Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaaha, luin sitten lehdestä minkälaisissa " avajaisissa" mieheni oli eilen!!!

Vierailija
13.03.2008 |

Mieheni kertoi eilen menevänsä töiden jälkeen viettämään " kaverinsa synttäreitä" Luxiin... Tänään sain sitten luke Iltasanomista että eilen oli Luxissa jotkut ihmeen Bunny club-avajaiset jossa oli paikalla norjalaisia Playboy-malleja ja muita tissijulkkiksia!

Mieheni on kaikin puolin kunnollinen enkä ole ikinä epäillyt hänen olevan kiinnostunut muista naisista... Nyt minulla on sellainen olo, että onkohan tämä eka kerta kun hän on valehdellut minulle menoistaan?

Mitä tekisitte minun sijassani?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin jätän mainitsematta miehelleni, jos tyttöjen illan viettopaikka sattuukin olemaan baari jossa juuri sinä iltana hunks-show ;) mitä sitä turhia, kun tietää että vaikkei " kieltäisikään" menemästä (ja minä nyt muutenkin päätän itse mitä teen) ei se varmaan imartelisikaan, ja kun itse tiedän että enhän mä nyt sinne miestä mee hakemaan vaan nauttimaan silmänilosta. oikeastaan sama asia kuin taidenäyttely ;) no big deal. enemmän teet hallaa omalle imagollesi jos alat asiasta urputtaa. jätä kokonaan käsittelemättä tai naura ja kysy oliko silmänruokaa kun tollaset bileet sattui. miehes on kertonut sulle tasan mihin menee, se on luottamuksen osoitus, ja sun vierestähän hän valitsee herätä joka aamu ja sun kanssa perheen hankkia, peittoat siis norjalaiset tissibimbot 6-0!

Vierailija
22/24 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, oliskohan tuo ystävä Elina Nurmi...heh heh johan ap vitsin murjasit...Pieni pieni ihminen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneenko mahtoi töissä olla, kun niin unohti eikä ehtinyt kotona välillä käydä??

Vierailija
24/24 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet idiootti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi