Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko meillä liian kiltti 4-vuotias?

Vierailija
11.03.2008 |

Tuhoja ei todellakaan tee joka päivä.

Kerran on piirtänyt tapettiin, kerran hakannut omalla leluvasarallaan klohmuja sinne tänne.

Meillä ei pyri keittiöön ja sotkemaan ruualla ympäriinsä. Ei karkaile.

Ei kiusaa pikkusiskoaan. Eikä ole koskaan ollut väkivaltainen muita ihmisiä kohtaan.

Meillä on sitten niin epänormaali lapsi, että varmaan sillä on joku aivovamma.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 4 lasta, eikä kukaan ole tehnyt mitään tuhoja ikinä!

eiköhän tämä ole normaalimpaa

Vierailija
2/6 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on joko alistettu, ovela tai täydellinen olmi. Mun lapsi on tulta ja tappuraa, ja olen aika ylpeä siitä. Se ei tarkota tietenkään sitä, että lapsella ei pidetä rajoja.

Mieluummin peppi pitkätossumainen tyttö, joka pärjää maailmassa, kuin liian kiltti, joka jää jalkoihin. Liian kilteistä tytöistä kasvaa työelämään hiljaisia alistujia, jotka eivät uskalla pitää puoliaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö kokkaa yhdessä?

Vierailija
4/6 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

just just... yleensä se kyllä taitaa olla pänvastoin! Nää turhasta narisijat kaipaa sitä talutusnuoraa, mutta nää " rauhalliset" tietää mitä tahtoo ja tekee asiat oman mielensä mukaan pitämättä siitä isompaa meteliä!

- 2

Vierailija
5/6 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ettekö kokkaa yhdessä?

Vierailija
6/6 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy jos et ymmärrä - älä arvaa.

Minä vain satun pitämään enemmän villeistä tytöistä, kuin liian kilteistä. Naisena sen on tajunnut, että anarkistisesta luonteesta on enemmän hyötyä kuin haittaa.

Muutaman lauseen perusteella en tiedä ap:n lapsesta mitään. Enkä edes yritä arvailla.