Koskaan ei kerrota lehtijutuissa, että 800 euron peruspäivärahasta työtön saa vajaat 600 euroa -
koska tuota summaa verotetaan 20%:lla. Miksi vääristellään totuutta?
Kommentit (50)
Ei veroteta 20prossaa kuin niiltä hölmöiltä, jotka eivät osaa/halua printata uutta verokorttia vero.fi -sivustolta.
Vierailija kirjoitti:
Ei veroteta 20prossaa kuin niiltä hölmöiltä, jotka eivät osaa/halua printata uutta verokorttia vero.fi -sivustolta.
Mä teen aina muutosverokortin ja mun veroprosentti on aina 15,5
Vierailija kirjoitti:
Ja pitäisi verottaa 40 %
Miksi ihmeessä 744e pitäis verottaa melkein puolet
Vierailija kirjoitti:
Printata? Veroprosenttia voi yrittää saada pienemmäksi. Ei sitä mistään printata.
Eihän niitä verottomana muissakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vuosiiin eivät ole enää ottaneet paperisia verokortteja huomioon. Sorry. Saavat luvut aivan jostain muualta.
Olet melkein kuin tuksu. Ilmaiset verot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Printata? Veroprosenttia voi yrittää saada pienemmäksi. Ei sitä mistään printata.
Mä ilmoitan työnantajalle veroprosentiksi 0%
Maksan sitten mätkyinä pois. Tällä tavoin saan monta kymmentä tonnia vuodessa ilmaista lainaa sijoitustoimintaan valtion piikkiin.
T. Työssäkäyvä
Vierailija kirjoitti:
Pointti on siinä, että työttömyyskorvausta verotetaan huomattavasti korkeammalla prosentilla kuin vastaavankokoisia muita tuloja.
744 euroa kertaa 13
4 viikon välein
Veroprossani on 15
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointti on siinä, että työttömyyskorvausta verotetaan huomattavasti korkeammalla prosentilla kuin vastaavankokoisia muita tuloja.
Piti kirjoittaa, että tar-koitin ansio-tuloja, mutta meni moderointiin - miten on mahdollista?
Kukahan älyvapaa senkin on keksinyt, että valtio "maksaa" ensin bruttona tietyn summan (paperilla) ja verottaa siitä sitten itse itseään? Miksi eivät anna suoraan sitä nettosummaa, minkä suostuvat maksamaan? 😂 Ihan s*nan sairasta pelleilyä. Sillä saadaan kelatyöntekijät napsuttelemaan turhia brutto-nettolaskelmia ja maksetaan sitten palkaa semmoisesta "työstä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Köyhiltä verotetaan 20% ja rikkaat saa veronalennuksia vaikka niillä ois varaa maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Veroprosentin saa itse päättää.
Ei saa
Kaljasta ja tupakasta pitäisi saada verovähennyksiä, moneen kertaan verotetaan.
Siis 13 kertaa maksetaan 744 euroa vuodessa. Vero 15 prossaa, niin netto per kk on 685
Ja pitäisi verottaa 40 %