Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Virhe töissä. Kaikki jauhavat siitä. Tekisi mieli irtisanoa itsensä.

Vierailija
01.04.2026 |

Tapahtui virhe töissä jossa hommat viivästyi hieman. Nyt siitä on sitten puhuttu koko viikon ajan milloin kukakin tulee vastaan ja kyselee asiasta. Virhe oli vielä täysin absurdi ja yllätti itsenikin. Olen voinut huonosti sen jälkeen. Olen vielä aika uusi työntekijä. Tuntuu että olen pettänyt esihenkilöni. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan ei kuollut ja virhe oli mahdollista korjata niin ei tuossa mitään ole. Se joka ei tee mitään, ei tee virheitäkään.

Vierailija
2/15 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tulee ja menee. Tuntuu isommalta asialta omien korvien välissä kuin mitä oikeasti on. Muutaman kuukauden päästä kukaan ei miista koko asiaa ja muutaman kymmenen vuoden päästä me kaikki kasvetaan koiranputkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain niin paska, ei siinä sen kummempaa.

Vierailija
4/15 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, pian teet vielä isomman virheen eikä kukaan enää muista tätä nykyistä virhettä.

Vierailija
5/15 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kukaan ei kuollut ja virhe oli mahdollista korjata niin ei tuossa mitään ole. Se joka ei tee mitään, ei tee virheitäkään.

V*ttuako tässä mitään kannattaa tehdäkään.

Vierailija
6/15 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vain niin paska, ei siinä sen kummempaa.

Olet muninut...ketjun "heikoin lenkki"..muutkin kärsivät

Vierailija
7/15 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu kaikille joskus. Pidempi aikaperspektiivi osoittaa asian lopulta aika merkityksettömäksi. Eli koita nyt vaan pärjäillä ja odotella että aika kuluu, niin koko asia haihtuu niin sinun, kuin muidenkin mielestä.

Itse olen kerran varhaisessa vaiheessa uraani tehnyt virheen, joka johti miljoonaluokan maksuihin työnantajalleni reklamaatioprosessin seurauksena. Pidin itsestäänselvänä, että saisin potkut. En saanut. Joku fiksu totesi, että isompi prosessi on pettänyt laadunvalvonnassa, jos yksittäinen inhimillinen virhe voi johtaa näin isoon seuraukseen. Että vaikka teknisen virheen tein minä, niin olisi pitänyt olla jonkinlaista testaus- ja valvontaprosessia sen jälkeenkin, niin ettei sellainen pääse asiakkaan saamaan tuotteeseen. Muutaman vuoden päästä, kun oli jo onnistumisia muista projekteista, en enää muistanut koko asiaa.

Vierailija
8/15 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kuollut. Asiakkaiden päivä venyi noin vartin verran, joillekin se oli liikaa. Tietty olisi voinut mennä optimaalisemmin ja harmittaa, että ei mennyt aivan putkeen vaikka käytännössä niin olisi pitänyt mennä. Ottaa päähän. Olen kuullut koko viikon siitä nyt ja ahdistaa. Eilen kotona itkin monta tuntia koska en tiedä kuulunko tuonnekaan. Ap

Vierailija
9/15 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei teko riko Suomen lakia -

se lienee puhein sovitettavissa.

Muussa tapauksessa oikeuskäytäntö.

Simppeli, kaikkialla validi kaava. 

E

Vierailija
10/15 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet työntekijät tekevät väistämättä virheitä. Jotkut uudet työntekijät eivät tee virheitä, elleivät heidän esimiehensä ole epäpäteviä eivätkä tarjoa riittävää perehdytyskoulutusta.

Mutta on katastrofi, jos kokenut ammattilainen tekee perustavanlaatuisia virheitä tai jopa virheitä, joita uudet työntekijät eivät tekisi, ja silloin heidän pitäisi hävetä irtisanoutua.

Vierailija
11/15 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt. Noita sattuu. Ja noille kyselijöille voi jo sanoa että lopettavat asiasta jauhamisen. 

Vierailija
12/15 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastoinkäymiset kasvattavat resilienssiä ja vaikka nyt olo on hirveä, tämänkin paskan voi kääntää voitokseen! Defenssejä ja armeliaisuutta itseä kohtaan ja kas: pian olet entistä vahvempi!  Terv. Been there,done that

Vierailija
13/15 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos he siellä työpaikalla kiusaa sinua jne, niin tee rikosilmoitus!

Vierailija
14/15 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kuollut. Asiakkaiden päivä venyi noin vartin verran, joillekin se oli liikaa. Tietty olisi voinut mennä optimaalisemmin ja harmittaa, että ei mennyt aivan putkeen vaikka käytännössä niin olisi pitänyt mennä. Ottaa päähän. Olen kuullut koko viikon siitä nyt ja ahdistaa. Eilen kotona itkin monta tuntia koska en tiedä kuulunko tuonnekaan. Ap

Menet ja vedät kuokkaan niitä "asiakkaita".

Vierailija
15/15 |
01.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi