Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~*~Tonskat maaliskuuhun~*~

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=3A5FCD]Laitetaanpas oikein värillinen viesti näin ensimmäiseksi.. =)

Missähän kaikki ovat?

D.O. on lähdössä reissuun perheen kanssa..mukavaa! Toivotaan, että reissu tuo tullessaan muitakin hyviä uutisia! =)

Sonterille tsempitystä turhautumisen kanssa..se lienee monelle tuttua..=) Jospa tikutus tuottaa tulosta ja iloa! =)

Hermionelle onnittelut menkoista! =) Tunnuit niin iloiselta ja energiseltä..hih. Paljon tärppipölyä sinne! =)

Mikäs on pikkuemilian tämänhetkinen tilanne?

Itsellä ei mitään uutta..eilen testasin taas negan..minkähän takia niitä tikkuja pitää niin kauheesti haaskata? =D Menkkoja odotellessa?

Ihanaa viikonloppua kaikille!!

t. poppis kp31/28-36

Vierailija
2/75 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp11 menossa ja taas eilen tuli kunnon tuhrut. Ne tulee aina sut koht samassa kohdassa kiertoa eikä omenaviinietikka ole ainakaan mulla niitä poistanut. Mä kyl syön tabletteja ja vain 1 päivässä vaik suositus olis 3, ku mulle tulee niistä muuten omituinen olo. En tiedä maanantaina on mulla lääkäri tästä mun muusta terveydentilasta ja ajattelin et suostuiskohan ottamaan multa hormooni verikokeet? Onko kellään kokemusta et ottaako ne edes niitä terkkarissa? Jotenki masentaa ihan älysti ku taas tuo tuhru tuli, koska voi melko varmasti sanoa et tää kierto on sit ohi, tuskin tulee tärppiä.

Oliko se Harmonie kun puheli siitä allergian pelosta? Täällä on kans yks vaikeasti allergisen lapsen äiti ja samoja mietteitä on itsekin tullut pohdittua. Mulle lääkäri sano jo esikoista odottaessa et maitohappobakteerin syöminen odotusaikana voi ehkäistä allergiaa lapsella, siitä oli ihan tutkimustakin. Vaikka me ei olla itse erityisen allergisia söin kuitenkin tuota maitohappobakteeria, mut eipä ainakaan meitä auttanut. No täytyy toivoa et se jossain vaiheessa helpottaa.

Onko muilla mitään uusia uutisia?

Itse olen vähän vähemmän nyt kirjoitellut ku on jotenki niin mieli maassa asian suhteen ja tunne et ei varmaan saada ikinä toista lasta :( Adoptiosta ollaan myös puhuttu, mut siinä on niin iso urakka ja kestaa kauan sekin. täytyy miettiä kaikki vaihtoehdot, koska jos siihen ryhtyy niin se kannattaa aloittaa pian. En tiedä. Toivottavasti muut ovat iloisemmalla mielellä!

Hyvää viikonloppua!

Adelein kp10/28-30 yk5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Adelein.. ja uskaltauduin tänne vaikka en aiemmin ole tässä pinossa majaillutkaan. Hiljaiseloa oon pitäny yk6 jälkeen, kun se kaikki stressaaminen ja päivien kyttääminen, oireiden analysointi ja negatestit alkoi niin ahdistamaan. Silloin tällöin oon käyny kattomassa mitä tänne kuuluu, mutta en kirjoitellut mitään.

Nyt on siis yk8 menossa ja ehkä se taukoilu teki ihan hyvää.. Testasin nimittäin viikko sitten lauantaina hailakan plussan ja se vahvistui tänään testissä ihan kunnon plussaksi. En voi oikein edes uskoa, että tämä olisi totta. Oireita on ihan pikkusen, rinnat on arat, valkkaria tulee ja alamasua juilii. Siis kuulostaa ihan normaalilta menkkakivulta, mutta ihmettelin jo pari viikkoa sitten, kun ei ollut mitään PMS-oireita ja rinnat kipeytyivät. Pientä etovaa tunnetta on vain ollut, ja vihlaisuja nopeasti noustessa.

Laskettu aika laskurin mukaan 31.10.2008. Tulin viisi vuotta sitten suunnilleen samoihin aikoihin raskaaksi esikoisesta, joten kai tää " kevät" on meidän tärppiaikaa. Kunhan se pikkuinen nyt vain pysyisi kyydissä.

