Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan enää nykyään tyytyväinen Reimateciin?

03.03.2008 |

Tuntuu vaan, että Reimatecista ei täällä nykyisin paljon näe kuin negatiivisia kommentteja.

Tätä kyselen nyt tietysti siksi :), koska itse olen hankkinut tytölle 2-osaisen Reimatecin välikausiasun.

Eli laventelin sininen takki ja beiget housut. Mielestäni kivan värinen asu. Ja tytöllekin mieleinen.

Remun vastaavaa asua, jota katselin myös, tyttö ei halunnut, koska inhoaa jalkalenksullisia housuja, ja R-tecissä on suorat, kuminauhalla kiristettävät lahkeet. Tyttö on menossa syksyllä kouluun, ja alkaa olla tosi tärkeää että on samanlaiset varusteet kuin toisillakin, ja nuo lenksut on kuulemma ihan " vauvojen" juttu... :D.

Mutta nyt sitten mietin, että olikohan tuo viisas hankinta kuitenkaan...?

Tyttö on kumminkin kova kiipeilemään ja rymyämään, ei mikään varsinainen " hieno neiti" siis :).

Mietin sitäkin, jos hankkisin rinnalle toiset housut... mutta millä merkillä olisi kosteussuojatut ja kestävät, suoralla lahkeella varustetut, ruskeat tai beiget housut?

Tosin tuosta Reimatecin puvusta saa maksaa itsensä kipeäksi, joten mun mielestä sen olisi ihan syytä kestää käytössä. Hrmph. Meillä ei aiemmin ole Reimatecia ollut, kun en ole niin kalliiseen raaskinut investoida, ja nyt jos se onkin laadultaan ihan surkea :( :(. Hitsi sentään.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki toisiksi housuiksi ruskeat Jonathanit, niin tein itsekin jo toisen kerran peräkkäin. Viime keväänä tyttö puhkaisi R-tecin housut ekana tai tokana päivänä ja jouduin sitten noita edullisempia heti kaupasta hakemaan. Jonathaneissa ei juuri kulumajälkiä, vaikka käyttö on ollut kovaa. Kympin verran eroa Reimaan (J=39 ja R=49 tai 59)

Vierailija
22/27 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella lapsellamme olleet yhteensä 6 pukua, kahdet talvihaalarit (Reimatec) ja yhdet välikausipuvut (Reima) ovat puhuneet puolestaan. Jos kuudesta puvusta yksikään ei ole ollut hintansa väärti vaikkeivat ole olleet kakkoslaatua, en viitsi enää vetää uutta arpaa josko parempaa Reima-laatua tärppäisi! Olen tosi pettynyt pukujen viimeistelyyn, ompelujälki oli viimeisimmissä reimatec-talvipuvuissa kuin itsetehty, jokaisessa puvussa on ongelmana ollut huppujen nepparien huono pito (mielestäni hupun tulee pysyä takissa tai haalarissa sen verran kiinni, ettei kesken pukemisen irtoa!), kosteussuoja, kulutuksenkesto. Reiman oma kanta reklamaatioihin on se, että heidän puvuissaan ja ammattitaidossaan ei ole vikaa, vaan vika on aina kuluttajassa.

Onneksi Stocka on ainakin ottanut Reiman rinnalle nyt Ticketit, joten niidenkään saatavuutta ei tarvitse enää surkutella:-)

Ja pelkkää hyvää olen kuullut Remu Travalleista, Jonathanista, Po.pista.. Lennestäkin on meillä hyviä kokemuksia. Niihin me siirrytään ja ihan mielellään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiiviisti seuraillut keskusteluja välikausivaatehankinnoista ym.

Nyt mietin, mitä hankkisin lapsilleni kun esim.:

-Remuissa yläosa imee vedet sisään

-Reimateceissä laatu huonontunut ja hinta tyyriin puoleinen

-Jonathanin tähti-mallistoon kuuluva toppahaalari hajoaa jo alle kuukauden käytön jälkeen käsiin

Tickettejä meillä ei vielä ole ollut. Sitä fleecevuorista(en muista nimeä) vk-asua olen ajatellut mutta onko kannatusta ostaa ko. puku Oulun korkeudella asuvalle lapselle? Lapsi nyt n.104 cm pitkä, kumpi koko 104 vai 110 cm kannattais hankkia,jotta puku menisi vielä ensi syksynä?

Vierailija
24/27 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis siihen, jossa housuosa on Corduraa. Ei mene rikki, vaikka jäämäkeä laskisi. Ainoa miinus on kova hinta ja tylsä ulkonäkö.

Tavallisia Reiman housuja en osata minäkään enää. Takit kestävät kyllä. (paitsi liimatut heijastintarrat irtoavat ja ompelujälki huonoa)

Vierailija
25/27 |
04.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole täysin tyytyväinen Reimateciin, mutta parempaakaan vaihtoehtoa en ole löytänyt. Meidän lapset eivät ehkä ole vielä ihan pahiten haalaria kuluttavassa iässä i.e. < 4v. Suurin puute mielestäni Reimatec välikausihaalarissa on teipaamaton vyötärösauma. Meillä ei tähän asti ole ollut sadeasuja käytössä ja sateella on vesi tullut vyötäröstä sisään. Kulutuksen kestossa ei ole ollut ongelmia. Ticketin välikausihaalari on mun mielestä samalla viivalla Reimatecin kanssa. Siinäkin on omat puutteensa. Mitoitus vähän hassu meidän lapselle. hihat tosi lyhyet. Ja suuren miinuksena puuvillainen vuori, joka imee hurjasti kosteutta lahkeensuista. Eli REimateceja ja Tickettejä käytetään kunnes parempia löydetään. Pop:in haalarit kuulostavat lupaavilta, mutta niiden saatavuus Helsingin ulkopuolella on minimaalinen.

Vierailija
26/27 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ollut tyytyväinen viimekauden välikausivaatteisiin koska kankaan pinta oli jotenkin mattamaista/huokoista joka imi lian liian pysyvästi itseensä :/

Mutta sitä edellisen vuoden välikausiasut oli meillä tosi tykättyjä ja hyviä! Pojalla ollut nyt talvella toissakauden reimatec ja on ollut loistohaalari tässä vetisessä talvessa. Vaikka väri arka niin tuosta lika on lähtenyt kohtuu hyvin pois vaikka melkoisen kura-kuorrutuksen peitossa toisinaan ollut.

Kyllä meillä varmasti jatkossakin tulee reimatecia olemaan, mutta sen kyllä katson että jos materiaali kovin huokoista niin kauppaan jää tai sitten värinä jokin tumma. Takki on hyvä kun kuitenkin pitää oikeasti veden, housuthan voi ostaa vaikka condura-mallisena jos tavalliset ei kestä. ja housuthan voi ostaa vaikka jonathanin conduraa tai super-remua jos reiman laatuun ei isommalla luota :)

Vierailija
27/27 |
05.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihda missään nimessä merkkiä. Erittäin tyytyväinen olen.