Helvetin naapurit!!!
Mulla menee hermo kun naapurissa n 1 v lapsi parkuu kaiket
yöt. Päivisin ei kuulu mitään, mutta yöt parkuu kun se jätetään sinne yksin parkumaan. Olen nyt yli kuukauden (sen ajan mitä tossa ollaan asuttu) nukkunut n 3 h yöunia, käynyt töissä, teen vielä vuorotyötä, ja hoitanut omaa pientä lastani (3 v) joka ei myöskään saa nukuttua. Sen parkumisen takia siis. Mulla menee tässä oma terveys ja hermot. Olen ihan romuna enkä jaksa enää mitään. Joudun kohta jäämään sairaslomalle koska en väsymykseltäni kykene enää tekemään kohta töitä. Enkä uskalla ajaa työmatkaa tämän yliväsymystilan takia. Vittu mitä naapureita. Mitä v...ua niille voi tehdä???
Kommentit (96)
että suurinta osaa EI kiinnosta naapureidensa tekemiset, saatika että tekisivät noin pitkälle meneviä päätelmiä niistä=)
äiti varmaan hakkaa, ei käy ulkona, ainaskaan meidän ikkunan alla, varmaan makaavat päivät pitkät. Perjantaina niiden ukko vei 6packin kotiin, taitaa olla alkoholisteja koko sakki, voi käyttää huumeitakin, kun sieltä kuuluu musiikkia. Ilmotan kyl isännöitsijälle, poliisille ja lastensuojeluun, heti kun mul on vapaa päivä! =) ap
Ei tuon taivaallista, ei vähääkään. Mutta kun tässä nyt olen yli kuukauden valvonut ja kuunnellut heidän touhujaan öisin niin kieltämättä on nämä kaikki asiat tulleet ilmi ja väkisinkin alkanut kiinnittämään huomiota heihin ja heidän touhuihin. Toisista naapureista en tiedä mitään enkä haluakaan. ap
Tiedät että ne makaa sohvalla eivätkä tee mitään???
Näetkö sä jotenkin sinne sisälle sun keittiön ikkunasta vai??
No ei voi työn taso olla kummosta! Kaikesta näkee että olet katkera yh!
Olen monesti ajatellut, että onko sinulla kaikki kunnossa. Olet niin usein suupielet alaspäin ja happaman oloinen.
Miten äidin makaaminen tai muut mitä tääl luettelit?
mutta jatkuva huuto kaiken yötä 1 v lapsella ei. Väkisinkin siihen kiinnittää huomiota. ap
Tietävät sitten, kuka heidät on ilmoittanut. .
Sitä paitsi mulla loppuu työvuoro ja mä lähden tästä kotiin kuunteleen sitä parkua ja huomenna soitan mihin soitan, eipä se teitä liikuta :)
Mukavaa illan jatkoa kaikille teille ihanille av-mammoille jotka putoatte profiiliinne täysin!
ap
Millä alalla työskentelet - tai siis yrität työskennellä?
muuttoa omakotitaloon ja mielellään isolle tontille, toki kiikarit kannattaa hankkia, niin voi kytätä naapureita ja hankkia omaan tyhjään elämäänsä sisältöä naapureiden oletetuista tragedioista=)
Voi olla, että huutaa vain yöllä. Kuten meillä refluksilapsi, ei tosin koko aikaa mutta aikalailla sinne 02 oksennusta ja huutamista, vuodenkin ajan. Onneksi ei pidetty unikoulua kun tajuttiin että lapsella on vaiva, sitä vain eivät meinnanneet lääkärit tajuta.
Toki ymmärrän, että ärsyttää. Mutta kerran oli asiasta ohjelma johon sai soittaa ja kysyä, niin lapsen itku ei riitä huomautuksen/varoituksen antamiseen isännöitsijän toimesta. eli saa itkeä.
Vierailija:
kun makaan valveilla koko yön kuunnellen parkua... ap
Millon sä sit teet niitä " vaativia vuorotöitä" ?
Taidat muutenkin olla kunnon naapurikyttääjä, kun niin hyvin tunnut olevan perillä mitä ja milloin naapurisi tekevät/eivät tee... :D
kun ehtii työvuoron haukkumaan naapuria;)
Ja kyllä, kaiken tuon ehdin tekemään. Tiedän kyllä että kaikki eivät :) ap