Plussaonnea kaikille:)

Pikkumyy78

Vierailija
4/75 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkumyylle vaan teretulemast, meillä on aivan super jengi täällä !

popppiksella ei menny sitten kaikki niiko elokuvissa, noh elä sure kyllä se siitä vielä tärppää.

mulla ei nyt oikein mikään mene jakeluun kun Aino heräsi aamulla jo ennen seiskaa, onneksi nyt vetää unia tuolla. Mies meni kummipojan kanssa leffaan, 2 kertaa aiemmin on yritetty mutta aina on poika ollu kipee, tänäänkin kuumetta yli 38 mutta lähtivät silti lääkkeen voimalla, kun eilen kerrottiin että pääsee kummisedän kanssa leffaan.

omaan napaan sen verran että kp 23/26-27 menossa eli piinaa piinaa, vaikka en kyllä hirveesti mitään oota, josko noi viiperon laittamat ovistikut tois raskauden, viimekskin kun tilasin niitä kotitestit.comista niin tulin heti raskaaksi ja myin ne sitten pois ennenkuin sain yhtään käytettyä !

sellaista tänne, tsemppiä ja PLUSSATUULIA !

aa

Vierailija
5/75 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea pikku myy! Vihdoinkin teitä lykästi. Toivossa on siis hyvä elää.

Sitä minä olen ajatellut että täysin hedelmättömiä ei olla kun kuitenkin yksi lapsi jo on.

Piinailen vielä huomiseen..mitään tuntemuksia ei ole että voi olla et täti on vaan myöhässä.

Vierailija
6/75 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea pikkumyy ja tervetuloa joukkoon mukaan.

Pikkuemilialla ja AA:lle kovasti plussapuhuria+++++++++ vaan!!!!

Poppiksella piina vaan jatkuu, puhaltaisko ne plussahenkäykset sinnekin päin. ;o)

Adelein kovasti jaksamista ongelmien keskellä. Virtuaalinen voimahalaus ja toivotaan, että se plussa teillekin nyt pärähtäis.

ON: Kiitos vaan kaikille kannustuksesta ja fiilisten jakamisesta sekä vertaituesta. Lannistunut fiilis kuitenkin jatkuu ja yrittämiseltä on paras puhti poissa. Aloitin kyllä oviksen tikuttamisen eilen. Katotaan nyt mitä sieltä tulee. Jospa tähän sais taas uutta puhtia kun ollaan siellä omassa uudessa kodissa. Niin muutto se vaan lähestyy ja on tämän kuun lopussa. HUI!!! Sitten varmaan iskeekin jonnii asteinen nettipimento ennenkuin saadaan yhteydet kuntoon.

Sonteri yk5 kp16/30-33

Vierailija
7/75 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kovat matkavalmistelut käynnissä ja tulin teitä moikkaamaan ennen huomista Saksaan lähtöä. Tosi ihanaa lähteä reissuun koko perheen voimin. Pääsee sitten tytön vauvakirjaankin kirjoittelemaan ensimmäiset matkakertomukset.

Adelein: Tsempityksiä sinne! Viesteistäsi kuultaa aina kuinka kovasti toivot teille pikkuista vauvelia, pidän teille kovasti peukkuja ja toivon että asiat järjestyvät sairautesi kanssa.

Poppis: Joo, ihan älytöntä tuo testien tuhlaileminen! Minäkin ehdotin miehelle eilen että mitäs jos ennen matkaa testaisin, mutta onneksi palautti maan pinnalle ja sanoi että et taatusti ala testailemaan. Yritin siinä vähän vikistä että uskallanko sitten matkalla ottaa edes punaviinilasillisista, niin onneksi järkevä mieheni totesi että ei se yksi lasillinen siihen vaikuta vaikka plussaa loppuviikosta tulisikin. Minulla nimittäin kierto loppuu vasta torstaina, joten liian aikaista se testaaminen olisikin ollut. Esikoisesta testasin plussaa kaksi päivää ennen menkkojen alkamista, joten mietin että josko se toisellakin kertaa näkyisi ajoissa.... Hei tää on ihan hullua! :D :D

Pikkymyy: Onnea plussasta! Silloinhan on pullat hyvin uunissa kun tuntuu koko ajan siltä että menkat alkaa! Hienoa!

