Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viihtyisittekö tälläisissä HÄISSÄ?

Vierailija
05.03.2008 |

Ensi kesänä, heinäkuussa olisi häät.

Vuokrattu on paritalo(130neliötä per puoli, huoneita yhteensä 8), nukkumaan mahtuu 40ihmistä. Maalaismaisemissa, järvenrannalla. Upea ympäristö ja uusi tämä paritalo/huvila. Rantasauna, uimaranta jne.

Aiomme pitää kokonaisuudessaan häät lähinnä ulkona. Pellolle tehdään iso katos johon laitetaan 6-8hengen pöytiä ja pieni tanssilava. Sisätilat on pitkänmatkan vieraita varten, jokaiselle oma huone siellä. Karaokea on kumminkin sisätiloissa illalla ohjelmistossa. (osallistuu ken haluaa). Pitkin tonttia tehdään istuma paikkoja jne. Vieraat saa liikkua ja olla halutessaan omissa oloissaan. Sauna lämmitetään illalla(saunoja on 3kpl), se ken haluaa voi saunoa. Bändiä ei ole mutta tuttu " dj" , musiikki laidasta laitaan. Vieraita on kutsuttu 40.

Tarjoilu:

Hääseremonian jälkeen tulee lämminruoka:

Naudanlihaa, kermakastikkeessa.

Porsaanlihaa ruskeassa kastikkeessa(soijainen).

Lämminsavulohta, smetanassa, herkkusieniä seassa.

Grillattuja vihanneksia.

Uusia perunoita, smetanaa ja sipulia.

Lohkoperunoita.

2 erillaista vihreää salaattia.

Lapsille lihapullia ja nugetteja.

Kahvitarjoilu:

Hääkakku(vadelma)

Mansikka hyytelökakku

pienet porkkanaleivokset vaniljakuorutuksella

coctailpiirakat kylmäsavulohi ja kinkkutäytteellä

Iltapala:

3 erillaista voileipäkakkua(kana, kala, kinkku)

3 erillaista salaattia(makaroni-kinkku-majoneesi, fetasalaatti, kanasalaattia(riisiä, currya)

Erillaisia coctailpaloja ja dibbailtavaa.

Lapsille karkkia, sipsiä yms.

Juomina:

kahvi/tee

booli

olut/siideri

viini

Ohjelmaa ei ole erikseen. Tanssia, karaokea ja mukavaa yhdessäoloa. Häävalssiakaan emme tanssi " erikseen" . Pappi vihkii meidät siis siellä juhlapaikalla. Seremonia on muutaman minuutin pituinen. Olen saanut muutaman tutuntutun hoitamaan tätä ruokapuolta. Eli pitävät huolen että pöydät notkuu ja mahd. myös tarjoilevat jonkun verran. Muuten on tälläinen puffet tyylinen.

Teen itse kaiken tarjottavan. Hintaa häille tulee 1200e. ;)

Kommentit (213)

Vierailija
81/213 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tylsää, kun " sai itse päättää ohjelmastaan" ja etsiä seuraa, tutustua ihmisiin, kun kukaan eiesitellyt. Mutta tällä parilla lähtökohta ajatuksiin onkin, että " tämä riittää meille, vaatimattomuus on suuri hyve" . He ovat myös " ERILLAISIA" ihmisiä, virhettäsi lainatakseni. Eli lyhyesti: edessä erittäin tylsät häät, vieraat eivät tule olemaan tyytyväisiä. Onnea vaan ja menestystä valitsemallesi tielle. Me emme ole tämän vaatimattoman pariskunnan kanssa tekemisissä ja yksi syy olivat ne häät.

Vierailija
82/213 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein että toista kertaa olet jo asialla?

Lisäksi ihmettelen että missä mummot ja papat sekä hääparin vanhemmat? Saiko he tarpeekseen ensimmäisestä kierroksesta?

Vanhuksille ei nuo kekkerit kyllä häinä uppoa vai onko tarkoitus vain kavereiden kanssa juhlia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/213 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vanhuksille ei nuo kekkerit kyllä häinä uppoa vai onko tarkoitus vain kavereiden kanssa juhlia.

Vierailija
84/213 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viihtyisin. Inhoan niitä häitä joissa kaikki istuu hiljaa ja tuijottaa ja kukaan ei näytä viihtyvän. Alkoholi tunnetusti rentouttaaa- ja on hauskempaa. Rentoutta kai alkaa jo arvostamaan tässä iässä...Kuulostaa paremmalta kuin monet häät joissa ollut.

Vierailija
85/213 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokrattava huvila kyseessä. Ei siellä kukaan asu. Molemmat puolet varattu meille ja koko heinäkuu vapaana.

Kyllä siellä järjestetään talvisinkin lähes joka vk-loppu juhlia joten siellä on kaikki tarpeellinen ja tarpeeton. Joku kun mietti mistä saadaan tuulettimet ja miten ne kytketään. :D Onko kukaan kuullut pitkistä jatkojohdoista? ;) Minä ainakin tarvitsen tuulettimen kesällä nenäni eteen. =)

Morsian grillaamassa hääpuvussa? Hmm, mistähän tälläinen mieleen juolahti jollain? Ensinnäkään en pistä päällekin mitään hääpukua vaan kauniin kesäisen mekon ja kukaan ei siellä grillaa missään vaiheessa. Ellei nyt välttämättä joku halua.

Ruoille on ulkona varattu erillinen tila johon ei ötökät pääse ja ruoat on kylmän alusta päällä. Tälläiset kun on oltava koska paikkaa vuokrataan juurikin mm. kesähäitä varten ja ulkosalla ne on muutkin yleensä viettäneet(tuntemattomia vuokralaisia). Siksi nyt tehdään tuo katoskin koska niin monet sitä sinne pyytäneet.

Ruoat tehdään sen mukaan mistä ystävät ja suku pitää. Juurikin perusherkuista. Majoneesi pohjaiset salaatit, kolmioleivät, voileipäkakut jne. on herkkua. Siksi väsään tälläisiä ruokia. Porsas ja nauta sen tähden että tiedän muutaman kaverin joka ei syö possua, mutta esim. isäni rakastaa possua. :)

Äitini, isäni vaimoineen ja mieheni vanhemmat ovat kyllä paikalla, kuin myös isovanhempani jotka lähtevät varmasti illan suussa pois. Mitään vanhuksia eivät ole(siis vanhempamme), isääni varten eritoten on varattu 80-luvun disco musiikkia. =)

Kyllä minä tiedän mitkä ruoat säilyy missäkin lämpötilassa ja miten pitkään, olen varautunut kyllä. Joten älkää te siitä murehtiko. ;)

Vierailija
86/213 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi kakkua ja iltapalana monta erilaista ruokaa on mielestäni turhaa...

mutta eipä ole minun juhlat.

Muuten kyllä kuulostaa kivalta :)

Vierailija
87/213 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei ole tarkoitus ottaa hieman kostuketta niin miksi tarjoilette viiniä/boolia yms.? Tarjoillaan alkoholia mutta kukaan ei saa humaltua!? :O

Luulen ettei kovinkaan moni uskalla juoda teidän häissä vaikka varmaan tahtoisikin. Morsian saattaa vaikka kilahtaa jos joku humaltuu, herranjestas. Katastrofi. ;)

Meille häät ovat rentoutumista ja yhdessäoloa. Ei nipoteta jos joku haluaa vaikka ottaa kunnon kännit. Lienee siihen oikeus kerran kesässä!? =)

Vierailija
88/213 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä pisti silmään oli, että juomiin kannattaisi lisätä ne alkoholittomat vaihtoehdot (ehkä et vain huomannut mainita) lapsia, autollisia, raskaana olevia ja absolutisteja varten.

Vierailija
89/213 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole raskaana, kaikki juo alkoholia, myös vanhukset ottavat lasin-kaksi viiniä tai boolia(mummonikin oikein erikseen mainitsi kun häitä suunniteltiin että haluaa sitten maistaa kesäistä boolia kun ei ole moista maistellut 20vuoteen). =) Kukaan ei ole allerginen millekkään. Kukaan ei tule autolla paikalle tai siis tulee mutta ne ketkä juo lähtevät vasta seuraavana päivänä.

Lapsille on mehua ja limpparia. Vaikka mietin tossa että voisin tehdä lapsille kesäisen boolinkin. Lapsia ei montaa juhlissa ole. Lapsettomia minun kaveripiiri lähes kokonaan ja suvussakaan ei montaa pientä enää ole.

Vierailija
90/213 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksessasi lukee GRILLATTUJA VIHANNEKSIA. Kerrot että itse teet kaikki ruoat ja mistä vitusta ne grillatut vihannekset lentää teidän ruokapöytään.

Olen keittiömestari ja mietin tuon menun toteutusta jos se olisi todellinen.

Alla lainaus avauksestasi:

Tarjoilu:

Hääseremonian jälkeen tulee lämminruoka:

Naudanlihaa, kermakastikkeessa.

Porsaanlihaa ruskeassa kastikkeessa(soijainen).

Lämminsavulohta, smetanassa, herkkusieniä seassa.

Grillattuja vihanneksia.

Uusia perunoita, smetanaa ja sipulia.

Lohkoperunoita.

2 erillaista vihreää salaattia.

Lapsille lihapullia ja nugetteja

Vierailija
91/213 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian grillaamassa hääpuvussa? Hmm, mistähän tälläinen mieleen juolahti jollain? Ensinnäkään en pistä päällekin mitään hääpukua vaan kauniin kesäisen mekon ja kukaan ei siellä grillaa missään vaiheessa. Ellei nyt välttämättä joku halua.

Vierailija
92/213 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikää/älyä ei ole kovin paljon.

Miksi tulla tänne vouhkaamaan, jos kaikkiin ehdotuksiin on selitys ja vastaus valmiina?!

Hyvää hääpäivää!

Vierailija
93/213 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärpän kokoisilla kirjaimilla.

Menu ihan tavanomainen. Ja erilainen kirjoitetaan vain yhdellä l-kirjaimella.

Vierailija
94/213 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hääpuku se kesäinen mekkokin on - se on juuri sinun hääpuksi.

Vierailija
95/213 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman tunnin varoitusajalla? Vai oletteko varanneet sen heinäkuun jokaiseksi viikonlopuksi?

Selitä nyt yksinkertaselle juntille?!

Vierailija
96/213 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kukaan ei ole raskaana, .

Vierailija
97/213 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muutaman tunnin varoitusajalla? Vai oletteko varanneet sen heinäkuun jokaiseksi viikonlopuksi?

Selitä nyt yksinkertaselle juntille?!

Hassua, ettei isi halua vuokratuloja ollenkaan koko heinäkuulta, vaikka luulisi olevan vuoden vilkkainta sesonkia..

Vierailija
98/213 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaustestit teettää satavarmasti viikkoa ennen häitä lisääntymisikäisillä.

Vierailija
99/213 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHan kuule sieltä meinaan ne ostaa, en todellakaan lähde niitä grillaamaan paikan päällä. Lämmitys riittää. :) Ne on hyväksi todettu, joten käytän niitä valmiina.

Heinäkuuksi on huvila varattu suvun käyttöön, suku haluaa lomailla ja isänikin.

Ja ei ole kukaan suunnitellut lapsia tällä hetkellä ja KYLLÄ, kyllä minä tiedän millon niitä lapsia aletaan tekemään sen verran läheiset välit on ystäviin että asioista puhutaan hyvinkin paljon! Minulla kumminkin osa ystävistä sinkkuja joten jos nyt ei vahinko käy niin ei kyllä lapsia tule kellään vielä vuosiin. Ja jos tulee niin sittenhän eletään sen mukaan! Eikai kukaan nyt raskaana alkoholia ota, onhan meillä tarjolla muutakin kun viinaa.. vai? Mutta niinkun sanoin niin jos ei vahinko jollain käy niin ensikesänä ei ole kukaan raskaana.

Vierailija
100/213 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista että teillä ei alkoholia voi eikä saa häissä juoda. Tiesitkö että monikin ihminen haluaa häissä rentoutua ja turista pienessä tuitelissa ystävien kanssa? Ainiin eihän niin voi tehdä, kännissähän voi mokailla ja sit menee se hyvin peitelty kulissi pilalle. :(

Hienoa jos kumminkin löytyy porukkaa jotka eivät osa asioita niin vakavasti. Häissä jokainen juo ja syö ihan niin paljon kun haluaa. Minä en kellekkään viinaa tuputa enkä myöskään aio rajoittaa kenenkään juontia. Jokainen ottaa sen mukaan miltä itsestään tuntuu. Itsekkin varmasti viinipullon illan mittaan tyhjennän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi