Kuka voi tykätä hevistä? Ihan karmeeta mökää!
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin ajattelin näin joskus, mutta sitten tutustuin Mastodoniin, joka paljastuikin melkoisen hyväksi bändiksi. Aluksi vähän väkisin kuuntelin enkä tykännyt, mutta hiljalleen musiikki alkoi aueta. Nyt maistuukin metalli erinomaisesti monissa eri muodoissaan.
Suomi tunnetaan metallista, mutta oikeasti täällä ei kyllä ole oikein hyviä bändejä. Aika kauheaa populaarimetallia pääosin. Paras on varmaan Rotten Sound, tosin meneeköhän se jonnekin hardcore punk -osastolle... En ole niin tarkka genrejen kanssa.
Vai ei ole hyviä bändejä, mitä jos seuraisit sitä ihan underground-osastoakin niin voisi löytyäkin.
No älä nyt ole tuollainen cocktease. Kerro niitä!
Esim. Deathchain, Demilich, Horna, Satanic Warmaster, The Wandering Midget, Barathrum,Wintersun, Lost Society, Kuolemanlaakso, Fear of Domination, Verjnuarmu
Kiitos vain, laitan tästä listan muistiin. Tuo örinäinhoaja oli joku muu, minä rakastan örinää.
Vierailija kirjoitti:
Metallimusiikkia on paljon erilaista, ja soittamiseen vaaditaan oikeasti taitoa toisin kuin nykyajan listapaskaan. Joku Cheek ei varmaan osaa edes soittaa itse mitään, Elastinen sentään kävi lapsena kitaratunneilla. M22
Tiedän niitä jotka vetää eron metallin ja hevin välille, voi vihellys. Mulle riittää että mikä ikinä kuullostaa omasta mielestä hyvälle se riittää. Raskastahan se enimmäkseen on ja melodiat, hyvä laulu, tarttuva riffi ja sellaiset on mistä tykkään. Ruma poika joe kissanssa kanssa kuussa, liukuportaat taivaaseen ilmalaivalla, lentävä mies syvän purppuran tekeleenä. Ja paljon muuta, aamunkoiton prinsessan tietää jokainen oikea hevari.
Makuasioita mutta omasta mielestä monella tapaa paras siirtyi sinne taivaalliseen orkesteriin. Helvetti että teki hyviä biisejä ja niihin sanoituksia. Life is a bitch, dont let daddy kiss me, i`m so bad baby i dont care, lost in the ozone ja paljon, paljon lisää. Kova ääninen bändi, varmasti monen mielestä pelkkä meteli. Laittakaa tuubista with lyrics niin alkaa aukemaan ne sanoitukset. Suomalaiset kuitenkin aika hyvin osaa enkkua. En minäkään sitä osaa kunnolla kirjoittaa mutta lukeminen, kuuntelu ja puhe onnistuu.
Ps. voisin minäkin giikkiä haukkua mutta mä mielummin kehun muita.
Vierailija kirjoitti:
Täällä 40v perheen äiti joka huutaa HEP heville!!! (white zombie, rob zombie, life of agony, metallica, pantera, sepultura... jne)
Päältä päin ei kukaan uskois.. vois kuvitella mun kuuntelevan jotain kevyttä pop musiikkia. Oon tosi kiltin näkönen, eikä mikään viittaa rankempaan musiikkimakuun.
En mä nyt ymmärrä mitä kummallista siinä on? Rakastan myös vanhaa jazzia...
Oma sisko kuuntelee taas klassista ja AINA jaksaa haukkua kuola lentäen. Kysyn takas et MIKS pitää haukkua ja arvostella kenenkään musiikkimakua? Jokainen kuuntelee mitä haluaa ja olkoon tyytyväinen siihen.
Täällä on myös tylsän ja tavallisen näköinen kotiäiti, joka on suuri metallin ystävä.. Tykkään myös vähän rankemmasta, kuten Gojira :) Ja sellasista kuin Marilyn Manson, Rammstein, Disturbed, Serj Tankian, SoaD..
Mut kuuntelen myös klassista, mun mielestä klassinen ja metalli kulkevat käsi kädessä aivan ehdottomasti. Esim. Apocalyptica & Avant! konsertti oli aivan parhautta :)
Ja sitä jatsiakin kuuntelen.. :) Itseasiassa hyvin monenlaista, mutta vähän raskaampi metalli on lähinnä sydäntä. Joku Metallica on mun korvissa pelkkää pop-musiikkia :(
Ja mä en voi käsittää näitä 'tusinapopin' ja radio Novan kuuntelijoita. Enkä varsinkaan Yö-yhtyeen kuuntelijoita. Ja vielä vähemmän naisnaukujista pitäviä (erit. chisu, Johanna kurkela) tai naisvonkujia (janna etc) ihannoivia. En ymmärrä enkä käsitä, miten joku voi ikinä tykätä jostain suomi'rap' musasta - eihän se ole edes musaa - tyypit osaa edes soittaa mitään.
Mutta koska näitäkin, joihin uppoaa kaikki se p***a, jota levy-yhtiöt promoavat tyyliin 'tätäonkuunneltavajatästäonpakkotykätäjottaoletinjahip' ja jotka eivät ole ajatustakaan suoneet sille, mistä ihan oikeasti itse pitäisi - ja tämä koskee ihan kaikkea muutakin (pukeutuminen, merkkituotteet...), niin parempi on vaan elää sitä ihan omaa elämää, eikä äimistellä missään ääneen. Mitään. Sen kun kuuntelette sitä 'ihanaa' Adelea. (mun korviin sietämätöntä itkuvirsien jodlausta). Mutta miljoona kärpästähän ei voi olla väärässä. Vai miten se meni...
