Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetin naapurit!!!

Vierailija
09.03.2008 |

Mulla menee hermo kun naapurissa n 1 v lapsi parkuu kaiket

yöt. Päivisin ei kuulu mitään, mutta yöt parkuu kun se jätetään sinne yksin parkumaan. Olen nyt yli kuukauden (sen ajan mitä tossa ollaan asuttu) nukkunut n 3 h yöunia, käynyt töissä, teen vielä vuorotyötä, ja hoitanut omaa pientä lastani (3 v) joka ei myöskään saa nukuttua. Sen parkumisen takia siis. Mulla menee tässä oma terveys ja hermot. Olen ihan romuna enkä jaksa enää mitään. Joudun kohta jäämään sairaslomalle koska en väsymykseltäni kykene enää tekemään kohta töitä. Enkä uskalla ajaa työmatkaa tämän yliväsymystilan takia. Vittu mitä naapureita. Mitä v...ua niille voi tehdä???

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi ei päivällä huuda? Ihme valittaja.

Meillä oli onneksi aikanaan ihanat naapurit, vaikka lapset huusivat ja huusivat yöt läpensä eivät koskaan valittaneet. Joskus hävetti kun näki, että naapuriraukat olivat ihan silmät ristissä kun meidän vauva yöllä huusi.

Yhdenkin joulun lapsi huusi yötä-päivää ilman taukoa, ehkä 20 sekuntia nukahti kerran. Mutta meidän naapurit olivat fiksuja ja meillä oli hyvä keskustelu yhteys.

Jotkut lapset vain huutavat yöt, siinä ei vanhempien hoito auta. Näitä yöt huutavia lapsia on kuulemma 25% lapsista väitti minulle yksi lastenlääkäri. (Tarkoitan tunnin välein huutelua) En kyllä usko tuota lääkäriä, nimittäin tuollaisia yöt läpensä huutajia en minä ole tavannut kuin oman lapseni ja tunnen sentään kymmeniä lapsia.

Vierailija
62/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos saat vielä itse lapsen. Sellaisen lapsen, jonka kanssa on tosi vaikeaa, joka itkee vaikka kaikkesi tekisit. Ehkä omasi on ollut aika helppo lapsi. Jaksatko itse ollenkaan vaativaa lasta, jos menetät hermosi jo naapurin lapsen takia? Naapurin lapsella saattaa oikeasti olla jotain vialla, jotain sellaista mihin ei juuri mikään auta. Meillä yksi lapsista, jolla myöhemmin ilmeni neurologinen sairaus, oli vauvana juuri tuommoinen huutaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut lahjoittaa sen lapsen joka yö, jos joku olisi vain kävellyt ovesta sisään.

Meinasi järki lähteä siinä huudossa.

Kaikki vanhemmat eivät edes herää lapsen huutoon, varsinkaan jos ovat tarpeeksi väsyneitä/masentuneita.

Vierailija
64/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta juttua lapsen hyvinvoinnissa, niin kunnon ihmisenä voisit ottaa asian esille naapureittesi kanssa tai ottaa yhteyttä lastensuojeluun. Voisit kysyä naapuriltasi, että onko vauvalla kaikki hyvin, kun se itkee niin paljon öisin... siis ihan hyvällä alkuun voisit kysellä. Osoittaa, että välität.

Toinen juttu on sitten se, että kyllä voi olla niin, että lapsi huutaa vain yöt. Meillä lapsi huusi noin 4kk ajan joka yö 30min-2h välein. Huutoa kesti puolesta tunnista tuntiin kerrallaan. Lopulta selvisi, hänellä oli suolisto-oireinen allergia. Lapsi ei huutanut samoin yöllä, oli kylläkin ahdistunut ja kipuileva päivisin.