AA: Sinä menetkin aika lailla samoissa kiertopäivissä kuin minä, minulla on tänään kp 25. Tosin minulla kierto on hieman pitempi kuin sinulla, 28-29 päivää. Toivotaan että plussapuhuri saapuu Viiperon tikkujen muodossa postin kautta, heh :)

Sonteri: Ai sinä aloitit tikuttamaan. Minäkin olen miettinyt tuota samaa, pitäisköhän aloittaa. Täytyy varmaan pari kiertoa katsella ja sitten harkita. Tsemppiä ja jaksamista pakkailuun!

Viipero: Mitenkäs kotipuolessa suhtautuivat uutiseen?

Hermione: Onnea uuteen kiertoon!

Koala: Mites siellä voidaan?

Omaa napaa: Kierto tosiaan lähenee loppuaan, enkä vieläkään osaa sanoa tuntemuksista yhtään mitään. Eilen kesken ruokailun tuli tosi äklötysolo ja tuli heti mieleen kun esikoisesta joka ruokailukerralla äklötti tosi paljon. Mutta vatsaa ei kyllä nipistele samalla tavalla kuin viime raskaudessa, joten toiveet eivät ole korkealla. Keskiviikkona tai torstaina pitäisi alkaa menkat. Olisihan se plussa kiva ylläri heti reissun päätteeksi.

Mutta Auf Wiedersehen vaan kaikki, loppuviikosta palataan asiaan!

D.O. yk 1, kp25/28-29

Vierailija
8/75 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

DO:lle toivottelen ihanaista saksan matkaa, mäkin olen saksassa muutaman kerran vieraillu, Hampurissa,Kälnissä ja Dürenissä, mutta täytyy sanoa että Sveitsi on vieny mun sydämen, se on aivan ihana maa.

Tsemppiä reissuun toivottavasti saat testailla positiivisen tuloksen palauttuasi.

Adeleinille sen verran että toivon tikutuksen tuovan tulosta, mä en ole koskaan saanu tikkuun vielä kahta viivaa vaikka tikutin ainostakin aikoinaan.

Mäkin aloitan esn kierrosta tikutuksen ja metsästän sitä ovista ja jos ei sitä löydy niin sitten tutkitaan ja hutkitaan. Onnea metsästykseen ja toivon ihan sydämestäni että sinäkin saisit tuloksia edes jonkunmoisia.

Täytyy vissiin mennä kattelemaan mitä tuo neiti puuhaa, kuuluu kolinaa ja lehden lukua.

aa ja ae

niin ja kp 24/26-27 tai jotain

Vierailija
9/75 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermione, hieno uutinen että ne menkat viimeinkin alkoi! Nyt sitten vain ovista bongailemaan :)

Mikäs on Kandin tilanne, susta ei oo kuulunut vähään aikaan?

Poppikselle pahoittelut negasta :/

Adeleinille kovasti tsemppiä ja jaksamista! Toivon kovasti että teitäkin vielä onnistaa! Samat sanat Sonterille!

Pikkumyylle isot onnittelut plussasta!!! :) Me mennäänkin sitten melko samoissa, mulla on la 30.10. Tuuhan mukaan tuonne o-puolenkin tonskien keskusteluun niin saadaan vertailla olotilojamme ja masun kasvua ym. mukavaa :)

Pikkuemilialle ja AA:lle on peukut pystyssä!!! Olikos muita piinailijoita?

AA, toivotaan että tikut tuo onnea :)

D.O:llahan on lupaavan kuuloisia oireita. Peukut on pystyssä sullekin!

Ja hauskaa matkaa jos vielä käyt lukemassa palstaa.

Kerroin tosiaan raskausuutiset kotipuolessa, ja hyvinhän nuo asiaan suhtautuivat, olivat tosi iloisia. Äiti tosin vähän mietti että kuinka tulen jaksamaan kahden pienen kanssa, ja lupasi jo varata lomaa la:n tienoille että pääsee tarvittaessa apuun (ai miten niin ajoissa asialla :)

Esikoisen vauva-aikahan oli melko rankka allergioineen kaikkineen, mutta jotenkin olen itse luottavaisin mielin tulevan suhteen, nyt on kuitenkin jo kokemusta ja asiat ottaa varmaan pajon rennommin. Kyllähän se varmasti aluksi raskasta tulee olemaan, sitä en epäile. Mutta sehän kuuluu asiaan :)

++++++++++++++++ onnea kaikille tasapuolisesti!!!!

Viipero, Aleksi 1v4kk ja masu rv 5+3

Vierailija
10/75 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiitos kultaisista kannustuksista, lohdutuksista ja tsemppauksista! niiden voimalla aina jaksaa jonkinmatkaa taas eteenpäin.

Tervehdys Pikkumyy ja kiva kun löysit meidät! Ja ennenkaikkea ONNEA kilo kaupalla!!! Mene pitämään odottajiin meille muille paikkoja Viiperon kanssa.

PikkuEmilialle ja AA:lle tsemppiä ja peukkuja, toivotaan että aloitatte plussasateen!

Sonterin kanssa mennään samoissa kohdissa kiertoa noin suurinpiintein ja taitaapa tuo yk:kin olla sama :) Toivotaan et siirrytään yhdessä myös tonne odottajiin!

DO:lle hyvää matkaa ja toivotaan että kun saat ajatuksia irti asiasta huomaatkin olevasi raskaana!

ON: Ei erikoisia. Tässä kierrossa en aio tikuttaa ovista enkä kauheesti muutakaan hötkyillä. Katsotaan mitä tuleman pitää...

Voikaa hyvin!

Adelein kp12/28-30 yk5

Vierailija
11/75 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD1076]Ja sieltähän ne menkat sitten alkoivat. Perskule. =) NOH..tässä kierrossa sit tärppää. On niin varmaa tietoa, että sen perusteella voi jo rahatkin laittaa vetoa-on ku pankkiin veis. =D

Pikkumyylle tervetuloa ja tervemenoa saman tien! ;) Tosi paljon onnea plussasta!!! =)

Sonteri: mitäpäs jos kaikki hyvä pukkaakin samaan aikaan eli kun muutatte uuteen kotiin niin ootkin jo raskaana!! =) Tikuta akkaseni, tikuta! =)

D.O:lle hyvää matkaa vaan!

Viipero: *huoh*...ihanaa, että oot raskaana!! Voi vitsi *huoh*...kunpa me muutkin pian! =)

Adelein: toivotaanpi, että toi hötkyilymättömyys nyt tuottaa tulosta! =)

AA: voi piinapäivät!! Mä toivon tosissani, että sulle se plussa läjähtää tikkuun!! bdbd

Eipä tässä nyt muuta..loppuispa jo menkat..=D

t. poppis kp1/~31

Vierailija
12/75 |
02.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas.... pitää nyt nauttia netistä kun tosiaan kohta voi olla jonnii moista pimentoo sillä saralla.

D.O. hyvää matkaa ja toivottavasti plussatuulet tuo kotiin paluun kunniaks kaks viivaa. :o)

Adelein sovittu juttu. Yhessä siirrytään odotuspuolelle, jokos tästä kierrosta....

Poppikselle harmitus menkoista, mut siula on asenne kohdallaan... ;o) Voi kun itekin jaksais löytää positiivisen ajattelun taas.

ON: testaillu oon ovista eilen ja tänään. Vahvistumaan päin on viiva, katotaan nyt saahanko sit ihan kunnolliset näkyviin. Josko tänään jo vähän harjoteltas kun tuo pieni mies saahaan unille.... Kiitos edelleen kaikille vaan kannustuksesta, kyllä siitä saa aina voimia taas uuteen yritykseen.

Sonteri kp17/30-33 yk5

Vierailija
13/75 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on taasen ollut ihan hirveä aamu, vaihdoin Ainolle aamulla vaippaa ja housuun lurahti....tiedätte kyllä mitä.

Mä alan taas pikkuhiljaa olla epätoivon partaalla menkat on ihan mitä sattuu tänään olisi ollut kp25 joka muuttui sitten kp1, tuunkohan mä ikinä raskaaksi ???????

Tikuttelu alkaa varmaan kp 10 paikkeilla ja katsotaan tuleeko niihin tikkuihin mitään, jos ei tule niin sitten kyllä menen lekuriin ainakin tietää mikä mahdollisesti vaivaa jos vaivaa mikään.

menen nyt sohvalle mököttämään ja toivon että joskus vielä onnistaa !

niin surullinen aa ja äidin päivien valo ae

Vierailija
14/75 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi AA pahoittelut menkkojen alkamisesta. Jaan kyllä täysin tunteen, joka itellä on kans joka kuukaus.