Vierailija kirjoitti:
Ai apinat käy neuvolassa, tykkää moottoriurheilusta ja pelaa kiekkoo
Oopperaa tuetaan siksi kun rahankäytöstä viimekädessä päättävät kuvittelevat että se on hienoa käydä oopperassa ja olla ymmärtävinään kulttuuria.
Ja kuitenkin samaan aikaan käyttäytyvät kuin apinat siellä Oopperan lämpiössä lähetellen yhteiskunnan laskuun tekstareita kaiken maailman strippareille ja muistelevat viimeistä uuniperunan syöntiä...
Meinasin juuri kirjoittaa, että apinathan meillä jo päättävät. Juuri niiden apinoiden päättämättömyyden vuoksi joudumme maksamaan korkeita veroja, josta huolimatta maksamme itse lastensairaalan, mutta toisten apinoiden vuoksi sinne ollaan tunkemassa ahdistunutta kiiskeä.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä en voi käsittää näitä 'tusinapopin' ja radio Novan kuuntelijoita. Enkä varsinkaan Yö-yhtyeen kuuntelijoita. Ja vielä vähemmän naisnaukujista pitäviä (erit. chisu, Johanna kurkela) tai naisvonkujia (janna etc) ihannoivia. En ymmärrä enkä käsitä, miten joku voi ikinä tykätä jostain suomi'rap' musasta - eihän se ole edes musaa - tyypit osaa edes soittaa mitään.
Mutta koska näitäkin, joihin uppoaa kaikki se p***a, jota levy-yhtiöt promoavat tyyliin 'tätäonkuunneltavajatästäonpakkotykätäjottaoletinjahip' ja jotka eivät ole ajatustakaan suoneet sille, mistä ihan oikeasti itse pitäisi - ja tämä koskee ihan kaikkea muutakin (pukeutuminen, merkkituotteet...), niin parempi on vaan elää sitä ihan omaa elämää, eikä äimistellä missään ääneen. Mitään. Sen kun kuuntelette sitä 'ihanaa' Adelea. (mun korviin sietämätöntä itkuvirsien jodlausta). Mutta miljoona kärpästähän ei voi olla väärässä. Vai miten se meni...
Entäs minä, kun tykkään joistakin Adelen ja Johanna Kurkelan biiseistä, sekä vähemmän tunnetusta suomiräpistä sen lisäksi, että kuuntelen hyvinkin raskasta metallia?
Totta kai se on paskaa, mutta jos jaksat kuunnella pääset hevipiireihin ja olet uskottava teinien keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä 40v perheen äiti joka huutaa HEP heville!!! (white zombie, rob zombie, life of agony, metallica, pantera, sepultura... jne)
Päältä päin ei kukaan uskois.. vois kuvitella mun kuuntelevan jotain kevyttä pop musiikkia. Oon tosi kiltin näkönen, eikä mikään viittaa rankempaan musiikkimakuun.
En mä nyt ymmärrä mitä kummallista siinä on? Rakastan myös vanhaa jazzia...
Oma sisko kuuntelee taas klassista ja AINA jaksaa haukkua kuola lentäen. Kysyn takas et MIKS pitää haukkua ja arvostella kenenkään musiikkimakua? Jokainen kuuntelee mitä haluaa ja olkoon tyytyväinen siihen.
Täällä on myös tylsän ja tavallisen näköinen kotiäiti, joka on suuri metallin ystävä.. Tykkään myös vähän rankemmasta, kuten Gojira :) Ja sellasista kuin Marilyn Manson, Rammstein, Disturbed, Serj Tankian, SoaD..
Mut kuuntelen myös klassista, mun mielestä klassinen ja metalli kulkevat käsi kädessä aivan ehdottomasti. Esim. Apocalyptica & Avant! konsertti oli aivan parhautta :)
Ja sitä jatsiakin kuuntelen.. :) Itseasiassa hyvin monenlaista, mutta vähän raskaampi metalli on lähinnä sydäntä. Joku Metallica on mun korvissa pelkkää pop-musiikkia :(
Tääl huutelee taas se 40v perheen äiti
En itse niin tosta Apocalypticasta niin välitä, tai siis kuunnella sitä levyltä... mutta rehellisesti sanoen yks parhaimmasta näkemistäni bändeistä lavalla!!! WAU!!!
Ja sä varmaan tarkoitat tolla Metallicalla sen uudempaa tuotantoa Black levystä eteenpäin... kokeileppa vanhempaa tuotantoa ;)
Vierailija kirjoitti:
Ne säälittävät musavideot missä aikuiset ukot karjuu letti silmillä ja lotraa " veren" kans... hohhoijaa. Ja ovat muka niin rankkoja että oksat pois. Säälittäviä pikemmin.
Entäs ne bändien nimet?
Necrophagia, Dying Fetus, Bloodbath, Cannibal Corpse... jne.Joo, näitä kaikkia bändejä +tuhat muuta paskaa örinäbändiä löytyy tältä meidänki koneen soittolistalta. Mies tykkää kuunnella, ja mä VIHAAN...
Ukolla on hyvä musiikkimaku, ei mitään anttiruiskua.
Heavy, raskas rokki on paljon muutakin kuin vihaista. Tuota oopperaa kun oli jo vertailuna niin siinäkin on vihaista.