Helvetin naapurit!!!
Mulla menee hermo kun naapurissa n 1 v lapsi parkuu kaiket
yöt. Päivisin ei kuulu mitään, mutta yöt parkuu kun se jätetään sinne yksin parkumaan. Olen nyt yli kuukauden (sen ajan mitä tossa ollaan asuttu) nukkunut n 3 h yöunia, käynyt töissä, teen vielä vuorotyötä, ja hoitanut omaa pientä lastani (3 v) joka ei myöskään saa nukuttua. Sen parkumisen takia siis. Mulla menee tässä oma terveys ja hermot. Olen ihan romuna enkä jaksa enää mitään. Joudun kohta jäämään sairaslomalle koska en väsymykseltäni kykene enää tekemään kohta töitä. Enkä uskalla ajaa työmatkaa tämän yliväsymystilan takia. Vittu mitä naapureita. Mitä v...ua niille voi tehdä???
Kommentit (96)
tai sitten olette huonounisia hermoheikkoja. Miten voi 3 vuotiaskin nukkua muka noin huonosti. Taitaa olla teillä itsellänne enemmän ongelmia.
Vierailija:
keksinyt miten elää elämää ilman unta. En vain ole. Kertokaa te jos tiedätte. Meillä valvoo myös pieni lapsi sen takia. Kun omani oli pieni, minulla kyllä älykkyysosamäärä riitti siihen, että vein lapsen toiseen huoneeseen ja alakertaan. Ja reagoin lapsen itkuun enkä koskaan jättänyt itkemään. Kaikilla välttämättä ei äly tähän riitä, niin kuin täällä meidän naapurissa ei tunnu riittävän. Soitan huomenna isännöitsijälle ja lastensuojeluun, koska perhe ilmiselvästi on avun tarpeessa. Voi kaikki sitä lapsia hankkivatkin. ap
luokse asiasta juttelemaan. Mitä luulet että lastensuojelu ja isännöitsijä ensimmiäiseksi sulta kysyvät? Että oletko jutellut asiasta ensin naapurin kanssa? Mene ap peilin eteen vähäksi aikaa häpeämään. Että voi sapettaa tollaset niljakkeet.
ja siinä kestää KAUAN että sinne mennään. Silloin lapsi myös tyyntyy kun sinne mennään. Ja siks mua vituttaakin kun ne ei tee sille mitään. En olisi ikinä itse toiminut noin, ja olin sentään yh aika pienen kanssa jo. Niitä on sentään kaksi, ja mieskin on kotona kaiket päivät. Eivät kykene ymmärtämään, että jotkut käy töissä, kun ei itse käy. Pässit. ap
Vai ajattelitko, että naapurisi vie sen vauvan yksin sinne alas kun et sinäkään lastasi saa itsesi kanssa samaan kerrokseen.
SE SIIRTYY, JOTA HÄIRITSEE
niljakkeet jotka ei kykene huolehtimaan vauvastaan häiritsemättä muiden elämää helvetin partaalle. Ehkä meillä on sit huonot äänieristeet mut silti mulla on oikeus normaaliin elämään ja kotirauhaan ja mun naapurit on velvollisia ottamaan sen huomioon, kuten olen itsekin tehnyt. Kateeks käy mun naapureita jotka meillä oli silloin kun vauvani huusi koska tein kaikkeni että sain vauvan tyyntymään enkä todellakaan jättänyt seinän viereen sänkyyn parkumaan. Te varmaan pystytte tekemään vuorotyötä ja hoitamaan omat lapsenne ilman unta mutta mä vaan en pysty. ap
vauvan sängyn luona seinän vieressä kyllä selvästi. Siitä tiedän. Sitä paitsi alkeellisimmatkin käytössäännöt sanovat, että se joka on häiriöksi, siirtyy ja minimoi oman häiritsemisensä. Valitettavasti naapursissamme ei alkeellisimpiakaan käytöstapoja hallita. Ajatellaan, että ollaan niin maailman keskipistettä, niin maailman keskipistettä, kato kun mulla on tää vauva. Huh huh. Mun kyökkidiagnoosi pikkurouvasta on erittäin paha ja pitkittynyt synnytyksen jälkeinen masennus, joka vaatisi hoitoa. Just tollasiahan ne on. Ei jaksa enää hoitaa ja reagoida lapsen tarpeisiin ja näkee vain oman napansa ja on niin käpertynyt siihen. ap
Pyytäisit vaikka nätisti, että voisivatko viedä lapsen alakertaan, sen sijaan, että täällä valitat ja raivoat kuin 5-vuotias lapsi! Aikuisuuteen kuuluu kyky PUHUA asioista!
Vierailija:
tarkistavat tilanteen onko kaikki kunnossa lapsen kannalta, jos ei, etsivät perheelle sopivaa apua tilanteeseen.
Kyllä te sitten ootte itte niin helkkarin mahtavia vanhempia.
Jos joku huutaa lapselle, niin ilmoitetaan lastensuojeluun. Jos lapsi huutaa, niin ilmoitetaan lastensuojeluun. Jos naapurin lapsia ei laiteta nukkumaan samaan aikaan kuin meidän lapsia, niin ilmoitetaampas lastensuojeluun
voi helevetti
Mutta unikoulu ei kestä toista kuukautta, eikä mikään vieroituskaan, ja sairas lapsi huutaisi päivälläkin. Kerta kaikkiaan outo tapaus. Ja muutankin heti ok-taloon kun pystyn, niin ei tarvi sietää vanhemmiksi kykenemättömiä moukkia naapurina. ap
Vierailija:
vauvan sängyn luona seinän vieressä kyllä selvästi. Siitä tiedän. Sitä paitsi alkeellisimmatkin käytössäännöt sanovat, että se joka on häiriöksi, siirtyy ja minimoi oman häiritsemisensä. Valitettavasti naapursissamme ei alkeellisimpiakaan käytöstapoja hallita. Ajatellaan, että ollaan niin maailman keskipistettä, niin maailman keskipistettä, kato kun mulla on tää vauva. Huh huh. Mun kyökkidiagnoosi pikkurouvasta on erittäin paha ja pitkittynyt synnytyksen jälkeinen masennus, joka vaatisi hoitoa. Just tollasiahan ne on. Ei jaksa enää hoitaa ja reagoida lapsen tarpeisiin ja näkee vain oman napansa ja on niin käpertynyt siihen. ap
Sulla ap ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja tai sitten ei vaan järkeä tarpeeksi.
keskutelisinkin. Ei ne sulje toisiaan pois. Sitä vartenhan tää on olemassa että saa purnata. Niinhän tekin teette. ap
kävisivät kartoittamassa perheet voimavarat jotka tuntuvat olevan loppu, että saisivat tarvittaessa apua. Ei muuten. Vaikka mistä mä tiedän vaikka pahoinpitelisivät vauvaa, sen verran ihmeellistä huuto on. Naisen tuntuu olevan masentunut, ei juuri näy ulkona, makaa kotona kaiketi kaiket päivät, heillä ei ikinä käy vieraita eli ei sosiaalisia kontakteja ym ap
kun muiden pitäisi ottaa huomioon SINUN työssäkäynti ja SINUN nukkumisesi, ja heidän pitäisi muuttaa alakertaan vain SINUN takiasi.
Jos ne vaikka kävelee siellä huoneessa vauva sylissä ja yrittää saada sitä rauhoittumaan..
Niin seuraavaksi sä varmaan väität että kuulet kyllä kun naapurin käden liikkeetkin..
kerta pystyt noin selkeästi ilmaisemaan että antavat lapsen itkeä kauan ennen kuin menevät luokse- laiminlyöntiä henkisesti.
samoin epäilet vahvasti että äidillä on masennus, silloin hän ei kykene hoitamaan lasta lapsen tarvitsemalla tavalla.
minusta henkinen laiminlyönti on melkein vakavampaa kuin ruumiillinen väkivalta. se voi pahimmillaan invalisoida lapsen tunne-elämän loppu iäksi jos siihen ei puututa ajoissa ja saada terapialla taas ehjäksi.
nimimerkki: liian läheltä seurannut
yhtään. Niin mäkin aikoinaan tein. Ja tekisin uudestaankin jos olis sellanen tilanne. Mä en vaan ymmärrä tollasia dorkia jotka on kuin maailman napa ite eikä kykene ottaan muita huomioon, jotka ei saa maata koko päivää niin kuin he ite, kato kun mulla on tää vauva.. Niin mä saan nyt olla miten vaan... Kato kun tää vauva.... Voi kiesus kannatan pakkosterilisaatiota joillekin! ap
Kyselisit vähän jne.
Voin kyllä ymmärtää että helppoa ei ole teilläkään, mutta ehkä vähän ymmärrystä toisellekin puolelle?
Vierailija:
kerta pystyt noin selkeästi ilmaisemaan että antavat lapsen itkeä kauan ennen kuin menevät luokse- laiminlyöntiä henkisesti.
samoin epäilet vahvasti että äidillä on masennus, silloin hän ei kykene hoitamaan lasta lapsen tarvitsemalla tavalla.
minusta henkinen laiminlyönti on melkein vakavampaa kuin ruumiillinen väkivalta. se voi pahimmillaan invalisoida lapsen tunne-elämän loppu iäksi jos siihen ei puututa ajoissa ja saada terapialla taas ehjäksi.nimimerkki: liian läheltä seurannut
laitan joka myös valvoo omassa huoneessaan yläkerrassa? Me ei olla melun aiheuttajia niin miksi me siirrytään? Mulle ei olis tullut mieleenkään omani huutaessa käyttäytyä noin. Minä kykenenkin ottamaan muut huomioon, myös vauvan huutaessa yöllä. Musta pässejä ovat ihmiset, jotka eivät kykene ottamaan toista huomioon. ap