Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hoikat ihmiset ovat kiinnostuneita toisten syömisistä?

Vierailija
04.03.2008 |

Siis miksi hoikalle tulee mieleen tehdä galluppeja tyyliin mitä olet jo syönyt tänään?

Luulisi ettei hoikalla oloe niin tarvetta ajatella noita syömisiä - ei ainakaan itselläni ollut silloin hoikkana. Nyt tosiaan BMI on 25 ja jotain tarttis tehdä ja siksi kaikenmaailman ruoka-asiat pyörii eri tavalla mielessä.

Vai onko hoikat hoikkia just siksi että tarkkailee koko ajan syömisiään?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kovin kiinnostunut muiden syömisistä. Mutta kun oli galluppi: mitä olet syönyt, niin miksi en vastaisi, kun on tylsää...? Lisäksi tykkään ruuasta, se kiinnostaa noin niinkuin aiheena ylipäätään. Ja terveysasiat kiinnostaa (jos ne voi helposti toteuttaa). Siksi luen siihen liittyviä vinkkejä.

t. hoikka

Vierailija
2/4 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ainakin täällä toimistolla kaikki vähän runsaampimuotoiset kyttää niin meidän hoikkien kuin vähän pulleampienkin syömisiä. Minua ei muiden eväät kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä mäkin tarkoitin. Muiden syömiset ei kiinnosta, kunhan aikani kuluksi vastasin siihen galluppiin. Usein ne pulleammat henkilöt jaksaa joka juustosiivua pohtia.

t. 2

Vierailija:

meillä ainakin täällä toimistolla kaikki vähän runsaampimuotoiset kyttää niin meidän hoikkien kuin vähän pulleampienkin syömisiä. Minua ei muiden eväät kiinnosta.

Vierailija
4/4 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap