotain todella pahaa minulle tai läheisilleni, että pystyisin vihaamaan. Sellaisia asioita ovat raiskaus, murha tai pahoinpitely. Minulle tulee tyhjänpäiväisestä huutamisesta paha olo, enkä tästä syystä oikein voi olla asiakaspalvelussa - onneksi on työ, missä sitä on tosi vähän ja ilkeitä asiakkaita ei edes ole, kun ne on pitkään samoja. Olen suunnittelijana pienessä insinööritoimistossa, missä vähän porukkaa ja isot projektit. 

Minulla ei ole tarve miellyttää jokaista. Skippaan elämästäni ikävät ihmset kylmästi pois. Se on minulle helpompaa kuin suuttuminen. Sukulaisteni kanssa tulen kyllä toimeen, meillä on hyvät välit ja osataan keskustella ja neuvotella asioista. 

Energiaani puran kyllä pois valtavilla liikuntamäärillä. Saan ajateltua ikävät asiat selviksi lenkillä ja jos on vähän raivoisa olo, pistän salilla ytyä treeniin. Siillä se lähtee. En minä mitään muille raivoamalla itselleni saa. Saatan myös täällä käydä purkamassa vähän ärsyyntymistä. 

Mksei äksyilyä saa pyytää anteeksi ja eikös se ole suuttumista? 

Vierailija
60/124 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään hyvin epävarma ja arka ihminen.