Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetin naapurit!!!

Vierailija
09.03.2008 |

Mulla menee hermo kun naapurissa n 1 v lapsi parkuu kaiket

yöt. Päivisin ei kuulu mitään, mutta yöt parkuu kun se jätetään sinne yksin parkumaan. Olen nyt yli kuukauden (sen ajan mitä tossa ollaan asuttu) nukkunut n 3 h yöunia, käynyt töissä, teen vielä vuorotyötä, ja hoitanut omaa pientä lastani (3 v) joka ei myöskään saa nukuttua. Sen parkumisen takia siis. Mulla menee tässä oma terveys ja hermot. Olen ihan romuna enkä jaksa enää mitään. Joudun kohta jäämään sairaslomalle koska en väsymykseltäni kykene enää tekemään kohta töitä. Enkä uskalla ajaa työmatkaa tämän yliväsymystilan takia. Vittu mitä naapureita. Mitä v...ua niille voi tehdä???

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole väkivaltainen ihminen mutta mun tekis mieli mosauttaa niitä vanhempia että reagois sen lapsen itkuun eikä vaan antais huutaa... ap

Vierailija
2/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä oikeus itkeä kotonaan. Vanhemmat varmasti tekevät kaikkensa, että lapsi olisi tyytyväinen (jos siis normaaleista vanhemmista on kysymys). Jos alat valittaa lapsen vanhemmille, he varmasti ahdistuvat entisestään. Voit olla varma, että lapsen itku käy vielä enemmän heidän hermoihin kuin sinun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla itselläsi lapsia?? kaikki lapset kun ei vaan nuku kunnolla tai sairaus tms itkettää lasta.

Vierailija
4/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olis sitten korvatulpat!

Vierailija
5/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommuunissa jos asuu niin tarvii sietää sen mukanaan tuomia lieveilmiöitä.

Ja voithan puhua lapsen vanhemmille ja jos nakkelevat vaan niskojaan niin isännöitsijälle.

Vierailija
6/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olisiko sulla ja lapsella mahdollista käyttää kuulonsuojaimia (esim korvatulppia) öisin?

Oma okt isolla tontilla olisi kyllä ihanuutta.

Vierailija
7/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkistavat tilanteen onko kaikki kunnossa lapsen kannalta, jos ei, etsivät perheelle sopivaa apua tilanteeseen.

Vierailija
8/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ei saa itkeä, tupakkaa ei saa polttaa, koiranpaskat kadulla, yh:t huoria, bussikuskit vittumaisia...... lista on loputon.

Muuta ap korpeen keskelle metsää niin saat nukkua eikä kukaan häiritse SINUN untasi. Mieti kuinka väsynyt se lapsi on tai lapsen vanhemmat!!!! Kyllä he ovat tietoisia lapsensa itkusta, tuskin tahallaan kukaan lastaan huudattaa yöllä.

Vierailija
9/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tiedoksi vaan, että nukkuu meidän vanhempien makuuhuoneessa, ja kyllä pidetään sylissä, mutta kun huutaa ja raivoaa unta vastaan, niin ei vaan voi mitään. Silmät ristissä siis tälläkin...

Vierailija
10/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänhän se itku niitä naapureita varmasti häiritsee kuin sinua... Ja jos ovat jättäneet lapsen yksin, niin sittenhän sun pitää ilmoittaa lastensuojeluun.

Vierailija
11/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka meidänkin 1-vuotias huusi monta kuukautta joka ilta noin yhteen asti yötä. Eikä lastensuojelukaan tullut käymään. Monta iltaa tuli pohdittua teidän jaksamistanne, naapurit. :)

Vierailija
12/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kans mietin omia naapureita kun vauva huutaa, onneks yläkerta sanoi et vauvat on vauvoja, älä heitä mieti vaan omaa jaksamistas.

Vierailija
13/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keksinyt miten elää elämää ilman unta. En vain ole. Kertokaa te jos tiedätte. Meillä valvoo myös pieni lapsi sen takia. Kun omani oli pieni, minulla kyllä älykkyysosamäärä riitti siihen, että vein lapsen toiseen huoneeseen ja alakertaan. Ja reagoin lapsen itkuun enkä koskaan jättänyt itkemään. Kaikilla välttämättä ei äly tähän riitä, niin kuin täällä meidän naapurissa ei tunnu riittävän. Soitan huomenna isännöitsijälle ja lastensuojeluun, koska perhe ilmiselvästi on avun tarpeessa. Voi kaikki sitä lapsia hankkivatkin. ap

Vierailija
14/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä joka kirjoitit että vauva on sylissä mutta raivoaa

unta vastaan VIE SE VAUVASI ALAKERTAAN NUKKUMAAN JOS OLET MINUN NAAPURINI!!!!! Muuten sekoamme kaikki.

Vierailija
15/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun oma lapses rauhottu kun otit sen syliin, ei tarkoita, että kaikki lapset rauhottuis myös! Ja hanki tosiaan ne korvatulpat.

Vierailija
16/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen itku kuuluu normaaleihin elämisen ääniin eikä siitä voi antaa varoitusta.

Ymmärrän kyllä että väsymys alkaa varmaan käymään pinnan päälle mutta niin alkaa varmaan ko. lapsen vanhemmillakin.

Kannattaisiko ensin käydä asiallisesti juttelemassa suoraan vanhempien kanssa?

Vai eikö pokka riitä kuin jurnuttamaan selän takana?

Vierailija
17/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lähteekö ne johonkin baariin?? ootko miettiny, että jos lapsi tosiaan on siellä yksin niin sun tehtävä ja velvollisuus on ilmoittaa siitä lastensuojeluun?????

Minusta ap, sinä olet pässi.

Vierailija
18/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääliö !

Vierailija
19/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen verran voi ajatella naapureita että vie vauvan pois seinän vierestä, esim vaikka alakertaan kun sellainen kuitenkin on. Näin olen toiminut myös minä. ap

Vierailija
20/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava ajatus!! Meidän pojalle tuli hampaat 1-vuotiaana ja huusi KAIKKI illat läpeensä vaikka sai Panadolia suurimpaan kipuun, ikenet turvoksissa huusi klo 21-01, lääkärissä käytettiin monet kerrat eikä mitään vikaa, lääkäri sanoi että katsokaa ikeniä, lapsenne saa hampaita. Siinä ei syli lohduttanut.

Mene Ap itse nukkumaan alakertaan!

Tai mene puhumaan naapurille äläkä täällä purkaudu.

Ainiin, OMAKOTITALOSSA ei kuule naapurin meteliä, ja saat itsekkin elellä huolettomasti naapureista pahemmin välittämättä.