Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehitysmaissa ihmisillä petos kuuluu selvitymisstrategiaan

Vierailija
28.06.2026 |

Kehitysmaissa ihmisillä on selviytymismoodi päällä, mikä tarkoittaa että kaikki mahdollisuudet oman hyvinvoinnin eteen täytyy käyttää. Siksi niissä maissa kansalaisten luottamus toisiinsa on nolla. 

Valkoisen naisen ja vihavasemmisto ei tätä ymmärrä eikä ymmärrä miten se vaikuttaa ihmisten kanssakäymiseen. 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noissa maissa ole juuri tosi yhteisöllistä tuon vuoksi, mutta luottamus vallanpitäjiin on heikko?

Vierailija
2/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjattu.

Kehitysmaissa ihmisillä on selviytymismoodi päällä, mikä tarkoittaa että kaikki mahdollisuudet oman hyvinvoinnin eteen täytyy käyttää. Siksi niissä maissa kansalaisten luottamus toisiinsa on nolla. 

Valkoinen nainen ja vihavasemmisto ei tätä ymmärrä eikä ymmärrä miten se vaikuttaa ihmisten 5keskinäiseen kanssakäymiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö noissa maissa ole juuri tosi yhteisöllistä tuon vuoksi, mutta luottamus vallanpitäjiin on heikko?

Perheen kesken ehkä.

Vierailija
4/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten ne tulevat tänne "rikkaine tarinankertomusperinteineen"...

Vierailija
5/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi Venäjällä (joka on täynnä valkoisia) ja USAssa rehottaa rikollisuus.

Vierailija
6/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö noissa maissa ole juuri tosi yhteisöllistä tuon vuoksi, mutta luottamus vallanpitäjiin on heikko?

Se on sellaista heimoyhteisöllisyyttä joka voidaan myös pettää jos tarve vaatii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö noissa maissa ole juuri tosi yhteisöllistä tuon vuoksi, mutta luottamus vallanpitäjiin on heikko?

Ei todellakaan. Vieraita ja erityisesti vieraita kulttuurin edustajia saa huijata.

Vierailija
8/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi Venäjällä (joka on täynnä valkoisia) ja USAssa rehottaa rikollisuus.

Totta. Itä blokki on täynnä varkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsimaissa on korruptoitunut hyväveli/hyväsisko järjestelmä ja systeemi vaikka sellaiseen selviytymis stragetiaan ei olisi edes taloudellisesti tarvetta. Syynä pelkkä itsekkyys ja oman ja omien kavereiden edun tavoittelu. Jossain missä on kyse nälästä, että saako seuraavan päivän ruoka annoksen on petoksellisuus enemmän jotenkin ymmärrettävä primitiivinen selvitymiskeino kun yhteiskunta ei pidä huolta. Mutta EU alueella taitaa jo jokapaikassa olla käytössä jonkinlainen sosiaaliturva kaikille,  joten ihmettelen miksi nimeomaan viroissakin olevat sortuu täällä kaikkeen ihme paskaan. Kertoo sekin jotakin ihmisen luonteesta. Täällä se on toisinpäin, et voi työläisenä luottaa aina viranomaisiin kun viranomaisten resurssit ei muka riitä vaikka oikeasti riittää sen mukaan ketä pidetään tärkeimpänä. 

Vierailija
10/10 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Länsimaissa on korruptoitunut hyväveli/hyväsisko järjestelmä ja systeemi vaikka sellaiseen selviytymis stragetiaan ei olisi edes taloudellisesti tarvetta. Syynä pelkkä itsekkyys ja oman ja omien kavereiden edun tavoittelu. Jossain missä on kyse nälästä, että saako seuraavan päivän ruoka annoksen on petoksellisuus enemmän jotenkin ymmärrettävä primitiivinen selvitymiskeino kun yhteiskunta ei pidä huolta. Mutta EU alueella taitaa jo jokapaikassa olla käytössä jonkinlainen sosiaaliturva kaikille,  joten ihmettelen miksi nimeomaan viroissakin olevat sortuu täällä kaikkeen ihme paskaan. Kertoo sekin jotakin ihmisen luonteesta. Täällä se on toisinpäin, et voi työläisenä luottaa aina viranomaisiin kun viranomaisten resurssit ei muka riitä vaikka oikeasti riittää sen mukaan ketä pidetään tärkeimpänä. 

Puhut länsimaiden poliitikoista. Luotan enemmän kanssaihmisiin lännessä kuin kehitysmaissa tehdään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän