Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Jokainen huolehtii omasta orkustaan". Mitä tarkoitat tällä?

Vierailija
19.04.2026 |

Että ihan vaan yhdessä runkkaillaan? Että mies panee sen aikaa, että saa orkkunsa ja alkaa nukkumaan? Nainen sitten runkkaa yksin, jos tuon jälkeen enää koko touhu kiinnostaa. 

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten taas aika paskaa provoamista. Mutta annan yrityksestä 1/5.

Vierailija
2/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten taas aika paskaa provoamista. Mutta annan yrityksestä 1/5.

En tiedä, on tää sunnuntaiaamupäivän väsähtänyt provoyritys jo niin nähty juttu, että viittiskö tuota yhtäkään pistettä enää antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole provo, vaan oikeasti tätä mietin. Voi olla tyhmä mietinnän aihe, mutta en vaan tajua mitä tällä tarkoitetaan. Ap

Vierailija
4/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmojen miesten räksytys. Ei välttämättä korreloi mitenkään henkilön seksikäyttäytymiseen irl. Purkavat pahaa oloa netissä, koska heihin osuu kommentit miesten itsekkyydestä.

Jos ei ole puhtaasti provoillen kirjoitettu niin oletan, että taustalla on jotain menneisyyden munailuja, että ei osata kohdata seksipartneria, on käytetty naista omaan nautintoon, lässäytetty suhteen seksielämä pilalle painostamalla nainen pelkkään miestä miellyttävään myllytykseen jne. Ei ehkä osata tai haluta edes yrittää tyydyttää naista, koska seksi on vaikea aihe jos kaikki ei sujukaan kuin tanssi? Ikäviä kokemuksia naisista? 

Naisten versio tällaisesta on aiheeseen liittymättömästi ja aggressiivisesti todeta, ettei kukaan nainen halua mihinkään munaan koskea. Joku epävarmuus tai ikävä kokemus siellä taustalla. 

Vierailija
5/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin provo? Ihan tavallista elämään monienkin naisten elämässä. Ihan itse ovat miehet täällä aiheesta kirjoitelleet, vähän väliä.

Kun mies ei osaa tai välitä tai halua, se on heti provo, oikeesti totta.

Vierailija
6/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se tarkoittaa sitä, että jos nainenkin haluaa nauttia yhdynnästä ja saada orgasmin, on hän aktiivinen ja tekee kaikkensa sen saadakseen tai jopa ottaa sen miehen avulla omilla otteillaan. Näin vaimoni on tehnyt enimmän osan elämästään ja meillä on ollut sama tavoite, vaimon orgasmi yhdynnässä, jo alusta lähtien. Ilman hänen aktiivisuuttaan ei olisi onnistunut. Muista naisista minulla ei ole kokemusta, enkä ole kyllä kaivannutkaan. 

Vierailija
7/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se tarkoittaa sitä, että jos nainenkin haluaa nauttia yhdynnästä ja saada orgasmin, on hän aktiivinen ja tekee kaikkensa sen saadakseen tai jopa ottaa sen miehen avulla omilla otteillaan. Näin vaimoni on tehnyt enimmän osan elämästään ja meillä on ollut sama tavoite, vaimon orgasmi yhdynnässä, jo alusta lähtien. Ilman hänen aktiivisuuttaan ei olisi onnistunut. Muista naisista minulla ei ole kokemusta, enkä ole kyllä kaivannutkaan. 

Minun miehellä ei ollut mitään ongelmia antaa minulle orkkuja, mutta inceli varmaan oletkin.

Vierailija
8/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, sinusta naisen pitääopetella saamaan kuten mies, tai muuten saa olla ilman. Itsekäs olet.

Vierailija
9/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli, sinusta naisen pitääopetella saamaan kuten mies, tai muuten saa olla ilman. Itsekäs olet.

Kyllä nyt minunkin mielestäni on ihan kohtuullista, että kaikki osapuolet osallistuvat eivätkä makaa odottamassa palvelua.

Vierailija
10/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen palvelua? Jos ei palvelu tuota mitään, niin ihan turhaa. 

Sama kun sanois miehelle, ttä synnytä, jottet ole ihan jouten. Yhtä helppoa!

Vierailija
11/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedro päässyt taas näppikselle. Eikö vaimo enää sitten osallistu, kun ne orkut on loppuneet?

Vierailija
12/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

, sitäkö?

Mitä palvelua? Sitäkö, että mies käyttää sinua oman nautintonsa saamiseen, sekö  on palvelua.. kenelle?

Vierailija
13/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tarkoittaa sitä, että yritän parhaani että nainen saa orgasmin. Jos en siinä onnistu, niin toivon ettå mulle kerrotaan mikä tuntuu hyvältä ja mikä toimii. Sitten harjoitellaan yhdessä. Ajatustenlukija en ole, vaikka turhan usein näin oletetaankin. 

Vierailija
14/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuuluu antaa naiselleen kaikki se mitä nainen haluaa erotiikassa, ja naisen kuuluu antaa miehelleen kaikki se mitä mies haluaa erotiikassa. Elämässä pitää olla tasa-arvoa.

Vierailija
15/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelisin niin, että ainakin silloin jos haluaa toisen antavan sen orgasmin, ylipäänsä tai jollakin tietyllä tavalla, niin osaa kertoa ja näyttää sen sillä tavalla että sillä toisella on jokin mahdollisuus tehdä se oikealla tavalla. Eikä siis niin, että hiljaa liikkumattomana odottaa, että toinen kantaa vastuunsa ja ihme tapahtuu.

Esimerkkinä ihan vain jotain sellaista että "minä saan parhaiten nuolemalla, saanko opastaa sinua kun annat mulle kielihoitoa", tai että "mulla orgasmi tuntuu tosi paljon paremmalta, kun samalla hieroo sormella peppureikää, olisi kiva jos tekisit" jne.

Se on sitten eri asia että haluaako / osaako / viitsiikö toinen toteuttaa toiveita, mutta vastuu omasta orgasmista on otettu siinä kohtaa kun toiselle on annettu edes mahdollisuus.

Vierailija
16/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelisin niin, että ainakin silloin jos haluaa toisen antavan sen orgasmin, ylipäänsä tai jollakin tietyllä tavalla, niin osaa kertoa ja näyttää sen sillä tavalla että sillä toisella on jokin mahdollisuus tehdä se oikealla tavalla. Eikä siis niin, että hiljaa liikkumattomana odottaa, että toinen kantaa vastuunsa ja ihme tapahtuu.

Esimerkkinä ihan vain jotain sellaista että "minä saan parhaiten nuolemalla, saanko opastaa sinua kun annat mulle kielihoitoa", tai että "mulla orgasmi tuntuu tosi paljon paremmalta, kun samalla hieroo sormella peppureikää, olisi kiva jos tekisit" jne.

Se on sitten eri asia että haluaako / osaako / viitsiikö toinen toteuttaa toiveita, mutta vastuu omasta orgasmista on otettu siinä kohtaa kun toiselle on annettu edes mahdollisuus.

Eli et osaa..

Vierailija
17/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et osaa..

Häh? Mitä en osaa ja mistä sen päättelet?

Vierailija
18/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni näin on sanonut 3 miestä. Olen aktiivinen ja leikkisä sängyssä, mutta mies orgasminsa jälkeen on sanonut näin ja lopettivat kaiken toiminnan sanoen, että kukin hoitakoon itse orkkunsa ja kun väsyttääkin. Ei niistä sen pidempää suhdetta sitten syntynytkään. 

Vierailija
19/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 2026 pitää jo miehen tietää, että se klitoris on se juttu; joko sormettamalla tai nuolemalla.  Ei sitä enää tarvii erikseen kertoa, paitsi jos on toivoton torvi. Osaahan nainenkin tarttua kaluun ja sitä kosketella. Ei tarvii olla tähtitieteilijä.

Vierailija
20/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä 2026 pitää jo miehen tietää, että se klitoris on se juttu; joko sormettamalla tai nuolemalla.  Ei sitä enää tarvii erikseen kertoa, paitsi jos on toivoton torvi. Osaahan nainenkin tarttua kaluun ja sitä kosketella. Ei tarvii olla tähtitieteilijä.

Pieleen menisi jos vaimon kanssa tätä väkisin yrittäisin enkä kuuntelisi mitä hän kertoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä