Kehitysmaissa ihmisillä petos kuuluu selvitymisstrategiaan
Kehitysmaissa ihmisillä on selviytymismoodi päällä, mikä tarkoittaa että kaikki mahdollisuudet oman hyvinvoinnin eteen täytyy käyttää. Siksi niissä maissa kansalaisten luottamus toisiinsa on nolla.
Valkoisen naisen ja vihavasemmisto ei tätä ymmärrä eikä ymmärrä miten se vaikuttaa ihmisten kanssakäymiseen.
Kommentit (10)
Korjattu.
Kehitysmaissa ihmisillä on selviytymismoodi päällä, mikä tarkoittaa että kaikki mahdollisuudet oman hyvinvoinnin eteen täytyy käyttää. Siksi niissä maissa kansalaisten luottamus toisiinsa on nolla.
Valkoinen nainen ja vihavasemmisto ei tätä ymmärrä eikä ymmärrä miten se vaikuttaa ihmisten 5keskinäiseen kanssakäymiseen.
Vierailija kirjoitti:
Eikö noissa maissa ole juuri tosi yhteisöllistä tuon vuoksi, mutta luottamus vallanpitäjiin on heikko?
Perheen kesken ehkä.
Sitten ne tulevat tänne "rikkaine tarinankertomusperinteineen"...
Tämän vuoksi Venäjällä (joka on täynnä valkoisia) ja USAssa rehottaa rikollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Eikö noissa maissa ole juuri tosi yhteisöllistä tuon vuoksi, mutta luottamus vallanpitäjiin on heikko?
Se on sellaista heimoyhteisöllisyyttä joka voidaan myös pettää jos tarve vaatii.
Vierailija kirjoitti:
Eikö noissa maissa ole juuri tosi yhteisöllistä tuon vuoksi, mutta luottamus vallanpitäjiin on heikko?
Ei todellakaan. Vieraita ja erityisesti vieraita kulttuurin edustajia saa huijata.
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi Venäjällä (joka on täynnä valkoisia) ja USAssa rehottaa rikollisuus.
Totta. Itä blokki on täynnä varkaita.
Länsimaissa on korruptoitunut hyväveli/hyväsisko järjestelmä ja systeemi vaikka sellaiseen selviytymis stragetiaan ei olisi edes taloudellisesti tarvetta. Syynä pelkkä itsekkyys ja oman ja omien kavereiden edun tavoittelu. Jossain missä on kyse nälästä, että saako seuraavan päivän ruoka annoksen on petoksellisuus enemmän jotenkin ymmärrettävä primitiivinen selvitymiskeino kun yhteiskunta ei pidä huolta. Mutta EU alueella taitaa jo jokapaikassa olla käytössä jonkinlainen sosiaaliturva kaikille, joten ihmettelen miksi nimeomaan viroissakin olevat sortuu täällä kaikkeen ihme paskaan. Kertoo sekin jotakin ihmisen luonteesta. Täällä se on toisinpäin, et voi työläisenä luottaa aina viranomaisiin kun viranomaisten resurssit ei muka riitä vaikka oikeasti riittää sen mukaan ketä pidetään tärkeimpänä.
Vierailija kirjoitti:
Länsimaissa on korruptoitunut hyväveli/hyväsisko järjestelmä ja systeemi vaikka sellaiseen selviytymis stragetiaan ei olisi edes taloudellisesti tarvetta. Syynä pelkkä itsekkyys ja oman ja omien kavereiden edun tavoittelu. Jossain missä on kyse nälästä, että saako seuraavan päivän ruoka annoksen on petoksellisuus enemmän jotenkin ymmärrettävä primitiivinen selvitymiskeino kun yhteiskunta ei pidä huolta. Mutta EU alueella taitaa jo jokapaikassa olla käytössä jonkinlainen sosiaaliturva kaikille, joten ihmettelen miksi nimeomaan viroissakin olevat sortuu täällä kaikkeen ihme paskaan. Kertoo sekin jotakin ihmisen luonteesta. Täällä se on toisinpäin, et voi työläisenä luottaa aina viranomaisiin kun viranomaisten resurssit ei muka riitä vaikka oikeasti riittää sen mukaan ketä pidetään tärkeimpänä.
Puhut länsimaiden poliitikoista. Luotan enemmän kanssaihmisiin lännessä kuin kehitysmaissa tehdään.
Eikö noissa maissa ole juuri tosi yhteisöllistä tuon vuoksi, mutta luottamus vallanpitäjiin on heikko?