Täällä kanssa tikutellaan ja saa nähhä mitä tässä kuussa näkyy. Miula on ollu alaselkä kipee viime menkoista lähtien ja se varmaan heijjastuu vatsalihasten puolellekin kun siellä on kans kireyttä. Taitaa olla koko kroppa jumissa tuon meijjän yheksän kilosen puntin nostelemisesta. Joku rentouttava kokovartalo hieronta ois varmaan poikaa.

Onneks tällä hetkellä tuo lähestyvä muutto kyllä aikalailla täyttää pään ja vie ajatukset pois näistä vauva-asioista eli ei koko aikaa vaan laske päiviä ja mieti ajotuksia. Jospa se ois sit se puuttuva lenkki ja niin ku Poppis sano tulis sit monta ilosta asiaa kerralla. Toivotaan ja uskotaan, et näin käy. Sit kun meille se toinen lapsi annetaan niin onkii siinä yhdelle perhepäivähoitajalle remmi koossa kun meijjän tulevilla naapureilla (miun veli) on toinen lapsi nyt syntymässä. Siihen tässä meillä tähdätään... ;o)

Mutta nyt nauttimaan omasta ajasta kun jätkä unilla. Herätti taas puol seiska ja äitiä taas ois nukuttanu... plääh!!

Sonteri kp18/30-33

Vierailija
15/75 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy yksi toista kuumeileva.

Olen 21-vuotias, mieheni on 28. Minulla on ennestään yksi lapsi 01/04 syntynyt tyttö, miehellä ei ole lapsia.

Olen opiskelija ja valmistun nyt keväällä sähköasentajaksi, mieheni on töissä metallialalla.

Yrittäminen alkaa tästä kierrosta, pitkän pitkän suosruttelun jälkeen, mies on vieläkin vähän hukassa tämän asian kanssa, mutta eiköhän se siitä.

Kauan on jo kuumeilua ollut ja nyt vihdoinkin!

Pillerit heitin nurkkaan perjantaina.

MammaSiili yk1 kp:1/?

Vierailija
16/75 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AA:lle suuret pahoittelut menkoista :( Mutta mee ihmeessä lääkärille jos sua epäilyttää että onko kaikki ihan ok. Niin ainakin siellä pystytään heti puuttumaan kaikkiin ongelmiin. Tsemppiä ja iso halaus!

Poppiksellekin pahoittelut tädistä. Mutta sulla kyllä on aina asenne kohdillaan.

Viipero. Kyllä mä niin sydämmeni pohjasta toivon sulle hyvää ja onnistunutta raskautta. Mä yritän aina välillä vakoilla sun kuulumisia tuolla o-puolella :)

On. Mulla on kyllä ollut viime aikoina niin hyvä mieli ja muutenkin aika optimistiset fiilikset vaikka me täällä tahitaan kaikkien allergia ongelmien kanssa joka päivä. Silti meidän suhde kukoistaa ja ollaan tosi onnellisia siitä mitä meillä on. Peittojakin pöllyteltiin eilen illalla oikein olan takaa pitkästä aikaa ja pistettiin simppoihin vähän vipinää ;) Mies on tosi onnellinen kun sängyssä tulee taas tapahtumaan pitkän ja kuivan kauden jälkeen.

Tänään pitäis tulla postissa 12 ovistestiä. Ajattelin ainakin tän kierron tikuttaa ja ehkä ens kierron... jollen sitten jää koukkuun ja tikutan kaikki tulevat kierrot.

Niin ja muutenkin aina mieltä piristää että kevät on tulossa:)

Plussapuhureita hirveästi kaikille!

Hermione yk1 kp5/31

Vierailija
17/75 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin Kandia kaipailen! Tuu kertomaan kuulumisia :)

MammaSiilille tervetuloa tonskailemaan!

Vierailija
18/75 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

POPPIKSELLE ja AA:LLE pahoittelut menkoista :( Ei nyt kyllä ihan mennyt niinkuin piti, mutta toivotaan, että seuraava kierto tuottaa parempaa tulosta!

