Helvetin naapurit!!!
Mulla menee hermo kun naapurissa n 1 v lapsi parkuu kaiket
yöt. Päivisin ei kuulu mitään, mutta yöt parkuu kun se jätetään sinne yksin parkumaan. Olen nyt yli kuukauden (sen ajan mitä tossa ollaan asuttu) nukkunut n 3 h yöunia, käynyt töissä, teen vielä vuorotyötä, ja hoitanut omaa pientä lastani (3 v) joka ei myöskään saa nukuttua. Sen parkumisen takia siis. Mulla menee tässä oma terveys ja hermot. Olen ihan romuna enkä jaksa enää mitään. Joudun kohta jäämään sairaslomalle koska en väsymykseltäni kykene enää tekemään kohta töitä. Enkä uskalla ajaa työmatkaa tämän yliväsymystilan takia. Vittu mitä naapureita. Mitä v...ua niille voi tehdä???
Kommentit (96)
että ne oikeesti yrittää kaikkensa. Mutta nyt kaikki merkit viittaa siihen että ei yritetä. En vaan tajua kun ite olen kaikkeni yrittänyt että en häiritse muita ja muut ei piittaa yhtään. Käsittämätöntä itsekkyyttä. Te varmaan ootte lobotomian jo läpikäyny. Ja ilmoituksen teen koska mielestäni siihen on aihetta. Mulle riittäis se, että ne painuis sinne alakertaan. Sieltä ei todellakaan kuulu kovin selkeästi, mutta seinän läpi valitettavasti kuuluu kaikki. ap
vuorotyöläiset ovat kaikkein tiuhemmin metelistä valittavia ihmisiä, koska he nukkuvat säännöllisen epäsäännöllisesti ja koko ajan ovat huolissaan siitä, saavatko nukutuksi.
Vuorotyöläinen, jonka mielestä naapurit metelöivät niin, ettei saa nukkua, ei asu kenenkään naapurina. Tai vuorotyöläinen hankkii korvatulpat.
taas olevan lähes ainoa joka kykenee ottamaan muut huomioon? Eikös minun kaltaisten kannata lisääntyä ihan villinä? Meidän vauva ei ole häirinnyt ketään, koska olen toiminut niin että ei ole häirinnyt ja naapuritkin ovat pitäneet meitä ihmisinä. Otan kaikessa muussakin kuin vauvanhoidossa aina muut huomioon. ap
Kyllä se nyt vaan on niin ap, että sinä se tässä olet väärässä, jos luulet että ihmiset automaattisesti osaa tehdä sun mielen mukaan, jos et ole millään tavalla antanut heille vinkkejä siitä, mitä haluat? Mikä sua on estänyt menemästä sinne sanomaan, että hei kuulkaa, mä ajattelin tulla sanomaan että se teidän vauvan itku on sen verran kovaäänistä, että häiritsee meidän perheen yöunia, että voisitteko ystävällisesti mennä vaikka alakertaan sen itkevän vauvan kanssa, että saataisiin nukkua?
- Eikö sulla ole kanttia tehdä sitä? Kanttia löytyy kyllä täällä nimettömänä haukkua muita ihmisiä suureen ääneen. Häpeäisit vähän, aikuinen ihminen!
korvatulppienkin rajan. Ei auta kuin ihan aluksi, ennen kuin huuto yltyy. Valitettavasti. Ja on se vuorotyöläiselläkin oikeus nukkua ja oikeus kotirauhaan. Ja myös sillä vuorotyöläisen lapsella. ap
Vierailija:
taas olevan lähes ainoa joka kykenee ottamaan muut huomioon? Eikös minun kaltaisten kannata lisääntyä ihan villinä? Meidän vauva ei ole häirinnyt ketään, koska olen toiminut niin että ei ole häirinnyt ja naapuritkin ovat pitäneet meitä ihmisinä. Otan kaikessa muussakin kuin vauvanhoidossa aina muut huomioon. ap
Et osaa ottaa huomioon sitäkään seikkaa, että jos kävisit sanomassa niille naapureille asiasta niin ehkä saisit nukuttua heti seuraavana yönä paremmin?
Meillä vauva itkee öisin eikä mikään syli tai muu auta, mutta ei ole vielä yksikään naapuri tullut siitä mulle mitään valittamaan. Oletan, että jos se häiritsisi naapureita, he varmasti osaavat aikuisina ihmisinä tulla siitä sanomaan eikä raukkamaisesti soitella isännöitsijälle (mitä se isännöitsijä voisi asialle tehdä?). Joten jos olet minun naapurini, niin tervetuloa vaan asiasta puhumaan naamatusten. Jos uskallat.
omassa elämässäsi ja olet varma siitä, että tulpat korvissa nukkuessasi kuulet, ettei kukaan käy lapsen apuna piiiitkääään aikaan. Niinpä niin... Jos nyt kuitenkin oikeasti otat naapurisi huomioon, soitat ovikelloa silloin kun et ole vihainen ja sanot, että voisitko jotenkin auttaa, kun tuntuu siltä, että pikkuisella on yöllä jokin hätä. Ehkä sitten saat kuulla jotakin sellaista, joka siirtää tämän arvailun tiedoksi ja ehkä kiukkusi sääliksi.