Vierailija
65/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hänkään voi ympäri vuorokauden päiväkodissa olla. Ei kai siinä mitään ongelmaa olisikaan jos voisin päivät maata kuten vauvan vanhemmat tekee. Mutta minulla on myös energiaa täynnä oleva aktiivinen 3 v lapsi joka tarvitsee hoitoa ja huomiota ja virikkeitä ems. Mullakin oli oman lapseni ollessa pieni ja huutava keskusteluyhteys naapureihin koska kykenin itse ottamaan heidät huomioon ja kertomaan heille etukäteen tilanteesta enkä vain antanut heidän kärsiä. Ja meillä oli todella hyvät välit koska kumpikin otimme huomioon toisemme. Niinkuin sivistyneet ihmiset tekee. Ja se oli minun aloitteesta, koska minä olin se jonka vauva häiritsi.

Vierailija
66/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tein kaikkeni että ei olisi häirinnyt naapureita. Menin toiseen päähän asuntoa huutavan vauvan kanssa yms. Reagoin itkuun heti. Sitä paitsi sitä masennusta juuri tässä epäilen, jolloin äiti on saatava avun piiriin. ap

Vierailija
67/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun makaan valveilla koko yön kuunnellen parkua... ap

Vierailija
68/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tajuan miksi olet ap yksinhuoltaja..

Vierailija
69/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin tajuat ;)

ap

Vierailija
70/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kävisivät kartoittamassa perheet voimavarat jotka tuntuvat olevan loppu, että saisivat tarvittaessa apua. Ei muuten. Vaikka mistä mä tiedän vaikka pahoinpitelisivät vauvaa, sen verran ihmeellistä huuto on. Naisen tuntuu olevan masentunut, ei juuri näy ulkona, makaa kotona kaiketi kaiket päivät, heillä ei ikinä käy vieraita eli ei sosiaalisia kontakteja ym ap

Sinähän et voi tietää, mitä se naapurin nainen tekee päivät pitkät, käykö vieraita tms, JOS ET OLE HEITÄ KAIKET PÄIVÄT KYTTÄÄMÄSSÄ. Hanki elämä ja soita sinne lastensuojeluun, jos siltä tuntuu.

Vierailija
71/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottu, mulla on vuorotyö ja olen lapseni kanssa usein päivisin kotona. ap

Vierailija
72/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen pahoinpitelyä, sitä että lapsi jätetään yksin, vanhempien päihteiden käyttöä, äidin makaamista päivät pitkät jne. Jos sä olet noin hyvä ja empaattinen, niin soitat sinne lastensuojeluun heti huomenna, jos sinulla ei ole resursseja käydä asiaa tiedustelemassa heiltä itseltään. .

Vierailija
73/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuten sanottu, mulla on vuorotyö ja olen lapseni kanssa usein päivisin kotona. ap

Vierailija
74/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajastani 3 v lapseni kanssa. ap

Vierailija
75/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittenhän asiat selviävät;) asuuko naapurisi toisella puolella joku, vai onko kyse päätyasunnosta?

Vierailija
76/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja heidän ulko-ovi on meidän keittiön ikkunan vieressä, hyvin, hyvin lähellä. Vietän paljon aikaa keittiössä, joten näen ja kuulen heidän ulko-ovelle ihan vaikka en haluaisikaan. Siksi tiedän.

ap

Vierailija
77/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiössä?

Vierailija
78/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap viettää aikaansa keittiössä, kyyläämässä naapureita, vaikka on vuorotöissä ja viettää aikaansa lapsenkin kanssa, sieltähän sä näetkin, ku vanhemmat käy röökillä=käyttävät päihteitä, äiti makaa päivät=???mistä sä sen tiedät?, kummallinen itku=hakkaavat lastaan, aivan! Muista kertoo nää jutut sinne lastensuojeluun huomenna, ja kato ettei ne eksy teille.

Vierailija
79/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko päivän oot istunu koneella ja vastaillu sulle esitettäviin kommentteihin, eikö sun pitäs olal siellä vuorotyössä/nukkumassa/peuhaamassa sen energisen mukulas kanssa?

Vierailija
80/96 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pohtimaan, mitä kaikkea kauheaa naapurissa tapahtuu, VAUVA HUUTAA ÖISIN. Reps ja kops