MammaSiili, tervetuloa joukkoon kuumeilemaan! :)

Tänne ei uutta. Minä kuumeilen ja yritän perustella miehekkeelle tosi hienoilla seikoilla, miksi pitäis nyt heti aloittaa yritys :D Ei viissin mene läpi miehelle :/ Eli ootellaan, ootellaan...

Han ja S 1v1kk

Vierailija
19/75 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tänne viitsinyt kirjoitellakaan vähään aikaan, kun ei ole ollut yritys päällä. Tosin meille kyllä sanottiin neuvolasta, että jälkitarkastuksen jälkeen voi unohtaa ehkäisyn. Mullahan oli se jälkitarkastus tasan kahden viikon päästä tyhjennyksestä, eli nyt ollaan jo pari viikkoa oltu ilman mitään. Täytyy tosin myöntää, ettei ole hirveästi jaksettu innostua, kun ei ovulaatiosta hajuakaan. Nyt pitäisi kahden viikon sisään alkaa menkat, tai joutuu testailemaan.

Mä meinaan aktivoitua sitten taas, kun on menkat ohi, ja tiedän vähän kiertopäivistäkin. En todellakaan jaksa uskoa, että tässä tyhjennyksen jälkeisessä vaiheessa olisin vielä voinut tulla raskaaksi, koska en välttämättä edes ovuloinut. Mutta niitä menkkoja odotellessa...

Kandi

Vierailija
20/75 |
03.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]Otatteko minutkin mukaan??? :) Kirjoittelin pari kertaa tuohon 2009 vauvatoiveet-pinoon, mutta täällähän te olette kaikki rakkaat tutut enskat! :) Ja kun luin HANin tekstin, että sielläkin mies hiukka epävarma vielä asiasta (kuten meillä), niin uskaltaudun peesissä tänne pinoon jo kirjoittamaan...

Eli mulla vielä 7vkoa masennuslääkkeiden syöntiä jäljellä, ja siitä eteenpäin haluan hetken itsekin odotella, ettei vaan oireet palaa tms. Eli jos saan miehen mukaan hommaan, niin kesäkuussa alkaa yritys =D Miehen kommentti tähän on: " no, katsotaan sitä sitten.." , eli ei täysin toivoton tapaus ;) Eikä kumpikaan halua lapsille suurta ikäeroa, mutta miehen mielestä tuo 2v. (mikä tulisi olemaan siis mahdollinen, jos heti tärppää) on kai liian vähän (?). Mutta kesäkuuhun on vielä aikaa, hih! Enköhän mie saa sen ukonkin hommaan mukaan.

Eli e-pillereitä vielä syön, niin en jaksa mitään kiertopäiviä ruveta merkkailemaan. Aloitan pillereiden lopettamisen jälkeen sitten senkin puuhan :) Vaikka tiedän jo valmiiksi, miten kettumaisen epäsäännölliset mun menkat on ilman pillereitä :( Eli saa nähdä montako testiä sitä sitten aina ehtii ostaa ennen menkkojen alkua. Arttua odottaessa kun en huomannut mitään raskausoireitakaan, vaan menkkoja odotellessa taas vaan eräällä kerralla testailin - ja hupsista, plussa tuli! Ja kun silloin ei ollut edes mitään kunnon yritystä päällä, vaan tjot, niin ei jouduttu edes piinailemaan. Ja aika äkkiä sitten pillereiden lopettamisen jälkeen tulinkin raskaaksi, reilusti alle puolessa vuodessa. Ja luulen, että se on yksi osatekijä meillä kaikilla tässä raskautumisen yrittämisessä: mitä enemmän sitä yrittää ja toivoo ja ajattelee, niin sitä vaikeammaksi homma jotenkin muuttuu. Liekö stressillä sitten osasyynsä siihen, että homma onnistuu kuumeillessa huonommin kuin tjot-meinigillä??? (If you know what I mean...) Mutta periaatteena aion (tai siis YRITÄN pitää...), että esim. niitä ovistikkuja en tälläkään kerralla hanki tms., vaan luotan tähän omaan kroppaan ja niihin yökkö-valkuais-lima-vuotoihin... :) Mutta OI JA VOI kuinka ajatukset ennen kesäkuuta ehtiikään kasaantua ja kuume vaan nousee... Eli varmaan kaapit pursuaa silloin jo niitä ovistikkujakin ;)

Mutta nyt höpisemästä täältä...¨

Pi-Ki ja Arttu ylihuomenna 1vee!!!