Vierailija:
Koska aikani kuluksi kirjoittelen täällä AV:lla? ap
Taidat ollan näitä minäolenainaoikeassajahyväihminen-tyyppejä joka ei suostu näkemään omaa hölmöä käytöstään...
tarjota apua. Mutta minulla on vaativa vuorotyö, oma lapsi yms. Ja ajatukseni heistä on nyt jo niin negatiivinen tällä hetkellä kaiken tapahtuneen jälkeen, että en edes tällä hetkellä halua. Edelleen sanon, että jos olisin huomannut, että he todella yrittävät parhaansa, varmasti ajatukseni edelleen olisikin, että haluaisin tarjota auttavaa kättäni mahdollisuuksien mukaan. ap
meidän lapsi ollessaan 1-vuotias heräsi säännöllisesti muutaman kuukauden ajan ns. kauhukohtauksiin eli näki unta ja huusi silmittömästi, vaikka nukkui vanhempiensa välissä, noin tunnin verran ennen kuin heräsi kunnolla ja rauhoittui. Nämä kauhukohtaukset ovat sellaisia, ettei siihen auta kuin aika ja ne vähitellen jäävät pois. Ei siis auta olla vihainen, jos ei todella tiedä syytä huutoon = laiminlyönti.
Myös nukkumaanmeno oli kamalaa huutoa, sillä lapsi olisi halunnut vain leikkiä. usein hän heräsikin keskellä yötä ja raivosi, kun ei päässyt leikkimään. Kyse ei ollut kuitenkaan kauhukohtauksista.
Käyvät katsomassa, että kaikki on kunnossa.
Ei varmastikaan ole turha käynti ja jos tällä perheellä on kaikki kunnossa missä lapsi itkee öisin niin silloinhan ei ole mitään hätää jos lastensuojelu käy kurkkaa tilanteen.
niinpä meillä oli aina 8 tuttipulloa sängynreunalla sen jälkeen kuin imetys lopetettiin.
Kaikki mahdolliset keinot unen parantamiseksi käytettiin, apua ei löytynyt, lääkärit ja terapeutit koluttiin, ilman apua.
Unikoulua kokeiltiin monta kertaa, tuloksetta.
Päivisin lapsemme vain kätisi ja huusi ja nukkui 15 min pätkissä päiväunet.
Kaikki lapset eivät ole hyvä unisia ja tyytyväisiä.
Neuvolan ohje oli, että 5 viikkoisen täytyy nukkua ilman yösyömistä, antaa huutaa vain. Jospa naapurisi noudattavat tätä neuvoa ;) ?
Kyllä ap saa nyt vain katsoa peiliin.
asuu vanhemmiks kykenemättömiä ihmisiä? Kyllä mä kuulkaa tiedän kaikki nämä itkujutut, on mullakin ollut itkuinen vauva, mutta pointtini on koko ajan ollut se, että tekee parhaansa minimoidakseen naapureiden kärsimyksen. Mitä naapurini eivät tee ja mitä en vaan ymmärrä. Herää kysymys, käyttävätkö he jotain päihteitä eivätkä edes kuule aina koko huutoa? Tupakalla ainakin ravaavat molemmat pihalla että välillä ovat siellä ties kuinka kauan ja lapsi huutaa. Sitä paitsi lapsi ei koskaan itke päivällä, vain yöllä. Päivällä sen kanssa ollaan, niin ei itke. Yöllä jätetään yksin huutamaan.
Katsokoot naapurit peiliin.
ap
Vierailija:
asuu vanhemmiks kykenemättömiä ihmisiä? Kyllä mä kuulkaa tiedän kaikki nämä itkujutut, on mullakin ollut itkuinen vauva, mutta pointtini on koko ajan ollut se, että tekee parhaansa minimoidakseen naapureiden kärsimyksen. Mitä naapurini eivät tee ja mitä en vaan ymmärrä. Herää kysymys, käyttävätkö he jotain päihteitä eivätkä edes kuule aina koko huutoa? Tupakalla ainakin ravaavat molemmat pihalla että välillä ovat siellä ties kuinka kauan ja lapsi huutaa. Sitä paitsi lapsi ei koskaan itke päivällä, vain yöllä. Päivällä sen kanssa ollaan, niin ei itke. Yöllä jätetään yksin huutamaan.
Katsokoot naapurit peiliin.
ap
Vierailija: