A-studiossa tänään Orpo vastaan Lindtman
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ovat vältelleet toisiaan kuin ruttoa tähän mennessä. Molemmat. Sdp:n gallupkannatus on sitä tasoa, että vanhan poliittisen säännön mukaan siinä tilanteessa ei kannattaisi sanoa eikä tehdä mitään, ainakaan mitään radikaalia.
Nyt kannattaa todellakin vähän antaa runtua Orpolle
Petteri sanoo jokaisen Lindtmanin puheenvuoron jälkeen: "Anteeksi, rakas ystävä, olet oikeassa."
Koska se on parempaa poliittista keskustelua.
No tämä pari onneksi osaa käyttäytyä paremmin kuin Virta ja Rydman, ja ihan mielenkiintostahan on nähdä heidän väittelynsä. Lindtmanin puolella olen tietysti.
Orpo nostelee uskottavuuslasejaan koko lähetyksen ajan kun Antti grillaa lapasta.
Sitähän A-studiot aina on: joku VASTAAN jotain. Asialliset keskustelut on jo pitkään käyty muualla. Ylen ohjelmia ei viitsi kukaan vähänkään analyyttisempi ihminen katsella,
Vierailija kirjoitti:
No tämä pari onneksi osaa käyttäytyä paremmin kuin Virta ja Rydman, ja ihan mielenkiintostahan on nähdä heidän väittelynsä. Lindtmanin puolella olen tietysti.
Olen Orpon puolella, Lindtman räkyttää Virran tyyliin. Ei osaa sanoa mitä pitäis tehdä, hirveää jos hänestä leivotaan ministeri.
Vierailija kirjoitti:
Lintdman on hukassa kaikesta, ihan pihalla koko ajan. Ei siitä muuhun ole kuin tönimään alempi arvoisia joita kutsutaan avustajiksi, onneksi niitä demareilla riittää niin ei samat joka tunti ole tönimisen kohteena.
Tämä tuleva keskustelu on jo ennen kuin se edes käydään, moneen kertaan kuultu. 😅 Siinä Petteri väittää, ettei SDP:llä ole todellisia vaihtoehtoja, ja että maailmantilanne ja Sannan Marin ovat syyllisiä kaikkeen. Ja Antti sanoo, että Petteri voisi jo erota, koska mikään tavoite ei ole toteutunut, eikä tulekaan toteutumaan.
Petterihän on vaatinut sivistynyttä sävyä A-studion poliittisiin keskusteluihin. Tavallan on jo valmiiksi itse virittämässään ansassa tältä osin.
Lähellä on, että katson, mutta jos on normiliirumlaarumia ja jargonia, kanava vaihtuu toiseen äkkiä.
Veikkaan, että Petteri valehtelee vain 7 kertaa lähetyksen aikana.
"Teillä ei ole vaihtoehtoa!"
Onko Lintmannilla edes maisterin tutkintoa? Vai mikä se on koulutukseltaan?
Vierailija kirjoitti:
Sitähän A-studiot aina on: joku VASTAAN jotain. Asialliset keskustelut on jo pitkään käyty muualla. Ylen ohjelmia ei viitsi kukaan vähänkään analyyttisempi ihminen katsella,
Mikä ihmeen kiinnostava keskustelu semmoinen olisi, jossa molemmat on samaa mieltä kaikesta? Semmoinen olisi keskinäistä jutustelua, eikä keskustelua.
Linttimiehestä tuskin saa mitään irti kun vastaus on aina että sitten lähempänä vaaleja täsmennetään suunnitelmia.
Olis aika hieno show jos ne vetäis kunnon showpainitappelun siellä studiossa että kravatit lentelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Orpon puolella, Lindtman räkyttää Virran tyyliin. Ei osaa sanoa mitä pitäis tehdä, hirveää jos hänestä leivotaan ministeri.
Orpo osaa valehtelun jalon taidon. Ei tällaisen ihmisen kanssa voi keskustella asiallisesti. Pelkkää konsulttien keksimää höpinää.
En tykkää hallituksen kaikista päätöksistä, mutta Petteri ihan on ihan kiva mies ja sopii monin tavoin pääministerin tehtävään. Hänessä on myös sellaista kansanläheisyyttä, mistä suomalaiset tykkää.
Vähemmän hän kyllä saisi jänistää kyselytunneista. Aika usein on muita menoja juuri siksi päiväksi, kun ne on.
Jos Lindtman ja toimittaja vetelevät Orpolla taas lattiaa niin veikkaan nauhoitteen päätyvän Yle-Areenaan kaikkien töllisteltäväksi. Sitä pidetään siellä vaaleihin asti katsottavana.
Vaadin toista keskustelua käytäväksi Truth Social kanavassa. Orpolle on annettava reilu mahdollisuus tunnustaa väriä.
Kiviäkin kiinnostaa Turun vettyneen lapasen ja Vantaan lauantaimakkaran keskustelu, jossa hoetaan vain vakiintuneita sloganeita, jotka kuultu moneen kertaan. No, ainakaan ei huudeta ja tuolitkin ehkä pysyvät paikallaan. A-studion huonoin vetäjäkin, Koivisto on jotenkin aran oloinen, eikä osaa/uskalla koskaan esittää jatkokysymyksiä/haastaa.
Lindemanni yleensä vältellyt keskusteluja, koska on heikoilla niissä.
Ovat vältelleet toisiaan kuin ruttoa tähän mennessä. Molemmat. Sdp:n gallupkannatus on sitä tasoa, että vanhan poliittisen säännön mukaan siinä tilanteessa ei kannattaisi sanoa eikä tehdä mitään, ainakaan mitään radikaalia.