Miten sinä eroat n.s. "normaalista" ihmisestä?
Minkä asian suhteen et ole normaali tai olet epätyypillinen? Miten se näkyy arjessasi?
Kommentit (47)
Eroan ihan täyttämällä eropaperit. En tiennyt että muitakin tapoja on.
Yritän pitää sisun tietyissä asioissa. Että ihmiskunta pääsisi eteenpäin pari askelta.
Minulla on silmässäni tic-oire joka aiheuttaa silmäniskuja. Se näkyy siten, että minun luullaan flirttailevan. Erityisesti nuorissa miehissä aiheuttaa hämmentyneitä katseita.
En koe olevani keskivertonaisten kanssa samalla sivulla. Lisäksi muutama pieni elämänkolhu, joiden kanssa opettelen pärjäilemään.
Olen 52v nainen ja mieluisinta vapaa-ajan puuhaa on pelata tietokoneella.
Vierailija kirjoitti:
En koe olevani keskivertonaisten kanssa samalla sivulla. Lisäksi muutama pieni elämänkolhu, joiden kanssa opettelen pärjäilemään.
Pick meeeee!
En luota viranomaisiin tai oikeastaan mihinkään virallisiin tahoihin. Suhtaudun skeptisesti lääketeollisuuteen ja ajattelen että suurimman osan ihmisten (mielen)terveysongelmista olisi ratkaistavissa muilla kuin lääkkeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pick meeeee!
Uijuijui
Olen aina ollut hoikka vaikka olen synnyttänyt useamman lapsenkin.
Mulla on usean suoratoistopalvelun lisäksi lähes tuhannen levyn kokoelma dvd-ja blu ray-leffoja.
Viihdyn yksin ja livesosiaalisuus väsyttää. Tykkään kyllä ihmisistä sinänsä. Minua voi ehkä luonnehtia sanalla hiljainen.
Vierailija kirjoitti:
Eroan ihan täyttämällä eropaperit. En tiennyt että muitakin tapoja on.
Aijaa. Minun ei ole koskaan erotessani tarvinnut kirjoittaa mitään papereita. En tiennyt, että joidenkin maailmassa voi erota ainoastaan avioliitosta.
Tykkään kerätä vaatteita nettikirppiksiltä (muutamilla euroilla) joita en ehdi pitää. Siis vaatteissa itsessään on laadun ja designin kiinnostavuutta. Osan säilytän tulevaisuuteen ja osan vien epäsopivina eteenpäin myytäväksi. Seuraava myyjä (kauppa) saa katteen vuokraansa varten.
Gang stalking kohde vuosikymmeniä ulkomaita myöten. Vuosikymmeniä todellakin ja todella intensiivinen sellainen. Seuraamista, maalitusta,
Oletkos sä ollut tuollaisen kohde lällää? I dont think so!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on silmässäni tic-oire joka aiheuttaa silmäniskuja. Se näkyy siten, että minun luullaan flirttailevan. Erityisesti nuorissa miehissä aiheuttaa hämmentyneitä katseita.
Itselläni on myös tic-oireita ja puhun yksin. Skarppaan ja nämä ilmenevät vain lasteni läsnäollessa tai ollessani yksin.
Yhdellä lapsellani on myös yksin puhumista. Kerran kysyin "mitä sanoit" ja hän totesi tyynesti "en mä sulle puhunut". Olen hänestä hyvin ylpeä. 😎
Uskon, että Jeesus Kristus on Jumalan Poika ja sovittanut ihmiskunnan synnit.
Onko tuo "normaalia" vai ei toki riippuu kai siitä että keneltä kysyy.
Vierailija kirjoitti:
En luota viranomaisiin tai oikeastaan mihinkään virallisiin tahoihin. Suhtaudun skeptisesti lääketeollisuuteen ja ajattelen että suurimman osan ihmisten (mielen)terveysongelmista olisi ratkaistavissa muilla kuin lääkkeillä.
Aika sama. Meitä on paljon.
Olen ulkoavaruudesta tullut olento ihmiseksi naamioituneena.