Uudessa suhteessa: Miten pitkään antaisit aikaa erektio-ongelmaiselle?
Yhdyntä ei siis käytännössä onnistu. Ja mies ei tyydytä naista muutenkaan/ ei pysty koskemaan naisen intiimialueelle. Mies sanoo, että erektio voi olla vaikeampi, jos on tosissaan parisuhteessa. Ja kertoo, miten ei ole ongelmia erektion kanssa itsetyydytyksessä.
Kommentit (8)
Testosteroni+tadalafiili, siihen perään vielä pt-141. Ihme jos ei tolla setillä ala pelittää.
"ei pysty koskemaan naisen intiimialueelle"
Eiköhän tuossa ole homman ydin. Ja siinä, että itsetyydytyksessä ongelmaa ei ole. Vaihtoon.
Nauraisin räkäisesti, haukkuisin sen moloa pieneksi. Soittaisin sen kuullen kavereilleni ja räkätettäisiin yhdessä sen impotenssista tai vaikka se olosi mukanakin, kailottaisin sitä suureen ääneen, kuten kaikkea muutakin sen puutteita käytöksessä, ulkonäössä ja luonteessa sekä varallisuudessa. Lopulta jättäisin sen. Koska sikahan se on ja niitä ne on kaikki! Mutta jaksaisin tuota taukoamatta siis vuosia helposti.
Eiku....
Oletko kokeillut seisokin saamiseksi likaisen pepun hajua takaapäin?
Jos ei minun tyydyttäminen oman heikon suorituksen aikana kiinnosta, niin vaihtoon menee. Ei pakko aina ole onnistua, mutta pitää kuitenkin yhteiseen kivaan panostaa.
J +50 Pirkanmaalta. Jatka matkaa vaan, ei muutu.
Olen nyt nelisen vuotta antanut aikaa. Ei tilanne alussa ihan noin huono tosin ollut mutta suunta on ollut koko ajan alaspäin. Tähän kyselyyn vastasin että päättäisin suhteen heti. Jos olisin tiennyt mihin ryhdyn, en olisi jatkanut tätäkään suhdetta. Mutta sen jälkeen kun jo ehtii rakastua, kynnys lähteä on todella korkea.
Viagra toimii 30-60 min aikana.